Gjest piamaria Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Orker ikke være innlagt mer, hvertfall ikke på den plassen (dps). Har nektet å være der i det siste og bare vært innom enkelte dager for å hente medisin. Underlige opplevelser og syner der. Er ikke det hjemme. I morgen skal jeg i samtale med senteret som tilbyr arbeidstrening. Vurderer veldig å avbestille. Hvordan skal jeg klare å jobbe når jeg sliter med syner og hører stemmer og lyder? Jeg klarer bare å sitte hjemme i godstolen. Vil ikke gjøre annet heller. Følte at dps rota med tankene mine da jeg var der idag. Tankekontroll. Gikk over da jeg kom hjem. Her er jeg trygg. Unntatt stemmene og lydene, kom f.eks musikk ut fra høytalerne uten at jeg spilte noe... Rart... Nå får fastlegen overta. DPS er for jævlig. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Trist at du opplever at de ikke kan hjelpe deg... Men hva mener du selv kunne vaere til hjelp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.