Fortvilet19` Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det her har nå holdt på i snart to år, og jeg begynner og bli skikkelig fortvilet. Det hele er en lang historie, men jeg skal prøve å gjøre den kortest mulig. Jeg trenger virkelig noen råd nå. Jeg ble kjent med en fantastisk mann for snart to år siden. Vi pratet mye å hadde det kjempe koselig i ca to uker før jeg begynte å merke noe muffins... Han hadde fortalt meg at han hadde en eks dame som han var god venn med å det gjorde meg ingenting. Men jeg syns det var litt merkelig når eks dama ikke godtok at han var blitt venn med meg. Utover høsten skjedde noe som ennå gjør meg redd.Vi var ute å kjørte da plutselig hun kom kjørende bak oss.Han fikk helt panikk å spurte om det var greit han sa han bare skulle kjøre meg hjem. Hun stoppet ved siden av oss å begynte å skjelle meg ut alt hun greidde.Jeg satt der og bare måpte...at noen kan si noe sånt uten å en gang vite noe om meg? det er helt tydelig at hun var sjalu å ikke over han. Det forstod jeg. Men det stoppet ikke der. Han sa til henne at dette fant han seg ikke i å kjørte. Jeg satt å skalv å håpte hun snart var langt borte, men neida. Hun begynte å kjøre etter oss.Hun forfulgte oss i en halv time. Da han ringte å spurte henne hva hun drev med sa hun at viss ikke han stoppet med en gang, skulle hun kjøre inn i bilen hans bakfra.Han forstod tydeligvis at hun mente alvor så han gjorde som hun sa. Men det stopper ikke her heller. Dette er en av utallige episoder hun har terrorisert oss.Det har ikke gjort det noe bedre at han har vært syk nå i over 1 år med kyssesyke å andre sykdommer. Han takler ikke stress eller denne terroriseringen. Han har selv fortalt meg at han er redd henne, og han er redd hva hun kan komme til å gjøre mot meg. Derfor har vi holdt skjult nå i snart to år at vi har hatt et forhold sammen. Han er redd for å fortelle henne sannheten fordi han er redd for hva hun kommer til å gjøre. Å jeg heller vet ikke hva vi skal gjøre lenger. Han har prøvd å fortalt henne at det aldri kan bli de to, men hun vil ikke la noen andre få ham heller. Alt dette hemmelighets kremmeriet tærer på forholdet vårt, men han er fortsatt så syk at jeg vet ikke om han greier å si det til henne heller. For det siste halve året har de ikke pratet sammen å hun har ikke gjort noe men hele tiden får vi små hint om at hun ikke er over han å at hun fremdeles ser på det som om hun eier han. jeg har spurt mange av mine venner om hjelp men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Hun ødelegger ikke bare forholdet vårt men også han.Hele familien hans ser det å de har sagt de skal støtte oss uansett hva som skjer, men det er han som må gjøre noe. hva kan han igrunn gjøre når det har gått så lang tid å hun er fremdeles sånn? håper noen har noen råd... fordi jeg er tom for ideer å virkelig redd for denne dama... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 naar det har paagaatt over saa lang tid ville jeg kontaktet politiet, og anmeldt vedk. det kan vaere nyttig aa ha vitner\bevis i en slik sak, altsaa spare paa sms\brev hun evt sender og levere det til dem. en jurist vil saa se paa saken og avgjoere hva som boer gjoeres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monique1365380367 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei! Hadde jeg vært dere, så hadde jeg annmeldt henne!...det hu n driver med, er jo helt på trynet jo! Har vært borti no lignende, og det måtte en annmeldelse til! Skjønner at både du og typen er skremt, men det hun trenger er en skikkelig beskjed......Stay away! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymamma Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg får inntrykket av at han har "kjørt dobbelt opp" en god stund. Jeg var selv mye av/på med en, og selvfølgelig må det ha virket merkelig på andre når jeg sendte han meldinger "lenge etter at det ble slutt" (trodde de, og han lot de tro det). De visste ikke at han hadde vært hos meg titt og ofte og lovet meg gull og grønne skoger. Han lekte noe vanvittig med meg, på slutten kunne han være kjempesnill lenge, helt til han fikk sex, og neste dag kunne han plutselig forsvinne til en annen jente. Når jeg fant ut dette ble jeg knekt, og jeg sendte masse meldinger og fremstod sikkert som en stalker for de som ikke visste sammenhengen. Sjansen er *stor* for at han har lekt vanvittig mye med denne jenta. Ikke vær så lettlurt. Det gir ikke dermed