Gjest stavangerpi Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er det mange Stavangerfolk her? Har dere arrangerte møter i Stavanger? Vet at det skjer i Oslo vertfall!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei, jeg bor også i Stavangerområdet. Tror ikke det har vært noen dol-møter her, men. Vet bare det har vært stortreff i Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei, jeg bor også i Stavangerområdet. Tror ikke det har vært noen dol-møter her, men. Vet bare det har vært stortreff i Oslo. Jeg er med! *Rekker hånda ivrid til værs* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg er med! *Rekker hånda ivrid til værs* Njaaaaaaaaaa.... Jeg vet ikke helt jeg, selv om jeg har drømt (om natten) om et slikt møte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg er med! *Rekker hånda ivrid til værs* Kunne jo vært moro, da, med et møte. Husker jeg tenkte fram og tilbake da det skulle være stortreff i Oslo (og vi bodde på østlandet), men jeg trakk meg...backet ut, feig som jeg var Men det hadde sikkert vært morsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kunne jo vært moro, da, med et møte. Husker jeg tenkte fram og tilbake da det skulle være stortreff i Oslo (og vi bodde på østlandet), men jeg trakk meg...backet ut, feig som jeg var Men det hadde sikkert vært morsomt. Er ikke halve gleden at vi er anonyme da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er ikke halve gleden at vi er anonyme da? Jo, kanskje. Litt sånn både-og. Kunne vært moro, samtidig som det er en viss spenning ved å være anonyme også. Kan ikke si her og nå om jeg ville vært med på et treff, men jeg tror det er større sjans for at jeg hadde blitt med nå enn sist jeg tenkte på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kunne jo vært moro, da, med et møte. Husker jeg tenkte fram og tilbake da det skulle være stortreff i Oslo (og vi bodde på østlandet), men jeg trakk meg...backet ut, feig som jeg var Men det hadde sikkert vært morsomt. Definitivt. Må nemlig til Stavanger for å spise sushi :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jo, kanskje. Litt sånn både-og. Kunne vært moro, samtidig som det er en viss spenning ved å være anonyme også. Kan ikke si her og nå om jeg ville vært med på et treff, men jeg tror det er større sjans for at jeg hadde blitt med nå enn sist jeg tenkte på det. Det hadde vel vært løye det, men jeg har ikke vært med på leken så lenge enda til at jeg kjenner behovet for noe møte i nærmeste fremtid. Og så er jeg ikke sikker på om jeg hadde følt for å være like åpenhjertig om alt mulig etter at jeg hadde vist mitt sanne jeg. Men nysgjerrig på hvem som skjuler seg bak de ulike nickene, det er jeg, skal love deg det. c",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Definitivt. Må nemlig til Stavanger for å spise sushi :-) Que? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvitsymra Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Vi hadde stavanger treff for ca. 4 år siden. Kjempe koselig, men vi mistet kontakten etterhvert etterpå. Egentlig er det greit å ha et sted hvor man kan være toalt anonym! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Vi hadde stavanger treff for ca. 4 år siden. Kjempe koselig, men vi mistet kontakten etterhvert etterpå. Egentlig er det greit å ha et sted hvor man kan være toalt anonym! mvh Er det mange stavangerfolk her inne? Jeg vet bare om tre-fire pluss meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Definitivt. Må nemlig til Stavanger for å spise sushi :-) Sushi? er det på matfestivalen da, eller? For matfestivalen er noe jeg gleder meg ordentlig til...har hørt såå mye bra om det, men har aldri vært med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det hadde vel vært løye det, men jeg har ikke vært med på leken så lenge enda til at jeg kjenner behovet for noe møte i nærmeste fremtid. Og så er jeg ikke sikker på om jeg hadde følt for å være like åpenhjertig om alt mulig etter at jeg hadde vist mitt sanne jeg. Men nysgjerrig på hvem som skjuler seg bak de ulike nickene, det er jeg, skal love deg det. c",) Nysgjerrig på nickene er jeg også. Jeg har vært her siden høsten '98. Da er kanskje lysten til å møte flere her inne større.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javeldå Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Eg og e fra Stavanger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javeldå Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sushi? er det på matfestivalen da, eller? For matfestivalen er noe jeg gleder meg ordentlig til...har hørt såå mye bra om det, men har aldri vært med. Ja, gla' mat festivalen kan du glede deg til ! Bilfritt i Vågen og kjempestemning hele uken. 28.-31.juli. Om kvelden småkonserter og underholdning rundt teltene. Digg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sushi? er det på matfestivalen da, eller? For matfestivalen er noe jeg gleder meg ordentlig til...har hørt såå mye bra om det, men har aldri vært med. Nei, pleier å spise på Mikado. Matfestival? Har jeg gått glipp av noe nå igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, gla' mat festivalen kan du glede deg til ! Bilfritt i Vågen og kjempestemning hele uken. 28.-31.juli. Om kvelden småkonserter og underholdning rundt teltene. Digg. Jippi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trives som anonym.. Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det mange stavangerfolk her inne? Jeg vet bare om tre-fire pluss meg selv. Jeg er fra et sted i nærheten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg er fra et sted i nærheten... Hadde du blitt med på et møte? Jeg tror ikke jeg hadde.....tror jeg. På en annen side, hadde møtet blitt planlagt og lagt til en spesifikk dato og et spesifikt sted.....tror jeg hadde lurt inn en spion med kamera jeg.. c",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.