Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre når eks'n hans ikke vil la oss være i fred?

Anbefalte innlegg

Javel. Så får du synes hva du vil om det. Skulle jeg bry meg? :-)

Jeg håper det, så du kan gjøre noe med det.

Flott om du er av den typen profesjonell som gjerne vil forbedre seg for å kunne møte mennesker på en bedre måte. Skjønt du virker ikke særlig profesjonell.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Fortvilet19`

10

• petter smart

7

• thinkerbell

2

• monique1365380367

1

I huleste, du er bare ikke sann?! du prøver jo instendig å få denne stakkars 19åringen til å tro at det er kjæresten hennes det er noe galt med, og ikke denne eksdama? Ser du hva du holder på med?

Jeg tror du er en manne-hater.

Du er virkelig en merkelig person. Du støtter ikke denne jenta en plass, men vrir og vender på alt hun sier for å prøve finne feil hos kjæresten hennes.

Si meg hater du menn? Slik virker det hvertfall. Og jeg kan godt tro du er singel, skilt eller lesbisk.

Lykke til med holdningene dine. Tilogmed når 19åringen her legger ut om hva denne eksdama har sagt, så spør du henne "Er du så sikker på at kjæresten din ikke lyver? Er du så sikker på ...bla bla bla..." Oppfordrer du folk til å ikke stole på den man faktisk er sammen med og glad i?

U T R O L I G!

Jeg burde heller sagt "Å HUN MÅ VÆRE PSYKOPAT, STAKKARS DEG"?

Når folk skriver innlegg her inne, er målet å støtte dem og skape enda mer distanse til dem de har en konflikt med, eller er målet å støtte dem, få de til å tenke etter, og forsøke å løse konflikten?

Mennesker som deg altså. ALT ER IKKE PSYKOPATI!

Jeg poengterer nok en gang: Poenget er ikke å stemple noen som psykopat, men å få henne til å dobbeltsjekke. Selvfølgelig burde man i en ideell verden stole på de som står en nær, men hun har bare vært sammen med gutten i et hemmelig forhold i to år. Jeg har venninner som har blitt ført bak lyset lengre enn som så. Jeg tipper din mann også var sjarmerende i begynnelsen. Fremdeles antyder jeg ikke at kjæresten hennes er psykopat, jeg antyder simpelt hen at det KAN VÆRE MYE HAN IKKE FORTELLER HENNE, OG AT HUN DERFOR BØR DOBBELTSJEKKE! Fordi det er så mye grums rundt denne historien.

Forstår du det nå, eller skal du vri enda mer på det jeg sier og dramatisere?

Høres kanskje smart ut. Men ut i fra slik hun forteller, virker ikke eksen helt beregnelig. Men det er jo absolutt verdt å ta en prat med jenta før man involverer politiet.

Nei, jeg mener på ingen måte å bagatellisere det eksen har gjort, eller unnskylde henne.

Jeg tror bare ikke det gagner noen (kun kjæresten hennes, *dersom* det er han som manipulerer) at voksne mennesker her inne aser opp situasjonen og begynner å snakke om psykopati.

Jeg har selv vært et offer for en psykopat og jobber i dag med psykopatofre. Så for all del kom ikke her og belær meg!

At DU antar det er denne kjæresten hennes som er den forskrudde her, ja, det må du gjerne mene. Men det er minst like naivt å si at det er DER problemet ligger. Utifra hvordan jenta beskriver denne eks-dama, forstår jeg det slik at det er HUN som ikke er helt god.

Jeg stiller meg forøvrig revnende likegyldig til hva du måtte mene om meg. Saken er den at DET FINNES KVINNELIGE PSYKOPATER! Men du hiver alt over på denne kjæresten hennes...(?)....

Rull inn sjøl. Og for all del slutt med den belæringen du driver med.

"Jeg har selv vært et offer for en psykopat og jobber i dag med psykopatofre. Så for all del kom ikke her og belær meg!"

Så fordi du jobber med psykopatofre vet du alt? "Hvorfor så arrogant?"