henne rett til å oppføre seg som en psycho, men kanskje hadde du også gjort det hvis det var deg han hadde lekt med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortvilet19` Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 naar det har paagaatt over saa lang tid ville jeg kontaktet politiet, og anmeldt vedk. det kan vaere nyttig aa ha vitner\bevis i en slik sak, altsaa spare paa sms\brev hun evt sender og levere det til dem. en jurist vil saa se paa saken og avgjoere hva som boer gjoeres. hun har sendt meg sms som jeg har tatt vare på. å jeg har vitner på noe av det hun har gjort mot oss. jeg har vurdert å anmelde henne før men tenkte kanskje hun kom til å gjøre noe sånn at jeg hadde enda bedre bevis. men det er også det at vi bor på en nokså liten plass der alle som regel vet alt etter en stund å det verste er at alle liker henne å de som ikke liker henne, de er redd for henne å later som ingenting.viss vi anmelder henne kommer alle til å være i mot oss å hun kommer til å gjøre alt hun kan for å lage det enda værre for oss... men jeg er igrunn helt enig... det burde vell egentlig anmeldes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hun har sendt meg sms som jeg har tatt vare på. å jeg har vitner på noe av det hun har gjort mot oss. jeg har vurdert å anmelde henne før men tenkte kanskje hun kom til å gjøre noe sånn at jeg hadde enda bedre bevis. men det er også det at vi bor på en nokså liten plass der alle som regel vet alt etter en stund å det verste er at alle liker henne å de som ikke liker henne, de er redd for henne å later som ingenting.viss vi anmelder henne kommer alle til å være i mot oss å hun kommer til å gjøre alt hun kan for å lage det enda værre for oss... men jeg er igrunn helt enig... det burde vell egentlig anmeldes. ja jeg synes det.. men jeg ville forsikret meg om at kjaeresten din ikke har `lagt opp til dette selv`. good luck uannsett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortvilet19` Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg får inntrykket av at han har "kjørt dobbelt opp" en god stund. Jeg var selv mye av/på med en, og selvfølgelig må det ha virket merkelig på andre når jeg sendte han meldinger "lenge etter at det ble slutt" (trodde de, og han lot de tro det). De visste ikke at han hadde vært hos meg titt og ofte og lovet meg gull og grønne skoger. Han lekte noe vanvittig med meg, på slutten kunne han være kjempesnill lenge, helt til han fikk sex, og neste dag kunne han plutselig forsvinne til en annen jente. Når jeg fant ut dette ble jeg knekt, og jeg sendte masse meldinger og fremstod sikkert som en stalker for de som ikke visste sammenhengen. Sjansen er *stor* for at han har lekt vanvittig mye med denne jenta. Ikke vær så lettlurt. Det gir ikke dermed henne rett til å oppføre seg som en psycho, men kanskje hadde du også gjort det hvis det var deg han hadde lekt med. det er mange som påstår at han enten leker med meg eller har lekt med henne. men jeg er ganske sikker på at han ikke har gjort det.han vil ikke såre noen å gjør alt han kan for å gjøre det på best mulig måte.med en gang jeg ble kjent med han fikk jeg høre at eksen hans alltid har vært sånn men tro meg jeg har tenkt tanken, men jeg er ganske sikker på at han ikke har gjort noe sånt mot henne. men takk for at du prøver å hjelpe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortvilet19` Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ja jeg synes det.. men jeg ville forsikret meg om at kjaeresten din ikke har `lagt opp til dette selv`. good luck uannsett! det skal jeg gjøre.men jeg tror ikke han har behandlet henne dårlig siden hun vil ha ham tilbake og siden de har vært gode venner etter de slo opp.han har alltid tatt seg av henne, selvom hun har behandlet ham stygt.i tiden etter hun har gjort alt dette har han kjørt henne hjem når hun var full og dårlig.men takk for hjelpen.jeg skal prate med han å høre hva han sier. tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg tror du er naiv og blir lurt trill rundt! Historien er typisk. Prøv å snakk med henne, uten å fortelle det til han. Gjør det på en rolig måte, og prøv å vær voksen. Det kan godt hende hun synes du er teit, men er du rolig og ydmyk nok, kan det hende hun tør å fortelle deg hva som egentlig har skjedd. Oppfører du deg derimot arrogant, nedlatende, veslevoksen eller lignende, er det store sjanser for at du aldri kommer til å få vite det. Kanskje