Gå til innhold

Jenter, hva gjør dere med hendene under samleie?

Anbefalte innlegg

Gjest Virker sånn
Skrevet

Nei, selvsagt ikke. Man gjør da ikke ting man ikke vil selv, man er da moden nok til å bestemme over eget liv og sexliv selv?

Når det er sagt er jeg ikke akkurat prippen da, men det kom liksom ikke noen revolusjonerende råd her, bare det samme om igjen liksom..

Onani er onani liksom, og høre ikke sammen med samleie for meg. Greit noek om målet er å onanaere sammen, men ikke under samleie..

Kanskje du ikke får flere svar for at du er utakknemlig for dem du får?

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

6

• cecily

6

• favn

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest jenta som vil høre andres svar
Skrevet

Kanskje du ikke får flere svar for at du er utakknemlig for dem du får?

Mulig det ja, det bekalger jeg jo har jeg sagt, formålet med at jeg da stiller spm er for å bedre forstå.

Det å ta på seg selv hadde ikke så mye med det jeg lurte på å gjøre da. Jeg snakket om å ta på ham.

Gjest Sånn gjør jeg det.
Skrevet

Mulig det ja, det bekalger jeg jo har jeg sagt, formålet med at jeg da stiller spm er for å bedre forstå.

Det å ta på seg selv hadde ikke så mye med det jeg lurte på å gjøre da. Jeg snakket om å ta på ham.

Og jeg svarte på spørsmålet ditt om hvor du gjør av hendene:o)

Skrevet

Men kjære deg, da favn. Vårt seksualliv er jo så skrantende og tørt at detaljene kunne stå i Donald Duck?

I Andeby går som kjent de fleste hovedpersonene med stumpen bar, så jeg vet sannelig ikke...

Gjest wertyl
Skrevet

Han gjør jo det da.:o)

Hvorfor gjør du det også da? Blir det ikke mye hender der?

Skrevet

Beklager det, er ikke meninen å argumentere mot, men noen av tipsene skjønner jeg ikke helt hva man har for utbytte av, og da bare spør jeg for å bli litt bedre opplyst.. er ikke meningen å kritisere, folk må jo gjøre hva de vil, men ikke alt jeg synes virker så bra bare.. men det er jo bare min mening da.

Tviler på at noen får lyst til å begrunne tipsene sine når du rister på hodet av dem.

Et tips.

Skrevet

aaaaaaaahhhhhhhrrrrrrrggggg!

Det er suverent at du har god sex. Supert. Intet bedre.

Men at andres elskere ikke er gode fordi man, I TILLEGG til alt dere sikkert gjør, kan kose litt med seg selv INNIMELLOM når man føler for det, og guttens hender koser med andre deler av kroppen, OG DET gjerneMENS man bruker andre hånden til å kose med gutten, er sneversynt og vanvittig egosentrisk av deg.

Ha sex. La vær å ta legge til aspektet ved å ta på seg selv under akten, dersom det ikke er noe for deg. Så kan vi andre nyte deilige elskere og ha et proaktivt forhold til nytelse egen kropp samtidig som man nyter den andre part i sexens kropp.

Og ja. Jeg har en fantastisk elsker. Som kan få meg i en fantastisk orgasme uten problemer. Som kjenner hver millimeter av kroppen min, og vet om andre erogene soner en klitoris å stimulere. Og jeg vet om hans erogene soner, og vi koser masse.

Høres bare litt egoistisk ut at man tom under samleie må kose med seg selv heller enn med partner, men noen er vel sikkert fornøyd medd et?

Hender det at han også heller koser med seg selv? Eller er det bare deg?

Skrevet

Tviler på at noen får lyst til å begrunne tipsene sine når du rister på hodet av dem.

Et tips.

Ikke så nøye heller faktisk.

Skrevet

Ikke så nøye heller faktisk.

Kanskje revurdere nicket ditt?

Skrevet

Kanskje revurdere nicket ditt?

sikkert

Gjest Sånn gjør jeg det.
Skrevet

Hvorfor gjør du det også da? Blir det ikke mye hender der?

Sånn en som må ha det inn med teskje?

Han gjør det når jeg ikke gjør det,og omvendt.

Skrevet

I Andeby går som kjent de fleste hovedpersonene med stumpen bar, så jeg vet sannelig ikke...

