Gå til innhold

Beast of burden

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Vet du hvem som synger den sangen? Skal være en dame.

Gjest uten signatur
Skrevet

I'll never be your beast burden. ........ come with me. .. Am I hard enugh, am I rough enough

Skrevet

Vet ikke hvem dama er, men Rolling Stones har ihvertfall en sang som heter det...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

I'll never be your beast burden. ........ come with me. .. Am I hard enugh, am I rough enough

er den 80talls?

Gjest uten sigatur
Skrevet

Vet ikke hvem dama er, men Rolling Stones har ihvertfall en sang som heter det...

stemmer, de har den også. takk igjen!

Nytt musikktips til deg: dirty dancing

Gjest eller en annen
Skrevet

Ja

Vet hvem, men kommer ikke på det i farten. Alanah Myles??

Skrevet

Originalen ble skrevet av Keith Richards i Rolling Stones, men sangerinnen du tenker på er nok Bette Midler (i 80 årene).

Med vennlig hilsen

Gjest uten signatur
Skrevet

Originalen ble skrevet av Keith Richards i Rolling Stones, men sangerinnen du tenker på er nok Bette Midler (i 80 årene).

Med vennlig hilsen

Stemmer, dét var det! Tusen takk, sør!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Pearl Jam har også covra den, tror jeg.

Skrevet

Usj. Natteøynene mine ville ha det til at topicen var "best of bruden", og jeg var klar for å diskutere brudekjolene til Märtha, Mette-Marit, hun danske som giftet seg forrige helg, + hun spanske som giftet seg tidligere i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...