kommer du da til å kaste bort mange tiår på en som egentlig er en manipulerende drittsekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 det skal jeg gjøre.men jeg tror ikke han har behandlet henne dårlig siden hun vil ha ham tilbake og siden de har vært gode venner etter de slo opp.han har alltid tatt seg av henne, selvom hun har behandlet ham stygt.i tiden etter hun har gjort alt dette har han kjørt henne hjem når hun var full og dårlig.men takk for hjelpen.jeg skal prate med han å høre hva han sier. tusen takk Jenter kan være veldig lojale mot gutter som behandler dem dårlig, ikke vær så naiv! "Vennskap" sier han, sannheten vil kanskje være noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortvilet19` Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg tror du er naiv og blir lurt trill rundt! Historien er typisk. Prøv å snakk med henne, uten å fortelle det til han. Gjør det på en rolig måte, og prøv å vær voksen. Det kan godt hende hun synes du er teit, men er du rolig og ydmyk nok, kan det hende hun tør å fortelle deg hva som egentlig har skjedd. Oppfører du deg derimot arrogant, nedlatende, veslevoksen eller lignende, er det store sjanser for at du aldri kommer til å få vite det. Kanskje kommer du da til å kaste bort mange tiår på en som egentlig er en manipulerende drittsekk. vell du har lov til å tro det, men jeg tror ikke det.jeg har prøvd å prate med henne men det ente med at hun nesten slo meg ned... jeg vil gjerne prate med henne og jeg gleder meg til den dagen jeg ikke er så redd at jeg trenger 3venninner for å gjøre det. men takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Høres ut som hun er sykelig sjalu eller lider av en annen mental lidelse... Egentlig er det vel lite dere kan gjøre, kansje andmelde henne når hun plager dere og se om dere kan pålegge henne å holde seg unna. Det virker som om kjæresten din har bestemt seg for at det er deg, og ikke henne han vil ha, så forholdet deres vil nok klare seg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Dere har ikke vurdert å gå til politiet? Har sett denne situasjonen mange mange ganger, men dog den andre veien (mannen forfølger) og da har en prat med politiet hjulpet og det har blitt satt opp forskjellige ordninger som besøksforbud o.l Dette er ren skjer persontrakasering, noe som faktisk er ulovlig i Norge og man kan bli straffet for det, det er ikke meningen at man skal leve på denne måten. For om hun oppfører seg på den måten, så er hun ikke rett navla 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hva med å anmelde henne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg tror du er naiv og blir lurt trill rundt! Historien er typisk. Prøv å snakk med henne, uten å fortelle det til han. Gjør det på en rolig måte, og prøv å vær voksen. Det kan godt hende hun synes du er teit, men er du rolig og ydmyk nok, kan det hende hun tør å fortelle deg hva som egentlig har skjedd. Oppfører du deg derimot arrogant, nedlatende, veslevoksen eller lignende, er det store sjanser for at du aldri kommer til å få vite det. Kanskje kommer du da til å kaste bort mange tiår på en som egentlig er en manipulerende drittsekk. Hvorfor er det alltid sånn at det må være mannen som er drittsekken? Uannsett om han hadde vært det eller ikke, synes jeg nå hun er litt vel psyko 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg tror du er naiv og blir lurt trill rundt! Historien er typisk. Prøv å snakk med henne, uten å fortelle det til han. Gjør det på en rolig måte, og prøv å vær voksen. Det kan godt hende hun synes du er teit, men er du rolig og ydmyk nok, kan det hende hun tør å fortelle deg hva som egentlig har skjedd. Oppfører du deg derimot arrogant, nedlatende, veslevoksen eller lignende, er det store sjanser for at du aldri kommer til å få vite det. Kanskje kommer du da til å kaste bort mange tiår på en som egentlig er en manipulerende drittsekk. Hva pokker er typisk med denne historien? Det som er typisk er kjærringer som deg som skal ha det til at det alltid er mannen som er psykopat og drittsekk. Hadde innlegget handlet om en mann som oppførte seg slikt hadde du kallt ham en psykopat og bedt henne anmelde han. Men kvinner er jo aldri psykopater, mens mannen alltid er det. Har du ikke noe mer fornuftig å komme med bør du heller holde kjeft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 dama høres jo klin gal ut! Jeg hadde nekta å skjule forholdet mitt, blitt