Gå til innhold

Jenter, hva gjør dere med hendene under samleie?

Anbefalte innlegg

Gjest jenta som vil høre andres svar
Skrevet

"Gjør dere noe mer, noe spesielt, og noe som han finner opphissende?

Har dere noen generelle råd for å hisse ham opp? "

Det skrev du innledningsvis. Å ta på seg selv hisser ham opp. Selv om du nekter å godta det. Skulle tro du var oppvokst i en sekt der det ikke er lov å ha det godt, kun å gjøre den andre godt. Synd du ikke ser at det går an å gjøre begge deler.

synd du ikke har opplevd et eneste fint samleie med enn mann som gjør egen onani overflødig, så du hadde visst hva jeg snakket om..

Man kan ha det godt begge, sammen uten å måtte onanere, når samspillet er riktig og man greier å tenke på andre enn seg selv.

synes det er du som virker litt sær jeg, som setter egen nytelse høyere enn hans. Og som ikke greier se at har man riktig partner er onani under samleie overflødig.

Du har vel lest at jeg skriver at vi jo også onanaerer hver for oss, og også sammen, men ikke under samleie.

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

6

• cecily

6

• favn

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Eli beth
Skrevet

synd du ikke har opplevd et eneste fint samleie med enn mann som gjør egen onani overflødig, så du hadde visst hva jeg snakket om..

Man kan ha det godt begge, sammen uten å måtte onanere, når samspillet er riktig og man greier å tenke på andre enn seg selv.

synes det er du som virker litt sær jeg, som setter egen nytelse høyere enn hans. Og som ikke greier se at har man riktig partner er onani under samleie overflødig.

Du har vel lest at jeg skriver at vi jo også onanaerer hver for oss, og også sammen, men ikke under samleie.

Klart vi er sære alle sammen, utenom deg. Ingen tvil om det.

Du er et håpløst tilfelle, gir deg opp. Lykke til med livet

Skrevet

Klart vi er sære alle sammen, utenom deg. Ingen tvil om det.

Du er et håpløst tilfelle, gir deg opp. Lykke til med livet

håper du også kan oppleve en god elsker en gang, men kasnkje veien dit er vel lang, og du er kanskje litt for gammel for det også.

Synd for deg da, men du får onanere i vei, og trøste deg med det.

Gjest jenta som har svarene
Skrevet

Hvem har sagt det? Jeg sa jo at jeg koste med ham, men lurte på om det var noen kule trisk til hva jeg kunne gjøre med ham. Men det hadde ingen, de er tydeligvis for opptatte med å kose med seg selv til å bry seg om han...

"Men det hadde ingen, de er tydeligvis for opptatte med å kose med seg selv til å bry seg om han... "

De fleste svarte jo på andre ting man kunne benytte hendene til, også. Men at du henger deg opp i den ene tingen som ikke tiltaler deg, er ditt problem.

Som du ser, virker du å være i stort mindretall i å mene at det er "galt" å ta på seg selv under akten. Du nekter også å skjønne at dette ikke er egoistisk, da BEGGE har stor glede av dette. Du avskriver andres elskere som "dårlige" fordi damene koser med seg selv under akten, til stor glede for begge parter.

Du er sneversynt - og hva verre er: Du kan tydeligvis ikke prosessere andres innspill, dersom du i det hele tatt er kapabel til å lese dem og oppfatte mer enn bruddstykker.

Når du i tillegg er ignorant ovenfor andres argumenter, og utviser en egosentrisk og uhøflig holdning, der du hever DIN versjon av sex over alle andres som den eneste rette, ja, da regner jeg deg som en rimelig "lost cause".

Skrevet

"Men det hadde ingen, de er tydeligvis for opptatte med å kose med seg selv til å bry seg om han... "

De fleste svarte jo på andre ting man kunne benytte hendene til, også. Men at du henger deg opp i den ene tingen som ikke tiltaler deg, er ditt problem.

Som du ser, virker du å være i stort mindretall i å mene at det er "galt" å ta på seg selv under akten. Du nekter også å skjønne at dette ikke er egoistisk, da BEGGE har stor glede av dette. Du avskriver andres elskere som "dårlige" fordi damene koser med seg selv under akten, til stor glede for begge parter.

Du er sneversynt - og hva verre er: Du kan tydeligvis ikke prosessere andres innspill, dersom du i det hele tatt er kapabel til å lese dem og oppfatte mer enn bruddstykker.

Når du i tillegg er ignorant ovenfor andres argumenter, og utviser en egosentrisk og uhøflig holdning, der du hever DIN versjon av sex over alle andres som den eneste rette, ja, da regner jeg deg som en rimelig "lost cause".

takk

Gjest tilskuer
Skrevet

*applaus*

Gjest sandex
Skrevet

håper du også kan oppleve en god elsker en gang, men kasnkje veien dit er vel lang, og du er kanskje litt for gammel for det også.

Synd for deg da, men du får onanere i vei, og trøste deg med det.

Det er egentlig HELT ubeskrivelig hvor ekkel du er i kjeften?!?! Er du bare en provokatør, og/eller er du rett og slett ondskapsfull?!

Skrevet

Det er egentlig HELT ubeskrivelig hvor ekkel du er i kjeften?!?! Er du bare en provokatør, og/eller er du rett og slett ondskapsfull?!

ja

Gjest sandex
Skrevet

ja

OK - godt å vite... Da er det bare å anbefale alle om å la vær å svare ihvertfall :)

Skrevet

OK - godt å vite... Da er det bare å anbefale alle om å la vær å svare ihvertfall :)

Ja, det burde de jo snart ha slutte med nå da.. men de gir seg ikke nei..

Gjest sexygal
Skrevet

Jeg kjenner kroppen min svært godt men ellers takk. Jeg onanerer jo mye, men som regel når jeg er alene. Det hender jo vi onanerer sammen, men ikke når vi har samleie, det blir jo for dumt...

Hvor tar du ting ifra, at jeg ikke liker ta på meg selv og ikke kjenner kroppen min? Bare fordi jeg ikke trenger tilfredstille MEG SELV under sexen, men har noen til å gjøre det for meg??

Hallo??!!

Du er ikke særlig voksen nei... Ikke særlig erfaren heller.. Ikke viss du synes at det blir "for dumt" med "fikling(!!)" på seg selv under samleie...

Gjest sexygal
Skrevet

Hvem har sagt det? Jeg sa jo at jeg koste med ham, men lurte på om det var noen kule trisk til hva jeg kunne gjøre med ham. Men det hadde ingen, de er tydeligvis for opptatte med å kose med seg selv til å bry seg om han...

Stikk en finger i anus på hham, det synes de fleste er deilig.

Skrevet

jeg gjør ikke så mye. Stryker ham i håret, på ryggen. Noen ganger tar han armene mine og holder dem nede og noen ganger holder vi bare i hendene som vi gjør når vi går tur, osv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...