Gjest vært der Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jenter kan være veldig lojale mot gutter som behandler dem dårlig, ikke vær så naiv! "Vennskap" sier han, sannheten vil kanskje være noe annet. Veldig enig i dette. Det er alltid to sider av samme sak. Jeg skrev lenger opp at jeg trodde dette var en psykopatisk kvinne. Det kan det meget godt være, men det kan også være en helt annen story ved dette... det er vanskelig for oss utenforstående å si altfor mye om dette, det blir for innviklet. uansett, trenger jenta som skriver innlegget en eller annen form for hjelp til å komme seg ut av enten eksens klør eller ut av forholdet hun er i.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortvilet19` Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Kjære deg, det du beskriver er en psykopatisk personlighet. Jeg har selv en eks som er som din kjæres eks. Hva kan du/dere gjøre? For det første: Vurder å forlate byen/stedet der dere bor. Skaff dere hemmelige tlf.numre, både privat og mobil. Overse hennes forsøk på å terroisere, hennes forsøk på å ødelegge. Jeg ville også uten snev av dårlig samvittighet, anmeldt henne til politiet. Det kan hjelpe. Jeg vet hvordan du har det og det er utrolig tøft. Dama er ikke god i hodet sitt og dette skal dere ikke være nødt til å leve med. Hvordan fungerer egentlig forholde mellom deg og din kjære når hun holder på å ha slik makt over dere? IKKE tillat at hun har denne makten. Bryt ut, avslør hva hun driver med, få henne til å forstå at hun har tapt. MEN begynn ikke med å ta hevn, Gjør ikke vondt verre. Dere fortjener å ha det bedre. Hvor lenge var han egentlig sammen med denne damen? Sier han noe selv om hvordan hun har behandlet ham i løpet av forholdet? Var hun opp og ned i humør, var hun en som ga han skyld i alt som skjedde? Jeg ville så definitivt vurdert å flytte. Det var det jeg gjorde, og som igjen fikk meg til å løsrive meg fullstendig fra min psyko-eks. Lykke til! Han var sammen med henne i to år. de vart enige om å slå opp, men jeg har hørt at hun hadde det siste ordet å ville ha det slutt.men det var når han begynnte å være sammen med meg at det hele gikk galt... hun takler tydeligvis ikke at noen andre får den hun hadde. forholdet vårt er til tider perfekt og andre ganger dårlig. men uansett så kommer vi oss alltid gjennom problemene. hevn vil jeg ikke ta. å jeg har heller ikke gjort noe i mot henne for å få henne enda mer sint.jeg er for redd hun til å gjøre noe uansett. vi håper hun flytter nå til høsten å krysser fingrene for det.men iallefall har jeg ikke tenkt å gi opp. takk for støtten å gode råd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjære deg, det du beskriver er en psykopatisk personlighet. Jeg har selv en eks som er som din kjæres eks. Hva kan du/dere gjøre? For det første: Vurder å forlate byen/stedet der dere bor. Skaff dere hemmelige tlf.numre, både privat og mobil. Overse hennes forsøk på å terroisere, hennes forsøk på å ødelegge. Jeg ville også uten snev av dårlig samvittighet, anmeldt henne til politiet. Det kan hjelpe. Jeg vet hvordan du har det og det er utrolig tøft. Dama er ikke god i hodet sitt og dette skal dere ikke være nødt til å leve med. Hvordan fungerer egentlig forholde mellom deg og din kjære når hun holder på å ha slik makt over dere? IKKE tillat at hun har denne makten. Bryt ut, avslør hva hun driver med, få henne til å forstå at hun har tapt. MEN begynn ikke med å ta hevn, Gjør ikke vondt verre. Dere fortjener å ha det bedre. Hvor lenge var han egentlig sammen med denne damen? Sier han noe selv om hvordan hun har behandlet ham i løpet av forholdet? Var hun opp og ned i humør, var hun en som ga han skyld i alt som skjedde? Jeg ville så definitivt vurdert å flytte. Det var det jeg gjorde, og som