Gå til innhold

Eit spm om hjelp.


anybody

Anbefalte innlegg

Det fins hjelpeapparat,javisst.

Og organisasjonar,slik som Mental Helse,Kirkens Sos mmm. MEN alle har jo kontortid..

Kven skal eg snakke med NO??

Det er No eg treng noken..

Det er NO vegen frå livet til døden er så kort.

Ei enkel handling,så er det over.

Men enno er skammen,skylødfølelsen og nederlaget over å ikkje klare såpass,større enn motet til å prøve igjen.

Eg veit ikkje kor eg skal gå,kven eg kan få tak i..

Er det noken her som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pekka

Kirkens sos nr 81533300

døgnvakt, full anonymitet. når du sliter med selvmordstanker eller opplevren krise, stor eller liten, og trenger noen å snakke med.

Mental helses Hjelpe telefon, 810 30 030 døgnåpent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirkens sos nr 81533300

døgnvakt, full anonymitet. når du sliter med selvmordstanker eller opplevren krise, stor eller liten, og trenger noen å snakke med.

Mental helses Hjelpe telefon, 810 30 030 døgnåpent

Tusen takk for at du tok deg bryet med å svare. Og mest av alt;Tusen takk for at du brydde deg om meg!

Eg veit om desse "krisetelefonane"både Kirkens sos og Mental Helse.

Det er veldig flott og godt,men

det er jo så dyrt!!

Eg syns ikkje eg kan benytte meg av dei tilbuda. For å få endå fleire økonomiske problem i tillegg til alt anna,nei det blir for mykje.

Men takk skal du ha! Eg veit du meinte det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legevakta kan også kontaktes når ting blir for vanskelig.

Tusen takk for at du brydde deg om meg,og sendte svar. Javisst kan eg ringe legevakt..men..Det er ikkje så lett sagt,som gjort. Det er ikkje lett å be om hjelp. Ikkje når eg er heilt hjelpelaus! Det trengs mot,krefter og stå på vilje til å søke hjelp..

Eg håpar at andre har det,og at dei kan be om hjelp i god tid! Men takk for at du prøvde å hjelpe.Det var fint av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...