Gå til innhold

Tvangstanker


madde-1

Anbefalte innlegg

Jeg har diss tankene:

Sjekketrang,kjører lite bil jfr redd for å kjøre på fotgjengere selv om jeg gang på gang ser dem normalt og reagerer riktig.Liker ikke å være nære brygger, eller være i båt jfr frykt for å tilfeldig holde dytte noen i /under.Tenker slikt selv om det ikke er noen der.Har hatt psykologer, til slutt fikk jeg tilbud om fontex. Ville ikke begynne jfr frykt for dødsfall,bivirkninger relatert til pillene.Fontex er vell såkalte lykkepiller?Hva gjør jeg ?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fontex og andre SSRI hjelper BÅDE mot depresjon OG tvangstanker. Det er ikke uvanlig å bruke Fontex og lignende mot de typer problemer du har. SSRI er ikke farlige medikamenter og du trenger ikke bekymre deg selv om jeg vet det er vanskelig å la være.. Men tenk på det, er det ikke verdt å prøve fontex når sjangsen er så stor for at livet ditt kan forbedres betraktelig?? mange får ikke bivirkninger i det hele tatt og det vanligste er kanskje litt munntørrhet, tretthet eller lignende. Og hvis du finner ut at det ikke virker er det jo bare å slutte med dem igjen.. Men husk at det tar ofte litt tid før en får noen virkning så du må våge å gi dem en sjangse da... Uansett vil jeg råde deg til å prøve. Du har allerde gått til psykolog og hvis det ikke hjelper er det ikke på tide å prøve noe annet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Enig med verity.. Det er virkelig verdt å prøve:)

Jeg har også brukt "lykkepille" mot tvang. Jeg fikk ett helt nytt liv. Akkurat som ett "lokk" ble løftet av hodet:)

Så prøv du, det er virkelig verdt å prøve.

Lykke til!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...