Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tror at jeg har fått en pille eller noe ant narkotika i drikken min.

Hvordan finner jeg det ut? er det noen spesielle symtomer?

Jeg husker ingenting, og hadde vært helt sløv og ikke brydd meg om noe.

Dagen etter var jeg helt vekke da også og fryktelig dårlig, og dagen etter der igjen var jeg kvalm og hadde vondt i hodet.

Tror du at det kan ha vært narkotika, eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Gjest Polansky
Skrevet

Hei,

kan være vanskelig å finne ut noe om drinken din har inneholdt noe form av narkotika nå tror jeg, det har nok forsvunnet ut av kroppen din.

Siden du sier du ikke husker så mye kan man jo tro at det har vært noe form for sovemedisin, men pleier ikke å få vondt i hodet av dette. Om det er noen form av narkotika vil jeg tro at det er GHB.

Siden du ikke husker noe, er det noen som du var sammen med som kan fortelle deg hvordan du oppførte deg, f.eks. hvordan du gikk, snakket etc? Det kan muligens hjelpe deg.

Godt tips er å ikke gå fra drinker, og se at korken blir tatt av flaska.

Gjest Pricilla
Skrevet

Hei,

kan være vanskelig å finne ut noe om drinken din har inneholdt noe form av narkotika nå tror jeg, det har nok forsvunnet ut av kroppen din.

Siden du sier du ikke husker så mye kan man jo tro at det har vært noe form for sovemedisin, men pleier ikke å få vondt i hodet av dette. Om det er noen form av narkotika vil jeg tro at det er GHB.

Siden du ikke husker noe, er det noen som du var sammen med som kan fortelle deg hvordan du oppførte deg, f.eks. hvordan du gikk, snakket etc? Det kan muligens hjelpe deg.

Godt tips er å ikke gå fra drinker, og se at korken blir tatt av flaska.

Hei! det er garantert IKKE GHB! Man blir ikke slapp og mister ikke hukommelsen av det! Man blir våken, skravlete, store pupiller, hyper og kan får halliser av GHB.

Jeg synes det høres ut som om du bare har drukket for mye.. Kanskje blanda litt for mye rart - øl, vin og sprit, drikker du kjenner du det i huet et par dager.

Hvis noen har putta noe i drinken din kan det ha vært en form for sovemiddel, men det hadde du merka, både sett pilla og smakt den.

Skrevet

Hei! det er garantert IKKE GHB! Man blir ikke slapp og mister ikke hukommelsen av det! Man blir våken, skravlete, store pupiller, hyper og kan får halliser av GHB.

Jeg synes det høres ut som om du bare har drukket for mye.. Kanskje blanda litt for mye rart - øl, vin og sprit, drikker du kjenner du det i huet et par dager.

Hvis noen har putta noe i drinken din kan det ha vært en form for sovemiddel, men det hadde du merka, både sett pilla og smakt den.

problemet er det at jeg ikke drakk så veldig mye.

Men jeg vet jo at det kanskje det som er grunnen..

Jeg har hørt at noen bruker rypnoler, eller noe sånt som ett voldtektsmiddel, og det som plager meg er at jeg våknet opp med en gutt, jeg hadde klær på, og vet at han ikke er typen til å gjøre det, men på festen jeg var, var det en narkis, som er ganske ute på det meste, og det siste jeg kan huske er at jeg snakket med han, men jeg vet ikke....

Skrevet

problemet er det at jeg ikke drakk så veldig mye.

Men jeg vet jo at det kanskje det som er grunnen..

Jeg har hørt at noen bruker rypnoler, eller noe sånt som ett voldtektsmiddel, og det som plager meg er at jeg våknet opp med en gutt, jeg hadde klær på, og vet at han ikke er typen til å gjøre det, men på festen jeg var, var det en narkis, som er ganske ute på det meste, og det siste jeg kan huske er at jeg snakket med han, men jeg vet ikke....

Rohypnol virker ikke i flere dager da. Det er en sterk sovemedisin, men det varer ikke mange timer før virkningen går over. At du var slapp og dårlig i to dager etterpå høres ut som ettervirkningene etter en kraftig fyllekule...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg
Skrevet

Oppsøk legen din slik at dette kan undersøkes.Det er ikke mulig å spore alle narkotike stoffer,men de vanligste sjekkes ut via en urinprøve.

• 5 år senere...
Skrevet

Kjære Pricilla,jeg blir sjokkert når jeg leser svaret ditt...Det er tydelig at du ikke veit hva du snakker om,GHB er jo et narkose\bedøvelses middel i utgangspunktet(nå blir vel det meste kokt opp hjemme hos folk men)For meg høres det ut som at neds har blitt lurt i ghb,jeg har selv opplevd å få både hodepine og vært kvalm etter å ha tatt det...Og hvordan du kan si at man blir hyper og får pratekick av det er for meg helt uforståelig...Det er tydelig at du ikke har vært borti ghb før...Og en ting til rohypnol henger faktist igjen dagen etter....Når folk legger inn spr her så regner jeg med at det er for å få seriøse svar,og når du ikke veit så ikke svar...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjære Pricilla,jeg blir sjokkert når jeg leser svaret ditt...Det er tydelig at du ikke veit hva du snakker om,GHB er jo et narkose\bedøvelses middel i utgangspunktet(nå blir vel det meste kokt opp hjemme hos folk men)For meg høres det ut som at neds har blitt lurt i ghb,jeg har selv opplevd å få både hodepine og vært kvalm etter å ha tatt det...Og hvordan du kan si at man blir hyper og får pratekick av det er for meg helt uforståelig...Det er tydelig at du ikke har vært borti ghb før...Og en ting til rohypnol henger faktist igjen dagen etter....Når folk legger inn spr her så regner jeg med at det er for å få seriøse svar,og når du ikke veit så ikke svar...

Nå svarer du riktignok på en nesten 6 år gammel tråd, men jeg er enig med deg. Pricillas svar var ufattelig dårlig i ghb-sammenheng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...