Gå til innhold

Bør jeg øke på medisinen


Gjest anonym akkurat nå piamaria

Anbefalte innlegg

Gjest anonym akkurat nå piamaria

Jeg har det fint nå som jeg er hjemme, men i kveld måtte jeg innom på bo og behandlingssenteret og hente medisiner. På bussen oppover mistet jeg kontrollen over tankene mine. Jeg følte at senteret er imot meg og vil ødelegge meg og tar kontroll over tankene mine og stjeler dem avogtil, for det blir helt tomt. Da jeg gikk fra busstoppen så jeg et glimt av en løve foran meg og en mann i svart bak meg. Dette ledet meg til å tro at jeg er overvåknet, men jeg aner ikke hvorfor. Da jeg ventet på taxien tilbake til huset mitt satt jeg og spekulerte på om jeg er overvåket, og avogtil virket det som luften og lys bølget, noe som forsterket troen, men jeg vet ikke hvorfor jeg er overvåket. Følelsen gikk over da jeg kom meg hjem, for her er jeg trygg. Husker for noen dager siden at jeg lukket øynene og masse folk kom og slo meg, men det var på soverommet, så jeg holder til på stuen og datarommet. Jeg bruker 200 mg seroquel. Jeg vet jeg ikke er psykotisk, men noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ja, det bør du absolutt. Både fordi du har psykotiske symptomer og fordi dosen er alt for lav. Det er nesten ingen som har tilstrekkelig effekt på 200 mg.

Vanlig dose er 400-800 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...