Gå til innhold

Jenter, hva gjør dere med hendene under samleie?

Anbefalte innlegg

Gjest Eli Beth
Skrevet

javel.. du er vel ikke akkurat den skarpeste kniven iskuffen, så dine ord veier ikke akkurat tungt...

Sier kanskje noe om deg selv når du svarer som dette?

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

6

• cecily

6

• favn

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor fortsetter du da? Fordi du er usedvanlig dum??

Det blir litt morsomt når du, som ikke engang vet hvor du skal gjøre av hendene dine under et samleie, beskylder andre for å være dumme....!

Gjest jenta som vil høre andres svar
Skrevet

Har lest det du har skrevet under. Jeg lurer først og fremst på alderen din. Kan tenke meg at du er ung, kanskje rundt 16-17 år?

Jeg ser at du spør hva vi gjør med hendene under samleie, men du vil likevel ikke høre hva vi gjør med hendene. De fleste som har hatt sex i noen år, og som kjenner kroppen sin koser med seg selv under sex. Sex handler om å tilfredstille hverandre. Det betyr ikke at mannen bare skal konsentrere seg om kvinnen, og kvinnen om mannen. Man må klare å konsentrere seg om både seg selv OG den andre. Jeg ser at du har problemer med å skjønne akkurat den biten. De fleste normale menn tenner på at damene tar på seg selv mens de ser det. Selvfølgelig gjør man ting som tenner menn, og som Samtidig er godt for en selv. Skjønner du? Da tenker man på begge to. At man koser med puppene sine eller klitten mens man har doggy eller rir litt er da bare godt det.

Skjønner problemet ditt om du bare har noen få stillinger å velge mellom, men det finnes så mange stillinger der du ikke har mulighet til å ta på ham. Da kan det være fint å bruke hendene på seg selv. Eller er det slik at det er bedre å ikke bruke hendene i det hele tatt enn å bruke dem på seg selv?

Anbefaler deg å prøve noe nytt. Både ta på deg selv under sex og variere stillinger. Det går an å variere mye vet du lille vennen:)

Du gamle røs, bare fordi du ikke blir tilfredstilt av gubben din betyr vel ikke at jeg ikke blir det?

Hvorfor onanere under sex når man ikke må? Trøst deg selv med at det nok må være slik du, men la meg som er så heldig som slipper få nyte det da!

Hvis du tror jeg har lite variasjon bare fordi jeg ikke onanaerer under sex, så sier jo det litt om fantasien din...

Skrevet

Skulle det være noe mer før vi stenger?

Kanskje du skulle bestille en hjerne?

Skrevet

Det blir litt morsomt når du, som ikke engang vet hvor du skal gjøre av hendene dine under et samleie, beskylder andre for å være dumme....!

Jeg vet da bedre enn å egoistisk gnikke på mien egen kropp. Det var ikke snakk om å ikke vite hva jeg skulle gjøre med dem, bare tips til noe nytt. Men kjerringene her inne liker tydeligvis kun å ta på seg selv.

Gjest Eli Beth
Skrevet

Du gamle røs, bare fordi du ikke blir tilfredstilt av gubben din betyr vel ikke at jeg ikke blir det?

Hvorfor onanere under sex når man ikke må? Trøst deg selv med at det nok må være slik du, men la meg som er så heldig som slipper få nyte det da!

Hvis du tror jeg har lite variasjon bare fordi jeg ikke onanaerer under sex, så sier jo det litt om fantasien din...

Det er DU som ikke vet hvor du skal gjøre av hendene dine da...

Som sagt, jeg ser at du ikke skjønner at man kan konsentrere seg om begge to på en gang. Ta tiden til hjelp:)

Skrevet

*lol*

Skrevet

Kanskje du skulle bestille en hjerne?

Ikke det, nei? Neivel. Du får ha en usedvanlig utsøkt dag da.

Skrevet

Det er DU som ikke vet hvor du skal gjøre av hendene dine da...

Som sagt, jeg ser at du ikke skjønner at man kan konsentrere seg om begge to på en gang. Ta tiden til hjelp:)

Poenget som du sikkert ikke greier å fatte er at man trenger ikke konsentrere seg om seg selv om man har en partner som gjør dette.

Man er da ikke så ego at man bare tenker på seg selv under sex? Da gjør man heller det man kan for å glede den andre.Men da må jo selvsagt den andre gjør det samme. Og det har tydeligvis aldri du opplevd...

Gjest Eli beth
Skrevet

Poenget som du sikkert ikke greier å fatte er at man trenger ikke konsentrere seg om seg selv om man har en partner som gjør dette.

Man er da ikke så ego at man bare tenker på seg selv under sex? Da gjør man heller det man kan for å glede den andre.Men da må jo selvsagt den andre gjør det samme. Og det har tydeligvis aldri du opplevd...