igjen fikk meg til å løsrive meg fullstendig fra min psyko-eks. Lykke til! Åh, rull inn. Det kan like gjerne være en ung jente som er blitt lekt med. IKKE VÆR SÅ NAIV! Kan godt hende det er han som er den egentlige psykopaten og som har drevet henne så langt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Han var sammen med henne i to år. de vart enige om å slå opp, men jeg har hørt at hun hadde det siste ordet å ville ha det slutt.men det var når han begynnte å være sammen med meg at det hele gikk galt... hun takler tydeligvis ikke at noen andre får den hun hadde. forholdet vårt er til tider perfekt og andre ganger dårlig. men uansett så kommer vi oss alltid gjennom problemene. hevn vil jeg ikke ta. å jeg har heller ikke gjort noe i mot henne for å få henne enda mer sint.jeg er for redd hun til å gjøre noe uansett. vi håper hun flytter nå til høsten å krysser fingrene for det.men iallefall har jeg ikke tenkt å gi opp. takk for støtten å gode råd Du har kun hørt hans versjon! Ikke ta alt for god fisk. Tenk deg om. De periodene dere har som er dårlige, kan det tenkes at du godtar og aksepterer litt for mye? Kanskje hun ikke gjorde det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 dama høres jo klin gal ut! Jeg hadde nekta å skjule forholdet mitt, blitt terrorisert på den måten og gått rundt å vært redd. Hadde anmeldt henne for terrorisering og fordi hun truer med å skade dere/deg. Sånne mennesker skal man ikke bare la være.. En dag så smeller det. Få henne unna så fort som mulig. Gå til politiet, og hjelper ikke det så ta igjen med samme mynt! (Ikke bra det heller, men noen må slå i bordet for denne dama har rabla) Fatter ikke at dere kan være så naive. Tipper det er han som er drittsekken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hva pokker er typisk med denne historien? Det som er typisk er kjærringer som deg som skal ha det til at det alltid er mannen som er psykopat og drittsekk. Hadde innlegget handlet om en mann som oppførte seg slikt hadde du kallt ham en psykopat og bedt henne anmelde han. Men kvinner er jo aldri psykopater, mens mannen alltid er det. Har du ikke noe mer fornuftig å komme med bør du heller holde kjeft. Hva vet vi om hva han har gjort mot henne tidligere, da? En venninne av meg ble terrorisert av eksen i lang, lang tid. Til slutt ga hun opp, og lot han komme tilbake. Da ble han kjempesnill, og hun begynte å tro det ikke hadde vært så ille som hun trodde, og gikk gjennom mye. Vi forsøkte å minne henne om hvordan han hadde vært, men hun var forvirret, og ville prøve å stole på han. Det var svært vanskelig for henne, men hun var tross alt glad i ham. Plutselig takket han for seg på en jævlig måte, og fant en annen ung, dum bimbo (prøvde å skjule det) som han hjernevasket med at eksen hans var gal. Ikke var det så vanskelig å få andre til å tro det heller: etter alt hun hadde gått igjennom, greide hun ikke gi slipp uten videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 For svarte, nå ble jeg sinna på deg Petter "smart". Vet f*** ikke hvor smart du egentlig er, men det du sier her er dirkete råttent overfor hun som skriver innlegget. Se mitt svar lenger opp, der jeg faktisk sier at dette er en psykopatisk personlighet - og jeg er selv kvinne, som har levd sammen med en psykopatisk mann. Hvis innlegget ditt her var myntet på "iru" som skriver at dette er typisk, så skjønner jeg fortsatt ikke ditt utbrudd. Enkelte av oss har levd lenge nok til å innse at det faktisk finnes en hel del psykopatiske kvinner også...men det har du tydligvis ikke fått med deg. Atja, veldig mange menn blir stemplet på denne måten er typisk, det har du rett i. Kanskje fordi psykiatrien selv sier at menn er mer disponert for denne forstyrrelsen, så hvorfor sutrer du så? Forøvrig