Gå til innhold

Kjører meg selv rett på fyllinga..


Gjest anonymiustoday

Anbefalte innlegg

Gjest anonymiustoday

På tide å være helt ærlig...og må bare skrive det hele ned et eller annet sted.

I 1996 møtte jeg drømmemannen bare 16 år gammel..og ettersom vi ikke klarte å være fra hverandre flyttet vi sammen og har nå hatt 8 nydelige, fantastiske år. År fyllt av glede, kjærlighet, alle mine problemer før jeg møtte han forsvant, alle de psykiske problemene alt ordnet seg. Jeg gikk på skole, jeg ryddet leiligheten, jeg tok vare på meg selv.

Så for et halvt år siden blir han syk...med så sterke smerter og slike lidelser at det rev meg opp innvendig, så mye at jeg lukket meg inne, sluttet å gjøre rent, sluttet å spise..jeg gikk ned sammen med han..

Nå er han død, han døde i vinter av en alvorlig kreftsykdom. Og nå sitter jeg her dag ut, dag inn i nattkjole...dusjer aldri, spiser sjeldent, vasker ikke, rydder ikke, bare sitter foran pcen, drikker cola og røyker 60 om dagen..

Nettene er fyllt av mareritt med bare følelser av hat, angst, surrealisme..hvordan kan man da få en positiv hverdag?

Når jeg også har begynt å vurdere hvordan folk rundt meg ville taklet om jeg hadde tatt mitt eget liv...vil sorg terapaut hjelpe?

Måtte bare få det ut et eller annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sorgterapi - og mulighens også terapi for det du bar på før du møtte ham, vil veldig sannsynlig hjelpe deg.

Dette innlegget er ditt første skritt på vegen til å få tilbake livet? :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...