Gå til innhold

NHD. Cipralex og antiinflammatoriske med.


petriks

Anbefalte innlegg

Hei. Har lest litt i Felleskatalogen, og under blødninger i huden, står at en skal være forsiktig med acetylsalisylsyre og ikke-steroide antiinflammatoriske medisiner. Hvordan er det med bruk av eks. Ibux v. smerter (hodepine o.l.), som jeg foretrekker framfor Paracet, og likedan ved akutt inflammasjon som jeg har hatt en del av i armene og fått Brexidol som kur. (Fins jo mange andre i samme med.gruppen.) ??

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg går på cipralex,men bruker cataflam(samme type med. som voltaren og brexidol) hver menstruasjonsperiode,og ellers ibux av og til,har aldri vært et problem for meg.Psykiateren min har heller ikke sagt noe om det.bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på cipralex,men bruker cataflam(samme type med. som voltaren og brexidol) hver menstruasjonsperiode,og ellers ibux av og til,har aldri vært et problem for meg.Psykiateren min har heller ikke sagt noe om det.bugge.

Hei. Takk skal du ha Bugge. Går vel sikkert bra om jeg også bruker dette, men i utgangspunktet har jeg veldig lett for å få blåmerker på lår og armer ved små og lette støt, mange ganger vet jeg søren ikke hvordan de er kommet dit :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hei. Takk skal du ha Bugge. Går vel sikkert bra om jeg også bruker dette, men i utgangspunktet har jeg veldig lett for å få blåmerker på lår og armer ved små og lette støt, mange ganger vet jeg søren ikke hvordan de er kommet dit :o)

Mvh

Jeg får jo forsåvidt endel blåmerker i perioder jeg og,men har heller lagt "skylda" på gutten min på 7 år som ligger og småsparker meg om natten med de lange,tynne beina sine.Uansett har det ikke vært et stort problem som jeg har tenkt så mye på.En får vel bare prøve seg frem og se.Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo forsåvidt endel blåmerker i perioder jeg og,men har heller lagt "skylda" på gutten min på 7 år som ligger og småsparker meg om natten med de lange,tynne beina sine.Uansett har det ikke vært et stort problem som jeg har tenkt så mye på.En får vel bare prøve seg frem og se.Bugge

Hei igjen. Problemet er vel ikke så stort for meg heller da, håper jeg. Men jeg har ingen småbarn lenger som sparker meg, heller ikke gubben prøver den utveien..... *ler*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er ingen interaksjoner mellom Cipralex og de NSAID du nevner. De kan altså trygt kombineres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen interaksjoner mellom Cipralex og de NSAID du nevner. De kan altså trygt kombineres.

Tusen takk for svar :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...