ER det en hel del kvinner som er psykopater - og npr da "iru" skriver at dette er typisk, så bli da for svarte glad for at noen har innsett at det er kvinner også som er psykopater, ikke bare menn. Og jeg sier som "iru" - historien er typisk. Visste du forresten at kvinner med psykopatiske trekk regarer på en psykopatisk vidt forskjellig måte enn menn med tilsvarende forstyrrelse? Kvinner blir hysteriske....bl.a Jeg fatter ikke hva du hisser deg så opp for faktisk... Så klart det han sier var myntet på meg, hva trodde du? Hva vet vi om psykopater: - Det er ikke alltid det er den som virker som psykopat som er psykopat. - Psykopater får andre til å virke som psykopater. - Årelang terror og mishandling kan få offeret til å oppføre seg som en psykopat. Jeg sier ikke at kjærsten til fortvilet19 er psykopaten, men jeg sier at det trenger ikke være sånn som det virker. Fortvilet19 virker ganske ung og godtroende, og vil være et ypperlig kjæreste-emne for menn med psykopatiske trekk. Menn med psykopatiske trekk er også ekspert på å drive de som ikke aksepterer alt til vanvidd,og få den andre til å fremstå som psykopat. De sier til ny kjæreste: "Vi må skjule forholdet for henne, fordi hun er gal!" De sier til gammel kjæreste: "Det er bare deg for meg! Jeg har ingen andre! (Gjør som jeg vil, så kan det fremdeles være oss)" Etter år med hersketeknikker har de gamlekjæresten på kroken. Poenget mitt er ikke hvem som er psykopat,men at vi aldri kan vite. Derfor er mitt råd at hun må forsøke å snakke med eksen hans. Jeg tror de begge blir lurt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Veldig enig i dette. Det er alltid to sider av samme sak. Jeg skrev lenger opp at jeg trodde dette var en psykopatisk kvinne. Det kan det meget godt være, men det kan også være en helt annen story ved dette... det er vanskelig for oss utenforstående å si altfor mye om dette, det blir for innviklet. uansett, trenger jenta som skriver innlegget en eller annen form for hjelp til å komme seg ut av enten eksens klør eller ut av forholdet hun er i.. Jeg har selv vært den naive jenta, og er glad jeg tok kontakt med eksen hans (som han sa var "gal"). Vi snakket lenge sammen, og jeg tror henne på alt hun sa. Det stemte godt over ens med forskjellige saker jeg forsøkte å fornekte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvorfor er det alltid sånn at det må være mannen som er drittsekken? Uannsett om han hadde vært det eller ikke, synes jeg nå hun er litt vel psyko Ja, men husk at det kan være en grunn til det. Jeg har vært den naive i en slik situasjon, og tok heldigvis kontakt med den "gale" eksen. Det oppklarte mye. Det var han som var drittsekken. Vi er i dag venninner. En annen venninne av meg ble også "den gale eksen". Slik virket det, men det var bare toppen av isfjellet. Han hadde med hjernevasking, hersketeknikker og terror kjørt henne til helvete før han fant noen andre. Poenget er ikke hvem som er psykopat, men at det kan være mer enn han vil fortelle henne. Jeg ville snakket med henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fatter ikke at dere kan være så naive. Tipper det er han som er drittsekken. Ja for det er jo alltid mannen som er en drittsekk. Herregud for noe tull. Skriv inne på sidene til Ottar og la oss være i fred. