Gå til innhold

Er dette vanlig når en er deprimert?


Gjest Detter helt ut.

Anbefalte innlegg

Gjest Detter helt ut.

At en plutselig detter helt ut av verden og spillefilm om trumatiske hendelser dukker opp.

Andre ser at jeg "detter ut. Og sier jeg blir helt hvit i maska og ser helt vettskemt ut.

For å få meg tilbake til denne verden må de snakke høyt til meg og av og til ta tak i meg og riste meg litt for at jeg skal komme tilbake.

Dette gjør at jeg sliter enormt på skolen. Klarer ikke å samle meg om å følge med. Plutselig har jeg hvert borte en tre-fire minutter.

Jeg klarer heller ikke å huske ting jeg har lest. Jeg kan lese siden mange ganger uten å få med meg det som står.

Jeg faller ut i min egen lille grusomme boble.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...