Gjest jarand Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg er ute etter den store kjærligheten. Kanskje jeg kan finne den på internett? Noen som vet om et SERIØST sted? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vet ikke men Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 spray.no(spraydate) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg vil anbefale finnenvenn.no, blink.dagbladet.no, eller soulmates på msn. Den siste koster penger (ikke så mye), fordelen med det er at det siler vekk de useriøse. På de fleste slike nettsteder er det blanding av mye forskjellig folk, veldig mange seriøse, og endel useriøse. Du klarer sikkert fint å skille de bra fra de dårlige, og det er bare å slette brevene fra dem som ikke er seriøse. Selv har jeg to ganger fått kjæreste gjennom slike nettsteder, så jeg vet at det går an! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ville tro 30 % er seriøse. Så da er det vel verdt et forsøk. Er du mann, tror jeg det er lettere enn om du er kvinne. (Nå forutsatte jeg at du er hetero, da.... men det kan man jo aldri være sikker på i våre dager) Ellers er det greiest å treffe venner generelt, og se om man finner den spesielle blant dem. (Bare her på dol er det jo masse hyggelige folk, f.eks. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ville tro 30 % er seriøse. Så da er det vel verdt et forsøk. Er du mann, tror jeg det er lettere enn om du er kvinne. (Nå forutsatte jeg at du er hetero, da.... men det kan man jo aldri være sikker på i våre dager) Ellers er det greiest å treffe venner generelt, og se om man finner den spesielle blant dem. (Bare her på dol er det jo masse hyggelige folk, f.eks. :-) Lettere for en mann enn for en kvinne? Tja, kanskje å få seriøse svar, ja. Men mange av mennene har problemer med å få svar i det hele tatt. Det er ca. dobbelt så mange menn som kvinner på disse stedene. Årsaken til at mennene får få svar, er nok som regel at de skriver altfor kort i annonsen sin. De som tør å være litt mer åpne og skrive mer, får flere svar, og seriøse svar. Og så må man ha masse tålmodighet, og ikke gi opp etter andre eller attende mislykte forsøk. Kanskje det nittende treffet er det som bringer lykke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Lettere for en mann enn for en kvinne? Tja, kanskje å få seriøse svar, ja. Men mange av mennene har problemer med å få svar i det hele tatt. Det er ca. dobbelt så mange menn som kvinner på disse stedene. Årsaken til at mennene får få svar, er nok som regel at de skriver altfor kort i annonsen sin. De som tør å være litt mer åpne og skrive mer, får flere svar, og seriøse svar. Og så må man ha masse tålmodighet, og ikke gi opp etter andre eller attende mislykte forsøk. Kanskje det nittende treffet er det som bringer lykke! ja dere menn orker vel å prøve 19 ganger i slengen..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Lettere for en mann enn for en kvinne? Tja, kanskje å få seriøse svar, ja. Men mange av mennene har problemer med å få svar i det hele tatt. Det er ca. dobbelt så mange menn som kvinner på disse stedene. Årsaken til at mennene får få svar, er nok som regel at de skriver altfor kort i annonsen sin. De som tør å være litt mer åpne og skrive mer, får flere svar, og seriøse svar. Og så må man ha masse tålmodighet, og ikke gi opp etter andre eller attende mislykte forsøk. Kanskje det nittende treffet er det som bringer lykke! Årsaken til at menn ikke får svar er vel at det er sånn ca. 1 dame per 100 mann, og damene får så sinnssykt mye oppmerksom fra gutter som sender melding på melding, maser og maser, at mailboksene deres på de aktuelle nettstedene renner ned av svar, noe som sørger for at jentene slipper å klikke seg igjennom profilene til gutta. Derfor får ikke gutter som ikke er innpåslitne svar i det hele tatt. Jentene ser jo ikke engang profilene deres. Dette gjør det selvsagt mye vanskeligere for gutter enn for jenter. Når det gjelder seriøse svar er det nok verre for jenter, all den tid 99 % av de innpåslitne gutta, altså de gutta jentene i det hele tatt hører fra, er ute etter puling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Årsaken til at menn ikke får svar er vel at det er sånn ca. 1 dame per 100 mann, og damene får så sinnssykt mye oppmerksom fra gutter som sender melding på melding, maser og maser, at mailboksene deres på de aktuelle nettstedene renner ned av svar, noe som sørger for at jentene slipper å klikke seg igjennom profilene til gutta. Derfor får ikke gutter som ikke er innpåslitne svar i det hele tatt. Jentene ser jo ikke engang profilene deres. Dette gjør det selvsagt mye vanskeligere for gutter enn for jenter. Når det gjelder seriøse svar er det nok verre for jenter, all den tid 99 % av de innpåslitne gutta, altså de gutta jentene i det hele tatt hører fra, er ute etter puling. Bitter for at du ikke har flere meldinger i gjesteboka di? he he, nå må jeg inn og sjekke min ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Årsaken til at menn ikke får