Gå til innhold

Stavangerfolk her?

Gjest stavangerpi

Anbefalte innlegg

Gjest stavangerpi

Er det mange Stavangerfolk her? Har dere arrangerte møter i Stavanger? Vet at det skjer i Oslo vertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg bor også i Stavangerområdet. :)

Tror ikke det har vært noen dol-møter her, men. Vet bare det har vært stortreff i Oslo.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor også i Stavangerområdet. :)

Tror ikke det har vært noen dol-møter her, men. Vet bare det har vært stortreff i Oslo.

:)

Jeg er med! *Rekker hånda ivrid til værs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaaaaaaaa.... Jeg vet ikke helt jeg, selv om jeg har drømt (om natten) om et slikt møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo vært moro, da, med et møte.

Husker jeg tenkte fram og tilbake da det skulle være stortreff i Oslo (og vi bodde på østlandet), men jeg trakk meg...backet ut, feig som jeg var ;)

Men det hadde sikkert vært morsomt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg tenkte fram og tilbake da det skulle være stortreff i Oslo (og vi bodde på østlandet), men jeg trakk meg...backet ut, feig som jeg var ;)

Er ikke halve gleden at vi er anonyme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke halve gleden at vi er anonyme da?

Jo, kanskje. Litt sånn både-og.

Kunne vært moro, samtidig som det er en viss spenning ved å være anonyme også.

Kan ikke si her og nå om jeg ville vært med på et treff, men jeg tror det er større sjans for at jeg hadde blitt med nå enn sist jeg tenkte på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. Må nemlig til Stavanger for å spise sushi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kanskje. Litt sånn både-og.

Kunne vært moro, samtidig som det er en viss spenning ved å være anonyme også.

Kan ikke si her og nå om jeg ville vært med på et treff, men jeg tror det er større sjans for at jeg hadde blitt med nå enn sist jeg tenkte på det. :)

Det hadde vel vært løye det, men jeg har ikke vært med på leken så lenge enda til at jeg kjenner behovet for noe møte i nærmeste fremtid.

Og så er jeg ikke sikker på om jeg hadde følt for å være like åpenhjertig om alt mulig etter at jeg hadde vist mitt sanne jeg.

Men nysgjerrig på hvem som skjuler seg bak de ulike nickene, det er jeg, skal love deg det.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvitsymra

Vi hadde stavanger treff for ca. 4 år siden. Kjempe koselig, men vi mistet kontakten etterhvert etterpå.

Egentlig er det greit å ha et sted hvor man kan være toalt anonym!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde stavanger treff for ca. 4 år siden. Kjempe koselig, men vi mistet kontakten etterhvert etterpå.

Egentlig er det greit å ha et sted hvor man kan være toalt anonym!

mvh

Er det mange stavangerfolk her inne?

Jeg vet bare om tre-fire pluss meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. Må nemlig til Stavanger for å spise sushi :-)

Sushi?

er det på matfestivalen da, eller?

For matfestivalen er noe jeg gleder meg ordentlig til...har hørt såå mye bra om det, men har aldri vært med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vel vært løye det, men jeg har ikke vært med på leken så lenge enda til at jeg kjenner behovet for noe møte i nærmeste fremtid.

Og så er jeg ikke sikker på om jeg hadde følt for å være like åpenhjertig om alt mulig etter at jeg hadde vist mitt sanne jeg.

Men nysgjerrig på hvem som skjuler seg bak de ulike nickene, det er jeg, skal love deg det.

c",)

Nysgjerrig på nickene er jeg også. :)

Jeg har vært her siden høsten '98. Da er kanskje lysten til å møte flere her inne større.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest javeldå

Sushi?

For matfestivalen er noe jeg gleder meg ordentlig til...har hørt såå mye bra om det, men har aldri vært med. :)

Ja, gla' mat festivalen kan du glede deg til ! Bilfritt i Vågen og kjempestemning hele uken. 28.-31.juli. Om kvelden småkonserter og underholdning rundt teltene. Digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi?

Nei, pleier å spise på Mikado. Matfestival? Har jeg gått glipp av noe nå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gla' mat festivalen kan du glede deg til ! Bilfritt i Vågen og kjempestemning hele uken. 28.-31.juli. Om kvelden småkonserter og underholdning rundt teltene. Digg.

Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trives som anonym..

Er det mange stavangerfolk her inne?

Jeg vet bare om tre-fire pluss meg selv.

Jeg er fra et sted i nærheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra et sted i nærheten...

Hadde du blitt med på et møte?

Jeg tror ikke jeg hadde.....tror jeg.

På en annen side, hadde møtet blitt planlagt og lagt til en spesifikk dato og et spesifikt sted.....tror jeg hadde lurt inn en spion med kamera jeg..

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...