Du må lære kroppen din å kjenne. Spør gutten din om hva han hadde sagt om du hadde tatt på deg selv under sex. Hvis han tenner på deg, så vil han elske det. Men er du redd for å ta på deg selv så blir jo saken en anna. Man fikler foresten ikke på seg selv, man koser.

Gjest Eli Beth
Skrevet

Bra sagt:)

Skrevet

Du må lære kroppen din å kjenne. Spør gutten din om hva han hadde sagt om du hadde tatt på deg selv under sex. Hvis han tenner på deg, så vil han elske det. Men er du redd for å ta på deg selv så blir jo saken en anna. Man fikler foresten ikke på seg selv, man koser.

Jeg kjenner kroppen min svært godt men ellers takk. Jeg onanerer jo mye, men som regel når jeg er alene. Det hender jo vi onanerer sammen, men ikke når vi har samleie, det blir jo for dumt...

Hvor tar du ting ifra, at jeg ikke liker ta på meg selv og ikke kjenner kroppen min? Bare fordi jeg ikke trenger tilfredstille MEG SELV under sexen, men har noen til å gjøre det for meg??

Hallo??!!

Gjest Eli Beth
Skrevet

Jeg kjenner kroppen min svært godt men ellers takk. Jeg onanerer jo mye, men som regel når jeg er alene. Det hender jo vi onanerer sammen, men ikke når vi har samleie, det blir jo for dumt...

Hvor tar du ting ifra, at jeg ikke liker ta på meg selv og ikke kjenner kroppen min? Bare fordi jeg ikke trenger tilfredstille MEG SELV under sexen, men har noen til å gjøre det for meg??

Hallo??!!

Det er ikke snakk om hva man trenger å gjøre. Sex er ikke en tvangshandling.

Vil du ha "kristen-sex" så skal vel ingen hindre deg. Så lenge du og kjæresten din har det bra med den type sex så er alt bare bra!

Nyt det du liker du!

Ha en fin dag du!

Skrevet

Det er ikke snakk om hva man trenger å gjøre. Sex er ikke en tvangshandling.

Vil du ha "kristen-sex" så skal vel ingen hindre deg. Så lenge du og kjæresten din har det bra med den type sex så er alt bare bra!

Nyt det du liker du!

Ha en fin dag du!

hehe.. ble du sint nå? Hva har det med kristen sex å gjøre at man ikke onannerer seg selv? Ble du så provosert?

Fortsett med ditt utilfredse sexliv du så kal jeg fortsette å nyte mitt, og prise meg lykkelig for at jeg har en fantastisk elsker som ikke ignorere meg og mine behov.

Gjest et innlegg
Skrevet

hehe.. ble du sint nå? Hva har det med kristen sex å gjøre at man ikke onannerer seg selv? Ble du så provosert?

Fortsett med ditt utilfredse sexliv du så kal jeg fortsette å nyte mitt, og prise meg lykkelig for at jeg har en fantastisk elsker som ikke ignorere meg og mine behov.

Men hvor du skal gjøre av hendene aner du ikke? Utrolig.

Gjest sandex
Skrevet

Høres faktisk ut som om du prøver å overbevise DEG SELV slik du skryter av sex-livet ditt :)

Men du må ikke legge inn spørsmål når du ikke vil ha svar?!

Gjest sandex
Skrevet

hihi - veldig godt kommentert :) :)

Skrevet

Hvem har sagt det? Jeg sa jo at jeg koste med ham, men lurte på om det var noen kule trisk til hva jeg kunne gjøre med ham. Men det hadde ingen, de er tydeligvis for opptatte med å kose med seg selv til å bry seg om han...

Skrevet

Høres faktisk ut som om du prøver å overbevise DEG SELV slik du skryter av sex-livet ditt :)

Men du må ikke legge inn spørsmål når du ikke vil ha svar?!

Jeg vil jo ha svar, men å få høre av folk med et mangelfult sexliv at det er JEG som burde tenke mer på meg selv og ikke kjæresten gjør vel ikke noe positivt?

Gjest Eli Beth
Skrevet

Hvem har sagt det? Jeg sa jo at jeg koste med ham, men lurte på om det var noen kule trisk til hva jeg kunne gjøre med ham. Men det hadde ingen, de er tydeligvis for opptatte med å kose med seg selv til å bry seg om han...

"Gjør dere noe mer, noe spesielt, og noe som han finner opphissende?

Har dere noen generelle råd for å hisse ham opp? "

Det skrev du innledningsvis. Å ta på seg selv hisser ham opp. Selv om du nekter å godta det. Skulle tro du var oppvokst i en sekt der det ikke er lov å ha det godt, kun å gjøre den andre godt. Synd du ikke ser at det går an å gjøre begge deler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...