Gå til innhold

Jenter, hva gjør dere med hendene under samleie?

Anbefalte innlegg

Gjest jenta som vil høre andres svar
Skrevet

Du er litt tungnem, tydeligvis. Som jeg har skrevet i tidligere innlegg: Det er IKKE alle stillinger som egner seg til at han koser med klitoris. Og hvorfor ikke gjøre det selv da? Andre hånda kan man jo FREMDELES kose med gutten.

Jeeeses

Men hvorfor må man liksom ha kos på klitten HELE tiden??

Jeg fatter det fortsatt ikke jeg at man har så behov at man må ligge å gnu på seg selv, i de stillingene han kanskje ikke kommer til. Synes det høres nesten maninsk ut..

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

6

• cecily

6

• favn

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vanskelig å finne noe fasitsvar her,vi liker jo så forskjellig.

Finnes jo ingen fasit nei, men var bare ute etter tips, å høre hva andre gjorde :)

Skrevet

Hos meg bruker dem å applaudere....etterpå da, selvsagt.

Gjest kosen81
Skrevet

Men hvem har liksom glede av det da? Hørtes ikke ut som noe for meg..

vel jeg synnes det er deilig å kjenne og han liker det veldig godt ettersom at han er følsom på sidene av penis.

vel...du ville jo høre andres svar..

jeg kan ikke akkurat si hva du skal og ikke skal like

Skrevet

De bruker jeg til å tilfredsstille meg selv.Vil jo gjerne ha orgasme jeg også da.

Få HAN til å ta på deg samtidig som han penetrerer! Det er stas, det! ;-))

Skrevet

Hos meg bruker dem å applaudere....etterpå da, selvsagt.

Det skal jeg huske ;)

Skrevet

vel jeg synnes det er deilig å kjenne og han liker det veldig godt ettersom at han er følsom på sidene av penis.

vel...du ville jo høre andres svar..

jeg kan ikke akkurat si hva du skal og ikke skal like

neida, beklager hvis jeg høres neagtiv ut, det var ikke meningen. Takker for svar:)

Skrevet

Det mener jeg også.. det er kos det:)

Skrevet

Dessverre, hva våre hender foretar seg blir nok for mye for leserne her.

Men jeg lurer... det virker som om du argumenterer mot alle tips du får?

Skrevet

Men kjære deg, da favn. Vårt seksualliv er jo så skrantende og tørt at detaljene kunne stå i Donald Duck?

Skrevet

Beklager det, er ikke meninen å argumentere mot, men noen av tipsene skjønner jeg ikke helt hva man har for utbytte av, og da bare spør jeg for å bli litt bedre opplyst.. er ikke meningen å kritisere, folk må jo gjøre hva de vil, men ikke alt jeg synes virker så bra bare.. men det er jo bare min mening da.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Men hvorfor må man liksom ha kos på klitten HELE tiden??

Jeg fatter det fortsatt ikke jeg at man har så behov at man må ligge å gnu på seg selv, i de stillingene han kanskje ikke kommer til. Synes det høres nesten maninsk ut..

Du bør nok skifte nick. Du VIL ikke ha andre svar. Ingen skriver at man koser med klitten HELE tiden. Og selv om du er for rigid og forknytt til å ta på deg selv, så har andre stor glede av det. Get over it!

Skrevet

Hver gang? Jeg er ikke lenket fast hver gang da, så jeg trenger å ha noe å gjøre med hendene, noe spennende..

Jeg er lenket 24/7 så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg noe videre....

Gjest Sånn gjør jeg det.
Skrevet

Beklager det, er ikke meninen å argumentere mot, men noen av tipsene skjønner jeg ikke helt hva man har for utbytte av, og da bare spør jeg for å bli litt bedre opplyst.. er ikke meningen å kritisere, folk må jo gjøre hva de vil, men ikke alt jeg synes virker så bra bare.. men det er jo bare min mening da.

Prøv først og så kan du komme tilbake å spørre om noe er uklart.