Og nå får vi kanskje svar på hvorfor de er utstyrt med hender også;o)

Gjest wertyl
Skrevet

Sånn en som må ha det inn med teskje?

Han gjør det når jeg ikke gjør det,og omvendt.

Har du generelle vansker med å komme siden dere må leke "stafett" på klitta di?

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Høres bare litt egoistisk ut at man tom under samleie må kose med seg selv heller enn med partner, men noen er vel sikkert fornøyd medd et?

Hender det at han også heller koser med seg selv? Eller er det bare deg?

"Høres bare litt egoistisk ut at man tom under samleie må kose med seg selv heller enn med partner, "

Dersom du leser svarene mine, vil du se at jeg flere ganger har skrevet at dette skjer i TILLEGG til kos med han! Jeg bruker altså EI hånd på meg selv, og EI hånd på gutten. Er det så vanskelig å skjønne? Og på hvilken måte er det egositisk å sørge for at vi BEGGE koser oss?

Om han tar på seg selv?

Sjelden, men det hender nok at han tar litt på seg selv også, dersom situasjonen skulle tilsi det.

Skrevet

"Høres bare litt egoistisk ut at man tom under samleie må kose med seg selv heller enn med partner, "

Dersom du leser svarene mine, vil du se at jeg flere ganger har skrevet at dette skjer i TILLEGG til kos med han! Jeg bruker altså EI hånd på meg selv, og EI hånd på gutten. Er det så vanskelig å skjønne? Og på hvilken måte er det egositisk å sørge for at vi BEGGE koser oss?

Om han tar på seg selv?

Sjelden, men det hender nok at han tar litt på seg selv også, dersom situasjonen skulle tilsi det.

Egoistisk selvsagt fordi du konser om å ta på deg selv, istedenfor å bruke begge hender på ham, og han på deg.

Hvis du bare hadde prøvd ville nok du også fortrekke å få kos av ham heller enn å måtte ta på deg selv.

Slik jeg ser det og heldigvis de jeg har hatt sex med, så gjør man det man kan for at den andre skal ha det bra. Så lenge begge tenker likt får begge det de trenger. Ville vært kjipt om jeg under sex måtte tenkt på hva jeg skulle gjøre for at JEG skulle ha det godt liksom, det burde komme fra den andre.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Egoistisk selvsagt fordi du konser om å ta på deg selv, istedenfor å bruke begge hender på ham, og han på deg.

Hvis du bare hadde prøvd ville nok du også fortrekke å få kos av ham heller enn å måtte ta på deg selv.

Slik jeg ser det og heldigvis de jeg har hatt sex med, så gjør man det man kan for at den andre skal ha det bra. Så lenge begge tenker likt får begge det de trenger. Ville vært kjipt om jeg under sex måtte tenkt på hva jeg skulle gjøre for at JEG skulle ha det godt liksom, det burde komme fra den andre.

"Hvis du bare hadde prøvd ville nok du også fortrekke å få kos av ham heller enn å måtte ta på deg selv."

Herregud, menneske. Du er helt låst! Du klarer tydeligvis ikke å oppfatte essensen i det jeg skriver!

SELVSAGT har jeg prøvd å få kos av bare han, og jeg koser med han. Det gjør vi da også! Som jeg har forsøkt å banke inn i hodet ditt: Å ta på seg selv er situasjonsbetinget, og er i TILLEGG ikke i STEDET for å kosemed hverandre.

Jeg gidder ikke å forsøke å forklare dette for deg. Du har tydeligvis ikke evnen til å oppta ny kunnskap.

"

Skrevet

"Hvis du bare hadde prøvd ville nok du også fortrekke å få kos av ham heller enn å måtte ta på deg selv."

Herregud, menneske. Du er helt låst! Du klarer tydeligvis ikke å oppfatte essensen i det jeg skriver!

SELVSAGT har jeg prøvd å få kos av bare han, og jeg koser med han. Det gjør vi da også! Som jeg har forsøkt å banke inn i hodet ditt: Å ta på seg selv er situasjonsbetinget, og er i TILLEGG ikke i STEDET for å kosemed hverandre.

Jeg gidder ikke å forsøke å forklare dette for deg. Du har tydeligvis ikke evnen til å oppta ny kunnskap.

