SoriaMoria Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nå er det kjemisk fritt for oppvaskmiddel i butikken her, og zaloflaska mi synger selvsagt på siste verset. Hva ville dere valgt å bruke til vanlig kjøkkenoppvask av følgende: - Jif Kjøkken - Jif Baderom - Klorin - Grønnsåpe - Flytende håndsåpe (type baderom) - ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Lol! Tror kanskje jeg ville brukt grønnsåpe, men skylt grundig etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jif kjøkken er vel den som er laget spesielt for å fjerne fettflekker,tror jeg hadde valgt den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naturjenta Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Grønnsåpe er helt fint, du trenger bare bittelitt i vannet. Det var tross alt det dem brukte i gamle dager! Har ofte brukt det i vanlige ikke-streik perioder også, jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 grønnsåpe. for all del ikke jif. håndsåpen gir kanskje parfymesmak, og er for mild. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Grønnsåpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Takk for svar, alle sammen. ) Grønnsåpe it is, then. ) Synes bare at alt blir så "tørt" av grønnsåpe liksom... men rent... ja det blir det vel *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.