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 For svarte, nå ble jeg sinna på deg Petter "smart". Vet f*** ikke hvor smart du egentlig er, men det du sier her er dirkete råttent overfor hun som skriver innlegget. Se mitt svar lenger opp, der jeg faktisk sier at dette er en psykopatisk personlighet - og jeg er selv kvinne, som har levd sammen med en psykopatisk mann. Hvis innlegget ditt her var myntet på "iru" som skriver at dette er typisk, så skjønner jeg fortsatt ikke ditt utbrudd. Enkelte av oss har levd lenge nok til å innse at det faktisk finnes en hel del psykopatiske kvinner også...men det har du tydligvis ikke fått med deg. Atja, veldig mange menn blir stemplet på denne måten er typisk, det har du rett i. Kanskje fordi psykiatrien selv sier at menn er mer disponert for denne forstyrrelsen, så hvorfor sutrer du så? Forøvrig ER det en hel del kvinner som er psykopater - og npr da "iru" skriver at dette er typisk, så bli da for svarte glad for at noen har innsett at det er kvinner også som er psykopater, ikke bare menn. Og jeg sier som "iru" - historien er typisk. Visste du forresten at kvinner med psykopatiske trekk regarer på en psykopatisk vidt forskjellig måte enn menn med tilsvarende forstyrrelse? Kvinner blir hysteriske....bl.a Jeg fatter ikke hva du hisser deg så opp for faktisk... Svaret ligger under iru og er derfor til henne. Slik jeg tolker provokatøren iru er alt menns feil. Oppfører en kvinne seg uakseptabelt og/eller som en psykopat er det sikkert fordi mannen var stygg med henne. Slik panserfeministisk propaganda orker jeg ikke lese. Jeg prøver jo faktisk å få fram at det finnes psykopatiske kvinner. Og at ingenting i denne historien tilsier noe annet enn at eksen hans er den evt psykopaten her, ikke kjæresten hennes. Har du lest innleggene til iru? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja for det er jo alltid mannen som er en drittsekk. Herregud for noe tull. Skriv inne på sidene til Ottar og la oss være i fred. Det sier jeg ikke, jeg kjenner mange drittkvinnfolk som finner seg små stakkar tøffelgutter også. Jeg sier at det trenger ikke være sånn som det virker! Har du noen gang hørt om en gutt som gjorde det slutt, ble venner med eksen, og som ble gærn når hun fant en ny? Det har ikke jeg. Det er noe som ikke stemmer i historien, og mitt råd til henne er å dobbelt sjekke! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iru Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Svaret ligger under iru og er derfor til henne. Slik jeg tolker provokatøren iru er alt menns feil. Oppfører en kvinne seg uakseptabelt og/eller som en psykopat er det sikkert fordi mannen var stygg med henne. Slik panserfeministisk propaganda orker jeg ikke lese. Jeg prøver jo faktisk å få fram at det finnes psykopatiske kvinner. Og at ingenting i denne historien tilsier noe annet enn at eksen hans er den evt psykopaten her, ikke kjæresten hennes. Har du lest innleggene til iru? Da mistolker du meg. Jeg ville nok svart det samme som deg, hadde det ikke vært for personlig erfaring! Først som den unge naive nye kjæresten, og så som venninne til en jente som etter mange år med hellvete til slutt klikka og begynte som Fortvilet19's eks' eks. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det sier jeg ikke, jeg kjenner mange drittkvinnfolk som finner seg små stakkar tøffelgutter også. Jeg sier at det trenger ikke være sånn som det virker! Har du noen gang hørt om en gutt som gjorde det slutt, ble venner med eksen, og som ble gærn når hun fant en ny? Det har ikke jeg. Det er noe som ikke stemmer i historien, og mitt råd til henne er å dobbelt sjekke! At en sak har minst 2 sider er jeg selvfølgelig enig i. Det kan ligge mer bak denne historien enn hun og vi vet. Men du framstiller det som om det garantert er han som er en drittsekk, kun fordi du opplevde en lignende situasjon der han faktisk var drittsekk, og det holder ikke mål. Det er jo heller ikke kun kjæresten hennes som har fortalt om eksen. Hun har selv en del erfaring med henne, både hendelsen i bilen og direkte konfontrasjoner. Og disse tyder på at eksen hans har store problemer, uavhengig av hva han måtte ha gjort mot henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Åh, rull inn. Det kan like