Gå til innhold

de overvurderer meg?


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Gjest zuuul

Jeg vil være i fred fra dps. Er hjemme og sitter i stolen. Har et æred om dagen og det er å gå ut å kjøpe en baguette så jeg har noe å spise. Steller meg ikke, dusjer ikke, rydder ikke. Snart skal jeg begynne i arbeidstrening. Så vil de at jeg skal bli med på svømming på fredager. Dps altså. Kan jeg ikke bare få være i ifred? Hvordan mener de jeg skal klare arbeidstrening når jeg ikke klarer å dusje en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest urquell

Jeg vet at du har det vanskelig akkuratt naa, men du er noedt til og kommunisere med behandlerne dine. Klarer du ikke og gjennomfoere det de legger opp til, maa du si klart og tydelig ifra at du ikke greier.

Hva er det du vil ha hjelp med? Hva skal til for at du foeler du faar den hjelpen du trenger? Hva kan du gjoere for og hjelpe degselv?

Du blir aldri bedre om du ikke er aktiv i din egen behandling. Behandlerne kan ikke vite hva som foregaar om du ikke sier noe. Foerste bud er og vaere helt aerlig og komme med forslag selv, til hva som boer gjoeres anderledes.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...