Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ...hvor lenge prater dere i telefonen med... ...venninner i et nytt bekjentskap? gamle venninner i et gammelt og godt vennskap? med en potensiell kjæreste, som du nettopp har møtt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 10-40 minutter. Hvis jeg ringer for å prate og ikke bare gi en bedskjed.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Kan prate i timesvis i telefonen, men det var jeg verst til i 14-17 års alderen. Gamle venninner og potensielle kjærester snakket jeg lengst med. Nå for tida snakker jeg mest med muttern i hustelefonen. Som regel hun som ringer. Det er nesten ingen andre enn hun som ringer dit for de fleste andre har mobil. Å ringe mobil gjør jeg sjelden for å skravle. Det er for dyrt Sender meldinger og bruker msn for å holde kontakten. Best å skravle "live", men. Ser ikke på meg selv som veldig skravlete, er vel sånn midt på treet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skravla Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Snakket med en veninne i går i 2 timer og 40 minutter.dette gjør vi ca hver 14 dag.Mannen min kan ikke skjønne at vi klarer å holde en samtale i gang så lenge.Men det er ikke noe problem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakel Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg er veldig pratsom, men liker ikke å prate lenge i telefonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg er veldig pratsom, men jeg hater å prate i telefonen, så det unngår jeg helst. Har bare en venninne jeg snakker lenge med i telefonen, da kan det gjerne bli en times samtale eller lenger - men det er til gjengjeld ganske sjelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lips1365380508 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg er veldig pratsom, men jeg hater å prate i telefonen, så det unngår jeg helst. Har bare en venninne jeg snakker lenge med i telefonen, da kan det gjerne bli en times samtale eller lenger - men det er til gjengjeld ganske sjelden. Jeg er telefonholiker Snakker flere ganger om dagen, minst en time en gang, mens resten blir ca. halv time..Men har hendt at jeg har snakt i over 4 timer i strekk..*elsker tlf* Hadde ikke klart meg uten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg er pratsom og elsker å skravle, men jeg kan ikke utstå å snakke i telefonen. Jeg prøver å unngå å ringe hvis jeg kan, og dersom jeg er i telefonen, forsøker jeg å snakke kortest mulig. Vil helst bare gi beskjeder o.l. Tror det kan være fordi jeg liker å se den personen jeg snakker med, og snakke når det blir naturlig, og ikke sånn nå-må-vi-snakke-kontinuerlig-fordi-vi-er-i-telefonen-greie. Tror det er litt sært, for de fleste jeg kjenner liker å prate i telefonen. Men jeg er definitivt ikke noe telefonmenneske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.