gjerne være en ung jente som er blitt lekt med. IKKE VÆR SÅ NAIV! Kan godt hende det er han som er den egentlige psykopaten og som har drevet henne så langt. Skulle hun med rette kunne kjøre på han da? Og skjelle ut den nye kjæresten? Hun har da ikke gjort noe galt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, men husk at det kan være en grunn til det. Jeg har vært den naive i en slik situasjon, og tok heldigvis kontakt med den "gale" eksen. Det oppklarte mye. Det var han som var drittsekken. Vi er i dag venninner. En annen venninne av meg ble også "den gale eksen". Slik virket det, men det var bare toppen av isfjellet. Han hadde med hjernevasking, hersketeknikker og terror kjørt henne til helvete før han fant noen andre. Poenget er ikke hvem som er psykopat, men at det kan være mer enn han vil fortelle henne. Jeg ville snakket med henne. Du kan kanskje ha et godt poeng der. Han vil vel kanskje ikke fortelle om grumset fra hans side... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortvilet19` Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Så klart det han sier var myntet på meg, hva trodde du? Hva vet vi om psykopater: - Det er ikke alltid det er den som virker som psykopat som er psykopat. - Psykopater får andre til å virke som psykopater. - Årelang terror og mishandling kan få offeret til å oppføre seg som en psykopat. Jeg sier ikke at kjærsten til fortvilet19 er psykopaten, men jeg sier at det trenger ikke være sånn som det virker. Fortvilet19 virker ganske ung og godtroende, og vil være et ypperlig kjæreste-emne for menn med psykopatiske trekk. Menn med psykopatiske trekk er også ekspert på å drive de som ikke aksepterer alt til vanvidd,og få den andre til å fremstå som psykopat. De sier til ny kjæreste: "Vi må skjule forholdet for henne, fordi hun er gal!" De sier til gammel kjæreste: "Det er bare deg for meg! Jeg har ingen andre! (Gjør som jeg vil, så kan det fremdeles være oss)" Etter år med hersketeknikker har de gamlekjæresten på kroken. Poenget mitt er ikke hvem som er psykopat,men at vi aldri kan vite. Derfor er mitt råd at hun må forsøke å snakke med eksen hans. Jeg tror de begge blir lurt. greit nok at vi skjuler forholdet for henne men det betyr ikke at vi skjuler det for alle... jeg har møtt de fleste av vennene hans å det har han ingen problemer med, jeg kjenner søstern hans kjempe godt og hun er helt enig i at damen er en heks og virkelig ustabil å hun har vært på ferie med dem begge.... jeg er kanskje ung å godtroende men jeg tror ikke på alt.å at han har gjort noe mot henne tviler jeg sterkt på.han har sluttet å gå ut i helgene fordi hun ødelegger alltid å later som om de fortsatt er sammen.han er en beskjeden mann som ikke liker å såre noen.viss jeg hadde trodd han kunne ha gjort noe mot henne hadde jeg ikke vært her nå. å han sier hele tiden at viss jeg ikke orker mer så forstår han det veldig godt... han tvinger meg ikke til å bli i dette forholdet i det hele tatt.å den gangen hun skjelte meg ut i bilen, kom hun akkurat fra en hun holdt på med.... hun kan holde på med nye..men det kan ikke han... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vært der Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Svaret ligger under iru og er derfor til henne. Slik jeg tolker provokatøren iru er alt menns feil. Oppfører en kvinne seg uakseptabelt og/eller som en psykopat er det sikkert fordi mannen var stygg med henne. Slik panserfeministisk propaganda orker jeg ikke lese. Jeg prøver jo faktisk å få fram at det finnes psykopatiske kvinner. Og at ingenting i denne historien tilsier noe annet enn at eksen hans er den evt psykopaten her, ikke kjæresten hennes. Har du lest innleggene til iru? Takk for svar, og du er jommen smartere enn jeg trodde i utgangspunktet. Beklager, jeg