Gå til innhold

deprimert etter to uker uten sex


Gjest Taratei

Anbefalte innlegg

Gjest Taratei

Det gjentar seg som et noe typisk mønster; får jeg ikke sex på to uker, (lysten oppstår gjerne bare etter et par dagers avhold)så blir jeg regelrett deprimert! jeg innser det nå, hvor stor effekt sexen har på humøret.

Har liksom ikke villet innrømme det, men det MÅ være en sammenheng generelt sett, eller er det bare jeg som er litt spesiell?

Min elsker(?) er på ferie, og det har han vært i 20 dager, og her går jeg som en annen deppedupp. Sikkert også fordi jeg ikke har en Mann å være glad i, men etter å ha elsket litt med han potensielle Mannen, hva vet jeg, så er ting bra igjen, for en periode.

Er jeg alene om å ha det sånn, da?

*hyyyl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Taratei

Skaff deg noen hobbyer, så tenker du ikke så mye på sex!! :o)

Det har nok lite med at jeg flyr rundt og tenker tissemann hele dagen, lysten er der like fullt selv om jeg trener aldri så mye, leser aldri så mange bøker eller jobber aldri så mye på jobben.

Sånn ere bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke alene om å bli deprimert uten sex. Jeg blir frustrert og etter hvert irritert på kjæresten min om jeg ikke har fått noe på en stund (en ukes tid eller så).

Så jeg har slitt ganske bra, nå som han har hatt kyssesyken i 2 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tro at jeg er unormal, for jeg har ingen problemer med å gå i perioder uten sex. Nå har jeg jo type, men det har hendt at det har gått to-tre uker uten sex av div. grunner. Da må jeg late som om jeg er like desperat som ham, men det er jeg ikke. Før jeg kom sammen med han hadde jeg ikke sex på ett år, savnet det aldri.

Er det JEG som er unormal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er neppe noen ekte depresjon, snarere surhet og frustrasjon. Du har satset alt for meget av ditt velvære og din livskvalitet akkurat på samleiene. Det fins andre måter å finne glede og tilfredshet på enn seksualiteten. Prøv å finne et bredere spekter av utfoldelse her i livet.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Professor Berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg begynner å tro at jeg er unormal, for jeg har ingen problemer med å gå i perioder uten sex. Nå har jeg jo type, men det har hendt at det har gått to-tre uker uten sex av div. grunner. Da må jeg late som om jeg er like desperat som ham, men det er jeg ikke. Før jeg kom sammen med han hadde jeg ikke sex på ett år, savnet det aldri.

Er det JEG som er unormal?

Nei, du er helt sikkert ikke unormal, i hvert fall ikke på det grunnlaget du anfører her. For enkelte er sex nærmest en besettelse de ikke klarer seg uten. Ofte er det uttrykk for surrogatbehov i mangel på andre ting de kan fylle tilværelsen med.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Professor Berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Nei, du er ikke alene om å bli deprimert uten sex. Jeg blir frustrert og etter hvert irritert på kjæresten min om jeg ikke har fått noe på en stund (en ukes tid eller så).

Så jeg har slitt ganske bra, nå som han har hatt kyssesyken i 2 mnd...

Frustrasjonene kommer vanligvis hvis man blir avvist når man ønsker seg sex. Det er avvisningen som virker krenkende.

Har du ikke tilgang på en partner for en kortere eller lengre tid kan du ty til onanering i kombinasjon med lystige fantasier..

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Professor Berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrasjonene kommer vanligvis hvis man blir avvist når man ønsker seg sex. Det er avvisningen som virker krenkende.

Har du ikke tilgang på en partner for en kortere eller lengre tid kan du ty til onanering i kombinasjon med lystige fantasier..

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Professor Berthold Grünfeld

Takk for svaret ditt!

Jeg må nok være enig med deg at det er avviselsen som skuffer meg. Men jeg merker også at behovet for sexuell samspill blir veldig stort etter en periode uten.

Når jeg har vært single har ikke dette vært noe problem. Da vet jeg at jeg ikke "får noe" og klarer meg med det. Jeg onanerer da ikke mer enn max et par ganger i måneden.

Nå klarer jeg ikke onanere for å tilfredstille lysten jeg har. Det blir ikke det samme. Jeg får heller mer lyst på "ekte vare" etterpå.

PS: Jeg er oppvokst i et ikke-kristent hjem som gjorde sex til stortabu (ikke en gang sexvitser skulle være morsomt). Derfor har jeg hatt problemer med å kunne nyte å onanere. Men i en alder av 23 år og en fin vibrator så begynner jeg å lære :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...