Gå til innhold

få resept på sovemedisin uten å snakke med legen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest uten signatur

Om legen kjenner pasienten, kan en ringe inn resepter.

Da kab du kun få minste pakke (10 stk). Skal du ha mer, må du ha en vanlig resept.

Jeg kan få vanlig resept på Sobril bare ved å ringe jeg. Er det feil av legen det da?

Jeg kan få vanlig resept på Sobril bare ved å ringe jeg. Er det feil av legen det da?

Hvis legen ringer inn en resept til apoteket, er det en del begrensninger.

Hvis du ringer til legen, og legen skriver ut en resept som du siden henter / får i posten og så tar med deg til apoteket, vil det fra apotekets side ikke spille noen rolle om du har truffet legen eller ikke.

Så er det selvsagt legens oppgave å sørge for at det h*n skriver ut er forsvarlig.

Annonse

Gjest uten signatur

Hvis legen ringer inn en resept til apoteket, er det en del begrensninger.

Hvis du ringer til legen, og legen skriver ut en resept som du siden henter / får i posten og så tar med deg til apoteket, vil det fra apotekets side ikke spille noen rolle om du har truffet legen eller ikke.

Så er det selvsagt legens oppgave å sørge for at det h*n skriver ut er forsvarlig.

Å ja! Jeg ringer og snakker med kontorsøstera, og henter resepten etterpå. DA er det nok som det skal da. Ikke at det gjør meg noe forresten...

Han ville jo se det i journalen til slutt, hvis jeg ble fora mer enn han ville!

Å ja! Jeg ringer og snakker med kontorsøstera, og henter resepten etterpå. DA er det nok som det skal da. Ikke at det gjør meg noe forresten...

Han ville jo se det i journalen til slutt, hvis jeg ble fora mer enn han ville!

Ja, og det er jo legen som kjenner deg som har skrevet ut resepten. Det ville nok ikke godt an å ringe å snakke med kontorpersonalet for å få resept som legen knapt visste hvem du var.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...