har fullstendig misforstått deg OG "iru". Har nå lest gjennom hele tråden, samt alle svar fra iru, og må si at jeg er 100% mer enig med deg enn med denne iru. JA, kvinnen kan like gjerne være den psykopatiske som en mann. Det var i utgangspunktet mitt svar til hun som skrev innlegget. Jeg ser nå at jeg misforsto iru. Trodde iru mente det samme som meg, men iru prøver jo for harde livet å få innlegsskriveren til å tro at KJÆRESTEN hennes er den gale oppi dette. Vel, det kan så være. Selv tror jeg det er denne kvinnen (eksen) som fullstendig er ute å kjøre... Men hva vet vi. Uansett, beklager at jeg ble så arg. Jeg misforsto og håper du kan godta min unnskyldning! mvh ei som har 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vært der Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Åh, rull inn. Det kan like gjerne være en ung jente som er blitt lekt med. IKKE VÆR SÅ NAIV! Kan godt hende det er han som er den egentlige psykopaten og som har drevet henne så langt. Jeg har selv vært et offer for en psykopat og jobber i dag med psykopatofre. Så for all del kom ikke her og belær meg! At DU antar det er denne kjæresten hennes som er den forskrudde her, ja, det må du gjerne mene. Men det er minst like naivt å si at det er DER problemet ligger. Utifra hvordan jenta beskriver denne eks-dama, forstår jeg det slik at det er HUN som ikke er helt god. Jeg stiller meg forøvrig revnende likegyldig til hva du måtte mene om meg. Saken er den at DET FINNES KVINNELIGE PSYKOPATER! Men du hiver alt over på denne kjæresten hennes...(?).... Rull inn sjøl. Og for all del slutt med den belæringen du driver med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vært der Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 For svarte, nå ble jeg sinna på deg Petter "smart". Vet f*** ikke hvor smart du egentlig er, men det du sier her er dirkete råttent overfor hun som skriver innlegget. Se mitt svar lenger opp, der jeg faktisk sier at dette er en psykopatisk personlighet - og jeg er selv kvinne, som har levd sammen med en psykopatisk mann. Hvis innlegget ditt her var myntet på "iru" som skriver at dette er typisk, så skjønner jeg fortsatt ikke ditt utbrudd. Enkelte av oss har levd lenge nok til å innse at det faktisk finnes en hel del psykopatiske kvinner også...men det har du tydligvis ikke fått med deg. Atja, veldig mange menn blir stemplet på denne måten er typisk, det har du rett i. Kanskje fordi psykiatrien selv sier at menn er mer disponert for denne forstyrrelsen, så hvorfor sutrer du så? Forøvrig ER det en hel del kvinner som er psykopater - og npr da "iru" skriver at dette er typisk, så bli da for svarte glad for at noen har innsett at det er kvinner også som er psykopater, ikke bare menn. Og jeg sier som "iru" - historien er typisk. Visste du forresten at kvinner med psykopatiske trekk regarer på en psykopatisk vidt forskjellig måte enn menn med tilsvarende forstyrrelse? Kvinner blir hysteriske....bl.a Jeg fatter ikke hva du hisser deg så opp for faktisk... ...Og etter dette utbruddet til petter smart, så har jeg nå innsett at "iru" såvisst ikke mente at det er kvinnen som her er gal, men mannen! Utrolig at jeg klarte misforstå det... Og utrolig hva iru klarer å lire av seg.... Og det sier JEG, som har levd med en mann som var klin gal. Jeg burde kanskje vært den første til å prøve finne noe galt med denne mannen i dette forholdet. Men nei, det finnes faktisk kvinnelige psykopater. Men vil iru innse det? nope... Så synd, og akk, så virkelighetsfjern det går an å bli.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147890-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-eksn-hans-ikke-vil-la-oss-v%C3%A6re-i-fred/page/2/#findComment-941501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.