Gå til innhold

Hva liker en tyr/ hvordan sjekke en tyr?

Anbefalte innlegg

Gjest Polar Løve
Skrevet

Ja, hva liker en tyr-mann?

Smådater en tyrefyr, og han er tååålmodig, STA, ærlig, liker ikke krangling/konflikter, og er følsom, men det gjemmer han veldig godt...som oftest. Prøver iallfall.

Jeg er så svak for ham. Hva er tyrens "svakheter"? (Forstå meg rett)

Hilsen ei løvinne.

Fortsetter under...

Skrevet

Du får prøve å vifte med et rødt flagg *s*

Da kommer han nok løpende!

Gjest Polar Løve
Skrevet

Du får prøve å vifte med et rødt flagg *s*

Da kommer han nok løpende!

Tji-hi...jeg har mensen...rødt nok?!

Gjest LucySky
Skrevet

Musikk, natur og sex.

Det lokker en Tyr. Det som frastøter en Tyr, er mas, krangling og dårlig tid...

Gjest Daisy
Skrevet

Musikk, natur og sex.

Når er tyr? Og hva kjennetegner kreps, skytt og løve? Vet du det?

Gjest testerbarelittnå
Skrevet

Musikk, natur og sex.

.

Annonse

Gjest Pricilla
Skrevet

jeg er tyr selv og er lik han du beskriver.. Tyrer er ofte veldig jordnære, liker ikke overflatiske mennesker... Setter pris på ærlighet, åpenhet, mildthet..

Vi er tålmodige, men drar det ut for lenge blir vi rastløse som folk flest.. ; )

Liker ikke folk som skal kverrulere.. Liker hjemmekvelder, liker å sitte og prate og slappe av.

Hvordan han er utenom at han er tyr er jo ikke lett å si! ; ) Jeg liker litt fart og tar gjerne en utfordring.. Liker morsomme mennesker som kan fleipe og få meg til å le.. Liker ikke tøffe-i-trynet folk...

Gjest been there...
Skrevet

Dritlat, egosentrisk, svak for alkohol og grenseløst irriterende ute av stand til å ta til seg andre menneskers synspunkter.

Gjest Pricilla
Skrevet

Dritlat, egosentrisk, svak for alkohol og grenseløst irriterende ute av stand til å ta til seg andre menneskers synspunkter.

Fordi du har møtt en som er drittsekk betyr det ikke at alle andre som er tyrer er drittsekker.. Det er nok ganske individuelt selv om man er født i samme stjernetegn.. var for øverig ikke det hun spurte om heller, men tips til hvordan sjekke denne mannen som er tyr...

Gjest lycy in the sky
Skrevet

Hva har stjernetegnet å si for hva en mann liker da? hjelpe meg..

Gjest been there...
Skrevet

Jeg sa ikke at h*n er drittsekk, men kom med noen egenskaper. Alle tyrer er jo sånn ;-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg sa ikke at h*n er drittsekk, men kom med noen egenskaper. Alle tyrer er jo sånn ;-)

Sikkert.... : P da kjenner ikke du meg! ; )

Men beskrivelsen kunne stemme med stefaren min.. men han er det noe mer galt med skulle jeg tro enn at han er tyr..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...