Gå til innhold

Det ringte på to ganger og jeg føler meg redd

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: 3745c...80f

Så bra🙂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Så bra🙂

Er bare stress med ringeklokke, vurderer å koble den ut egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Setter en helt vanlig ringeklokke deg så ut som dette?

Anonymkode: 10da4...9e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Setter en helt vanlig ringeklokke deg så ut som dette?

Ja, dessverre. Mulig det fremstår verre her inne enn det er in real life da?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. Mulig det fremstår verre her inne enn det er in real life da?

Får du hjelp, følges du opp?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Får du hjelp, følges du opp?

Ja. Har aldri snakket om dette med noen da, men får hjelp for andre problemer. Depresjon bl.a.

Skrevet

Ja. Har aldri snakket om dette med noen da, men får hjelp for andre problemer. Depresjon bl.a.

Godt å høre. Nevn det for dem slik at de kan se hvordan det påvirker livet ditt. Det er ikke normalt å bli så satt ut, alt du kan si av symptomer hjelper dem i å gi deg riktig behandling :) 

Skrevet

Godt å høre. Nevn det for dem slik at de kan se hvordan det påvirker livet ditt. Det er ikke normalt å bli så satt ut, alt du kan si av symptomer hjelper dem i å gi deg riktig behandling :) 

Jeg skal forsøke huske nevne det neste time. Men altså, bare for å understreke det tenker jeg at jeg fremstår verre her inne enn hvis du hadde sett meg på ekte. Det er ikke sånn at jeg får direkte angst når det ringer på altså, det er bare ubehagelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skal forsøke huske nevne det neste time. Men altså, bare for å understreke det tenker jeg at jeg fremstår verre her inne enn hvis du hadde sett meg på ekte. Det er ikke sånn at jeg får direkte angst når det ringer på altså, det er bare ubehagelig.

Du oppretter en tråd på et forum for å få hjelp eller trygging på det at noen ringer på døren din to ganger. Det er ikke vanlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, det kan du fint gjøre,vis du føler på stress🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du oppretter en tråd på et forum for å få hjelp eller trygging på det at noen ringer på døren din to ganger. Det er ikke vanlig.

Nei, det er nok ikke vanlig men det fremstår nok større her inne enn det er på ekte? Hvis du henger med på hva jeg mener?

Skrevet

Tråder om så mye her🙂ringer på døren den er ny og spenende. 

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Ja, det kan du fint gjøre,vis du føler på stress🙂

Sant. Alle jeg kjenner som bruker besøke meg har jo nummeret mitt og kan ringe meg når de trenger at jeg skal åpne døren. Eneste er jo hvis det kommer noen ukjente, uanmeldt som f.eks prest eller politiet men det er vel liten sjanse for det generelt sett.

Skrevet

Nei, det er nok ikke vanlig men det fremstår nok større her inne enn det er på ekte? Hvis du henger med på hva jeg mener?

Ok.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sant. Alle jeg kjenner som bruker besøke meg har jo nummeret mitt og kan ringe meg når de trenger at jeg skal åpne døren. Eneste er jo hvis det kommer noen ukjente, uanmeldt som f.eks prest eller politiet men det er vel liten sjanse for det generelt sett.

Sikkert Jehovas Vitner eller en selger.

Anonymkode: 15b37...904

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...