Gå til innhold

Deppresiv.


berbix

Anbefalte innlegg

Er konstant trist og lei meg, har begynt på efexor (på andre uke) orker ikke nære forhold, får angst tom. av mine egne barn. Hvis ikke efexor har noen virkning hva skal jeg gjøre da? føler at livet ikke har noen mening lenger. Det er oppbrukt. Hjelp meg!!¨Orker ikke mer, men barna mine har brukt for meg. Jeg er den eneste de har. Orker ikke å være sterk stort lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saigon

Hvis ikke efexor virker etter 4 uker så skal dosen økes. Hvis den fortsatt ikke virket etter at dosen er økt så er det bare å trappe ned og bytte til en annen medisin. Sansynligvis vil et SSRI preparat virke til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke efexor virker etter 4 uker så skal dosen økes. Hvis den fortsatt ikke virket etter at dosen er økt så er det bare å trappe ned og bytte til en annen medisin. Sansynligvis vil et SSRI preparat virke til slutt.

Har økt dosen til 150mg. hvis ikke det virker kan noe annet virke da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saigon

Har økt dosen til 150mg. hvis ikke det virker kan noe annet virke da tro?

Ja det er bare å prøve en annen medisin da. Snakk med legen din om dette så finner dere nok en annen medisin du kan prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Kjære berbix! Bugge her.Skjønner du har det veldig tøft nå,og ikke ser noen lyspunkter.Husk at starten på en medisinering med antidepressiva kan forverre ting midlertidig.Å få problemer med søvn,angst og depresjon kan være bivirkninger før det blir bedre. Og virker ikke efexor er der andre midler.Men det er for tidlig å si noe om det ennå på den andre uken.Du har opplevd mye i det siste og det er ikke noe rart at det blir ekstra tøft da.Håper du fortsatt har kontakt med den psykiateren du var hos.Kanskje h*n kan hjelpe deg på sikt.Av og til er det godt å ha en knagg og regelmessig henge fra seg smerten på.Hvis ikke får du komme hit.Trøsteklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...