Profesjonelle mennesker reagerer ikke på den måten, fordi profesjonelle mennesker med positiv agenda er mer enn villig til å bli bedre. Derfor lytter de til alt som blir sagt fremfor å reagere på en slik måte.

Fortvilet19`

Jeg burde heller sagt "Å HUN MÅ VÆRE PSYKOPAT, STAKKARS DEG"?

Når folk skriver innlegg her inne, er målet å støtte dem og skape enda mer distanse til dem de har en konflikt med, eller er målet å støtte dem, få de til å tenke etter, og forsøke å løse konflikten?

Mennesker som deg altså. ALT ER IKKE PSYKOPATI!

Jeg poengterer nok en gang: Poenget er ikke å stemple noen som psykopat, men å få henne til å dobbeltsjekke. Selvfølgelig burde man i en ideell verden stole på de som står en nær, men hun har bare vært sammen med gutten i et hemmelig forhold i to år. Jeg har venninner som har blitt ført bak lyset lengre enn som så. Jeg tipper din mann også var sjarmerende i begynnelsen. Fremdeles antyder jeg ikke at kjæresten hennes er psykopat, jeg antyder simpelt hen at det KAN VÆRE MYE HAN IKKE FORTELLER HENNE, OG AT HUN DERFOR BØR DOBBELTSJEKKE! Fordi det er så mye grums rundt denne historien.

Forstår du det nå, eller skal du vri enda mer på det jeg sier og dramatisere?

hva er det som er grums da? å jeg har tenkt å prate med henne... tro meg... men det er ikke akkurat noen lett sak når hun har et temperament som en okse.Sist gang jeg prøvde å prate med henne gjorde hun meg helt skjelven å da hadde jeg tre venninner sammen med meg. og da skremte hun livet ut av dem også, bare ved å prate til dem.

hva er det som er grums da? å jeg har tenkt å prate med henne... tro meg... men det er ikke akkurat noen lett sak når hun har et temperament som en okse.Sist gang jeg prøvde å prate med henne gjorde hun meg helt skjelven å da hadde jeg tre venninner sammen med meg. og da skremte hun livet ut av dem også, bare ved å prate til dem.

Hadde ikke du og blitt enda mer sint hvis du i utgangspunktet var sint og så møtte en hel delegasjon som skulle snakke med deg?

Gå alene, og vær voksen og ydmyk.

Annonse

petter smart

Det er jeg helt enig med deg i.

Jeg har ikke ment å si at han ER psykopaten (hvis jeg har sagt det), men at "det like så godt kan være han som er det".

Forøvrig synes jeg ikke ordet "psykopat" hører hjemme i en diskusjon om så unge mennesker. Enkelte liker å trekke inn det hvor som helst, og det er jeg mot.

Men da er vi jo enige da. Selvfølgelig kan det, og sannsynligvis gjør det det, ligge mer bak her enn det vi vet. Dette bør hun finne ut av.

Jeg vet ikke hvem som begynte å bruke begrepet psykopat her, men meg var det i alle fall ikke. Ofte karakteriserer kvinner ekser som psykopater kun fordi de var drittsekker, men det er to vidt forskjellige ting,

Fortvilet19`

Hadde ikke du og blitt enda mer sint hvis du i utgangspunktet var sint og så møtte en hel delegasjon som skulle snakke med deg?

Gå alene, og vær voksen og ydmyk.

jeg hadde ikke med meg en delegasjon å skulle møte hun... det var omvendt... hun skulle snakke med meg og hadde med seg en venninne som stod lenger borte... å da nektet hun å høre på noe av det jeg hadde å si... hun kom fordi hun hadde rett å det skulle jeg få streng beskjed om å jeg skulle ikke komme her å prøve å si at jeg hadde noe på gang med eksen hennes... å når jeg ikke klarte å prate med henne fordi hun ikke ville høre på meg eller venninnene mine så gikk jeg å da begynte hun igjen å skjelle meg ut... å dette var på offentlig sted forran masse mennesker... helt normalt spørr du meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...