Skrevet

Du bør nok skifte nick. Du VIL ikke ha andre svar. Ingen skriver at man koser med klitten HELE tiden. Og selv om du er for rigid og forknytt til å ta på deg selv, så har andre stor glede av det. Get over it!

Nå var jeg jo igrunnen ute etter svar på hva man gjorde med hendene på gutten da, ikke onani på seg selv.

Hvis man ikke trenger kos på klitten hele tiden så burde det jo funke greit at gutten gjør det når han kan? Funker perfekt hos oss hvertfall, men han gidder da, og ser på min nytelse som minst like viktig som hans.

Har vel ingenting med å være forknytt å gjøre at jeg under sex med en partner foretrekker å bli kost med og kose ham, heller enn å måtte kose med meg selv?

Jeg er kanskje heldig som har funnet en god elsker jeg da skjønner jeg, en som virkelig tar seg bryet med å stimulere meg under sexen, sånn at jeg slipper å gjøre det i tillegg til nytelsen jeg skal gi ham.

Gjest Sånn gjør jeg det.
Skrevet

Han gjør jo det da.:o)

Skrevet

Prøv først og så kan du komme tilbake å spørre om noe er uklart.

Jeg orker ikke gjøre noe jeg ikke selv tenner på, er ingen fjortiss som lar meg presse da. Er ikke kommet inn så mange tips som faktisk frister å teste ut dessverre..

Gjest Sånn gjør jeg det.
Skrevet

Jeg orker ikke gjøre noe jeg ikke selv tenner på, er ingen fjortiss som lar meg presse da. Er ikke kommet inn så mange tips som faktisk frister å teste ut dessverre..

"Jeg orker ikke gjøre noe jeg selv ikke tenner på".

Er ikke det vel egoistisk da?

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Nå var jeg jo igrunnen ute etter svar på hva man gjorde med hendene på gutten da, ikke onani på seg selv.

Hvis man ikke trenger kos på klitten hele tiden så burde det jo funke greit at gutten gjør det når han kan? Funker perfekt hos oss hvertfall, men han gidder da, og ser på min nytelse som minst like viktig som hans.

Har vel ingenting med å være forknytt å gjøre at jeg under sex med en partner foretrekker å bli kost med og kose ham, heller enn å måtte kose med meg selv?

Jeg er kanskje heldig som har funnet en god elsker jeg da skjønner jeg, en som virkelig tar seg bryet med å stimulere meg under sexen, sånn at jeg slipper å gjøre det i tillegg til nytelsen jeg skal gi ham.

aaaaaaaahhhhhhhrrrrrrrggggg!

Det er suverent at du har god sex. Supert. Intet bedre.

Men at andres elskere ikke er gode fordi man, I TILLEGG til alt dere sikkert gjør, kan kose litt med seg selv INNIMELLOM når man føler for det, og guttens hender koser med andre deler av kroppen, OG DET gjerneMENS man bruker andre hånden til å kose med gutten, er sneversynt og vanvittig egosentrisk av deg.

Ha sex. La vær å ta legge til aspektet ved å ta på seg selv under akten, dersom det ikke er noe for deg. Så kan vi andre nyte deilige elskere og ha et proaktivt forhold til nytelse egen kropp samtidig som man nyter den andre part i sexens kropp.

Og ja. Jeg har en fantastisk elsker. Som kan få meg i en fantastisk orgasme uten problemer. Som kjenner hver millimeter av kroppen min, og vet om andre erogene soner en klitoris å stimulere. Og jeg vet om hans erogene soner, og vi koser masse.

Skrevet

"Jeg orker ikke gjøre noe jeg selv ikke tenner på".

Er ikke det vel egoistisk da?

Nei, selvsagt ikke. Man gjør da ikke ting man ikke vil selv, man er da moden nok til å bestemme over eget liv og sexliv selv?

Når det er sagt er jeg ikke akkurat prippen da, men det kom liksom ikke noen revolusjonerende råd her, bare det samme om igjen liksom..

Onani er onani liksom, og høre ikke sammen med samleie for meg. Greit noek om målet er å onanaere sammen, men ikke under samleie..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...