Gå til innhold

Jenter, hva gjør dere med hendene under samleie?

Anbefalte innlegg

Gjest jenta som vil høre andres svar
Skrevet

Selv føler jeg at jeg gjør for lite, jeg ligger aldri rolig, men kommer liksom ikke til så mye føler jeg. Blir liksom til stryking over ryggen hans, armene, nakken og av og til ansiktet. Godt tak i rompeballene for å presse ham mot meg osv..

Gjør dere noe mer, noe spesielt, og noe som han finner opphissende?

Har dere noen generelle råd for å hisse ham opp? Jeg er redd jeg går litt for rett på sak om jeg feks skal suge ham. Ikke at det ser ut som han har noe imot det da men..

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

6

• cecily

6

• favn

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sånn gjør jeg det.
Skrevet

De bruker jeg til å tilfredsstille meg selv.Vil jo gjerne ha orgasme jeg også da.

Skrevet

Du får få festet hendene til sengegavlen med håndhjern da :)

Gjest kosen81
Skrevet

bruker dem litt på meg selv (på puppene og på klitten), stryker han på ryggen, på rompen. når han står forran meg og holder bena mina opp da stryker jeg han på brystkassen , magen og på armene og ikke minst presser pekefingeren og langefingeren rundt penis slik at jeg kjenner hvordan den sklir inn i meg. ikke glem lårene.

ble litt små kåt jeg nå gitt=)

Skrevet

bruker dem litt på meg selv (på puppene og på klitten), stryker han på ryggen, på rompen. når han står forran meg og holder bena mina opp da stryker jeg han på brystkassen , magen og på armene og ikke minst presser pekefingeren og langefingeren rundt penis slik at jeg kjenner hvordan den sklir inn i meg. ikke glem lårene.

ble litt små kåt jeg nå gitt=)

Så du tar mest på deg selv? Og holder rundt penis når han puler deg? Hvordan får du plass til det?

Jeg foretrekker å kose med ham jeg da, og lar han kose med meg...

Skrevet

Du får få festet hendene til sengegavlen med håndhjern da :)

Gjør det også av og til da, og da er det jo ikke noe problem..

Skrevet

De bruker jeg til å tilfredsstille meg selv.Vil jo gjerne ha orgasme jeg også da.

Så dere koser ikke med hverandre? Du koser med deg selv, og han med seg selv da eller?

Jeg er ikke noe for å ta på meg selv under sexen, da liker jeg at han gjør det. Hendene mine bruker jeg til å kose med HAM, og jeg får da orgasmer av det. Tar han virkelig ikke på deg i det hele tatt, eller omvendt?

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Med hendene? Koser, kjærtegner, klapser han litt på rumpa, stryker han over ballene, holder han hardt i håret, koser med meg selv (puppene eller klitoris) - mye å gjøre med hendene.

Og jeg har til dags dato ikke møtt en eneste mann som synes man er "for frampå" dersom man suger han.

Skrevet

Gjør det også av og til da, og da er det jo ikke noe problem..

Du kan også holde dem over/under hodet og bruke magen/underliv til å danse "salsa" med.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Så dere koser ikke med hverandre? Du koser med deg selv, og han med seg selv da eller?

Jeg er ikke noe for å ta på meg selv under sexen, da liker jeg at han gjør det. Hendene mine bruker jeg til å kose med HAM, og jeg får da orgasmer av det. Tar han virkelig ikke på deg i det hele tatt, eller omvendt?

Det er ikke alle stillinger man kommer like godt til å kose med partneren, og da er det greit å "kompettere" opplevelsen med å ta på seg selv. Det betyr jo ikke at man tar på seg selv HELE tiden, et samleie har som regel flere faser og stillinger...

Gjest kosen81
Skrevet

Så du tar mest på deg selv? Og holder rundt penis når han puler deg? Hvordan får du plass til det?

Jeg foretrekker å kose med ham jeg da, og lar han kose med meg...

jeg tar mest på han såklart.

kommer jo ann på hvilke stillinger vi har.

det er ikke vanskelig å holde rundt pikken hans mens han puler meg nei, men man holder jo ikke rundt med hele hånden vel å merke..

om du ligger håndflaten oppå skambenet og sprer fingrene, så klarer han å pule deg samtidig som du presser fingrene på siden av pikken hans

Skrevet

Når han nærmer seg klimaks kan du lure hånden ned mellom deg og han og ta ham på ballene! Veldig populært hos min mann.

Skrevet

Med hendene? Koser, kjærtegner, klapser han litt på rumpa, stryker han over ballene, holder han hardt i håret, koser med meg selv (puppene eller klitoris) - mye å gjøre med hendene.

Og jeg har til dags dato ikke møtt en eneste mann som synes man er "for frampå" dersom man suger han.

Suging gjør vi mye av, spesielt i 69, men det er altså under samleie jeg føler hendene gjør litt liten nytte. Men jeg kjæler jo med ham.

Skrevet

jeg tar mest på han såklart.

kommer jo ann på hvilke stillinger vi har.

det er ikke vanskelig å holde rundt pikken hans mens han puler meg nei, men man holder jo ikke rundt med hele hånden vel å merke..

om du ligger håndflaten oppå skambenet og sprer fingrene, så klarer han å pule deg samtidig som du presser fingrene på siden av pikken hans

Men hvem har liksom glede av det da? Hørtes ikke ut som noe for meg..

Skrevet

Du kan også holde dem over/under hodet og bruke magen/underliv til å danse "salsa" med.

??

Skrevet

Det er ikke alle stillinger man kommer like godt til å kose med partneren, og da er det greit å "kompettere" opplevelsen med å ta på seg selv. Det betyr jo ikke at man tar på seg selv HELE tiden, et samleie har som regel flere faser og stillinger...

Jo, men hadde nok ikke fått særlig utbytte av å ta på meg selv under samleie uansett. Det er jo derfor jeg har sex med ham.. for at han skal kose med meg og jeg med ham.

Ta på meg selv gjør jeg jo når jeg onanerer.

Er det liksom vanlig at jenter driver og tar på seg selv under sex? Er det fordi gutten ikke gjør det eller fordi hun liker best å ta på seg selv?

Skrevet

:)

Handler bare om å bruke kroppen.

Men nå snakker jeg om sex da...

Skrevet

Men nå snakker jeg om sex da...

jeg også :)

Mulig ordene "danse" og "salsa" var litt misvisende, men det var meningen å skulle frembringe bilder av bevegelsene jeg hadde i tankene.

Skrevet

jeg også :)

Mulig ordene "danse" og "salsa" var litt misvisende, men det var meningen å skulle frembringe bilder av bevegelsene jeg hadde i tankene.

Du snakker om å bevege kroppen under sexen da eller?

Det gjør jeg jo så det holder, men det er altså hendene som føles litt unyttige, selv om de jo hele tiden koser med ham.. kanskje det er bra nok..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...