svar er vel at det er sånn ca. 1 dame per 100 mann, og damene får så sinnssykt mye oppmerksom fra gutter som sender melding på melding, maser og maser, at mailboksene deres på de aktuelle nettstedene renner ned av svar, noe som sørger for at jentene slipper å klikke seg igjennom profilene til gutta. Derfor får ikke gutter som ikke er innpåslitne svar i det hele tatt. Jentene ser jo ikke engang profilene deres. Dette gjør det selvsagt mye vanskeligere for gutter enn for jenter. Når det gjelder seriøse svar er det nok verre for jenter, all den tid 99 % av de innpåslitne gutta, altså de gutta jentene i det hele tatt hører fra, er ute etter puling. Det er ikke 1 kvinne pr 100 mann. Det er ca 1 kvinne pr. 2-3 menn på de fleste av disse nettstedene. Og hvis en seriøs mann skriver en grundig annonse, og deretter skriver et seriøst og litt lengre brev til ei seriøs jente, er det rimelig stor sjanse for å få et svar. Men han bør være sikker på at han leser annonsen hennes grundig først. Det er nok av menn som sender standardbrev til alle kvinner i en viss alder - uten i det hele tatt å sjekke ut om han har de egenskaper hun søker etter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bitter for at du ikke har flere meldinger i gjesteboka di? he he, nå må jeg inn og sjekke min ) Ja, jeg er skikkelig bitter, men ikke på deg. Du sendte meg jo en melding! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Finn den heller i RL. Jeg har vært på mange chattesider - kun for å prate, er ikke ute etter noen kjæreste. Dette har jeg også sagt, men neida, ikke snakk om at det går ann. Bare sexprat, og da stikker jeg. Kommer det ei jente på, så er a faen ta meg lesbisk, og det er ikke noe bedre det heller. Er det noen som kan si meg f.eks. hvor det går ann å prate, kun for å prate? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det er ikke 1 kvinne pr 100 mann. Det er ca 1 kvinne pr. 2-3 menn på de fleste av disse nettstedene. Og hvis en seriøs mann skriver en grundig annonse, og deretter skriver et seriøst og litt lengre brev til ei seriøs jente, er det rimelig stor sjanse for å få et svar. Men han bør være sikker på at han leser annonsen hennes grundig først. Det er nok av menn som sender standardbrev til alle kvinner i en viss alder - uten i det hele tatt å sjekke ut om han har de egenskaper hun søker etter! "Og hvis en seriøs mann skriver en grundig annonse, og deretter skriver et seriøst og litt lengre brev til ei seriøs jente, er det rimelig stor sjanse for å få et svar." Jeg har jo ikke prøvd, så ikke vet jeg. Men jeg registrerer at en del jenter med bilde i profilen sin (hvis det de forteller meg stemmer), registrerer seg og et halvt døgn etterpå har de 50 mail fra forskjellige gutter i innboksen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ja, jeg er skikkelig bitter, men ikke på deg. Du sendte meg jo en melding! Jeg har ikke så mange i gjesteboken min heller, men hadde fått to meldinger ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har ikke så mange i gjesteboken min heller, men hadde fått to meldinger ) Det er sikkert bare fordi du ikke har bilde. Legg inn et småsexy bilde, nevn "kosing" som en av dine interesser, og i løpet av morgendagen er gjesteboka de fylt opp! For øvrig: Den ene meldingen var vel fra meg, så sånn sett har du bare fått en. Shit, det er jo til og med mindre enn meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har ikke så mange i gjesteboken min heller, men hadde fått to meldinger ) Legger du ut mailadressen din? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det er sikkert bare fordi du ikke har bilde. Legg inn et småsexy bilde, nevn "kosing" som en av dine interesser, og i løpet av morgendagen er gjesteboka de fylt opp! For øvrig: Den ene meldingen var vel fra meg, så sånn sett har du bare fått en. Shit, det er jo til og med mindre enn meg! Man trenger ikke bilde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det er sikkert bare fordi du ikke har bilde. Legg inn et småsexy bilde, nevn "kosing" som en av dine interesser, og i løpet av morgendagen er gjesteboka de fylt opp! For øvrig: Den ene meldingen var vel fra meg, så sånn sett har du bare fått en. Shit, det er jo til og med mindre enn meg! Nei, nei. 2 NYE meldinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Legger du ut mailadressen din? Nei, selvsagt ikke. Har en egen hemmelig-mail Mailadressen min er [email protected], så tror ikke det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nei, nei. 2 NYE meldinger. Jeg lurer på om jeg skal skrive i profilen min at nummer 15 (det er jo nesten et rundt tall!) som skriver i gjesteboka mi skal få seg et nummer. Da vil nok meldingene strømme på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjellogtinde Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er det ikke på tide at vi prøver,da? Hvis én av oss turde å ta det første steget, tror jeg det kunne blitt bra! Men kanskje har vi gått rundt grøten for lenge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.