"

_SELVSAGT har jeg prøvd å få kos av bare han, og jeg koser med han. Det gjør vi da også! Som jeg har forsøkt å banke inn i hodet ditt: Å ta på seg selv er situasjonsbetinget, og er i TILLEGG ikke i STEDET for å kosemed hverandre._

Poenget mitt er jo at han tydeligvis ikke koser nok eller bra nok da siden du fortsatt ETTER at han har kost med deg fortsatt må ta på deg selv. Skjønner du ikke hva jeg mener?

Når jeg har sex med typen så koser han jo med meg og jeg begriper ikke hvor det skulle passe inn at jeg skulle fikle med klitten min mens vi holdt på? Om det ikke bare skulle være "show" for ham da.. Han gjør det jo mer enn bra nok han.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

_SELVSAGT har jeg prøvd å få kos av bare han, og jeg koser med han. Det gjør vi da også! Som jeg har forsøkt å banke inn i hodet ditt: Å ta på seg selv er situasjonsbetinget, og er i TILLEGG ikke i STEDET for å kosemed hverandre._

Poenget mitt er jo at han tydeligvis ikke koser nok eller bra nok da siden du fortsatt ETTER at han har kost med deg fortsatt må ta på deg selv. Skjønner du ikke hva jeg mener?

Når jeg har sex med typen så koser han jo med meg og jeg begriper ikke hvor det skulle passe inn at jeg skulle fikle med klitten min mens vi holdt på? Om det ikke bare skulle være "show" for ham da.. Han gjør det jo mer enn bra nok han.

.....Puster DYPT inn og forsøker å forklare dette på en lettfattelig måte....

"Poenget mitt er jo at han tydeligvis ikke koser nok eller bra nok da siden du fortsatt ETTER at han har kost med deg fortsatt må ta på deg selv. Skjønner du ikke hva jeg mener?"

Det er IKKE alle stillinger han når klitoris. Eller hans hender er opptatt med andre erogene soner på kroppen min. Dersom jeg DA koser (Jeg fikler ikke) med klitorisen min, MENS han er deilig med hendene sine på andre deler av kroppen min, og hans penis er inne i skjeden min, er det ganske så deilig. MENS jeg koser med meg selv, og han koser seg med meg, koser jeg OFTE med gutten samtidig med den ledige hånda mi. Stryker, klapser, risper, kjæler - you name it.

Når han I TILLEGG tenner på at jeg tar på meg selv, blir ekstasen bedre for OSS BEGGE.

Ergo: Vi koser oss begge to. Og det har INGENTING med at han ikke "koser godt nok" (for noe vrøvl).

At DU ikke liker å ta på deg selv, er ditt problem. Jeg nyter det. Gutten min nyter det. Og DET er det viktigste for MEG.

Skrevet

.....Puster DYPT inn og forsøker å forklare dette på en lettfattelig måte....

"Poenget mitt er jo at han tydeligvis ikke koser nok eller bra nok da siden du fortsatt ETTER at han har kost med deg fortsatt må ta på deg selv. Skjønner du ikke hva jeg mener?"

Det er IKKE alle stillinger han når klitoris. Eller hans hender er opptatt med andre erogene soner på kroppen min. Dersom jeg DA koser (Jeg fikler ikke) med klitorisen min, MENS han er deilig med hendene sine på andre deler av kroppen min, og hans penis er inne i skjeden min, er det ganske så deilig. MENS jeg koser med meg selv, og han koser seg med meg, koser jeg OFTE med gutten samtidig med den ledige hånda mi. Stryker, klapser, risper, kjæler - you name it.

Når han I TILLEGG tenner på at jeg tar på meg selv, blir ekstasen bedre for OSS BEGGE.

Ergo: Vi koser oss begge to. Og det har INGENTING med at han ikke "koser godt nok" (for noe vrøvl).

At DU ikke liker å ta på deg selv, er ditt problem. Jeg nyter det. Gutten min nyter det. Og DET er det viktigste for MEG.

Er nicket ditt inspirert av den Steve Martin-filmen hvor han plutselig "får" Goldie Hawn som kone i sitt flotte hus? (House Sitter???)

Der synger han TuraLuraLura for sin far! :-)

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Er nicket ditt inspirert av den Steve Martin-filmen hvor han plutselig "får" Goldie Hawn som kone i sitt flotte hus? (House Sitter???)

Der synger han TuraLuraLura for sin far! :-)

Faktisk så er det det!

Du er ikke dum, du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...