terrorisert på den måten og gått rundt å vært redd. Hadde anmeldt henne for terrorisering og fordi hun truer med å skade dere/deg. Sånne mennesker skal man ikke bare la være.. En dag så smeller det. Få henne unna så fort som mulig. Gå til politiet, og hjelper ikke det så ta igjen med samme mynt! (Ikke bra det heller, men noen må slå i bordet for denne dama har rabla) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg får inntrykket av at han har "kjørt dobbelt opp" en god stund. Jeg var selv mye av/på med en, og selvfølgelig må det ha virket merkelig på andre når jeg sendte han meldinger "lenge etter at det ble slutt" (trodde de, og han lot de tro det). De visste ikke at han hadde vært hos meg titt og ofte og lovet meg gull og grønne skoger. Han lekte noe vanvittig med meg, på slutten kunne han være kjempesnill lenge, helt til han fikk sex, og neste dag kunne han plutselig forsvinne til en annen jente. Når jeg fant ut dette ble jeg knekt, og jeg sendte masse meldinger og fremstod sikkert som en stalker for de som ikke visste sammenhengen. Sjansen er *stor* for at han har lekt vanvittig mye med denne jenta. Ikke vær så lettlurt. Det gir ikke dermed henne rett til å oppføre seg som en psycho, men kanskje hadde du også gjort det hvis det var deg han hadde lekt med. Det samme tenkte jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vært der Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjære deg, det du beskriver er en psykopatisk personlighet. Jeg har selv en eks som er som din kjæres eks. Hva kan du/dere gjøre? For det første: Vurder å forlate byen/stedet der dere bor. Skaff dere hemmelige tlf.numre, både privat og mobil. Overse hennes forsøk på å terroisere, hennes forsøk på å ødelegge. Jeg ville også uten snev av dårlig samvittighet, anmeldt henne til politiet. Det kan hjelpe. Jeg vet hvordan du har det og det er utrolig tøft. Dama er ikke god i hodet sitt og dette skal dere ikke være nødt til å leve med. Hvordan fungerer egentlig forholde mellom deg og din kjære når hun holder på å ha slik makt over dere? IKKE tillat at hun har denne makten. Bryt ut, avslør hva hun driver med, få henne til å forstå at hun har tapt. MEN begynn ikke med å ta hevn, Gjør ikke vondt verre. Dere fortjener å ha det bedre. Hvor lenge var han egentlig sammen med denne damen? Sier han noe selv om hvordan hun har behandlet ham i løpet av forholdet? Var hun opp og ned i humør, var hun en som ga han skyld i alt som skjedde? Jeg ville så definitivt vurdert å flytte. Det var det jeg gjorde, og som igjen fikk meg til å løsrive meg fullstendig fra min psyko-eks. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vært der Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hva pokker er typisk med denne historien? Det som er typisk er kjærringer som deg som skal ha det til at det alltid er mannen som er psykopat og drittsekk. Hadde innlegget handlet om en mann som oppførte seg slikt hadde du kallt ham en psykopat og bedt henne anmelde han. Men kvinner er jo aldri psykopater, mens mannen alltid er det. Har du ikke noe mer fornuftig å komme med bør du heller holde kjeft. For svarte, nå ble jeg sinna på deg Petter "smart". Vet f*** ikke hvor smart du egentlig er, men det du sier her er dirkete råttent overfor hun som skriver innlegget. Se mitt svar lenger opp, der jeg faktisk sier at dette er en psykopatisk personlighet - og jeg er selv kvinne, som har levd sammen med en psykopatisk mann. Hvis innlegget ditt her var myntet på "iru" som skriver at dette er typisk, så skjønner jeg fortsatt ikke ditt utbrudd. Enkelte av oss har levd lenge nok til å innse at det faktisk finnes en hel del psykopatiske kvinner også...men det har du tydligvis ikke fått med deg. Atja, veldig mange menn blir stemplet på denne måten er typisk, det har du rett i. Kanskje fordi psykiatrien selv sier at menn er mer disponert for denne forstyrrelsen, så hvorfor sutrer du så? Forøvrig ER det en hel del kvinner som er psykopater - og npr da "iru" skriver at dette er typisk, så bli da for svarte glad for at noen har innsett at det er kvinner også som er psykopater, ikke bare menn. Og jeg sier som "iru" - historien er typisk. Visste du forresten at kvinner med psykopatiske trekk regarer på en psykopatisk vidt forskjellig måte enn menn med tilsvarende forstyrrelse? Kvinner blir hysteriske....bl.a Jeg fatter ikke hva du hisser deg så opp for faktisk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.