stjernestøv Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Har dere smakt den nye solo super med røde appelsiner? Jeg liker den godt, frisk og god. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Har tenkt til å smake på den, men har ikke funnet den enda. Men lurer litt på, var den bitter? Skal det være blodappelsin? 1 Siter
stjernestøv Skrevet 17. februar Forfatter Skrevet 17. februar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (2 minutter siden): Har tenkt til å smake på den, men har ikke funnet den enda. Men lurer litt på, var den bitter? Skal det være blodappelsin? Den er ikke bitter for da hadde ikke jeg likt den, ja blodappelsin. 1 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar stjernestøv skrev (5 minutter siden): Den er ikke bitter for da hadde ikke jeg likt den, ja blodappelsin. Aha, så bra. Satser på at jeg får smakt den snart da. 2 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (14 minutter siden): Har tenkt til å smake på den, men har ikke funnet den enda. Men lurer litt på, var den bitter? Skal det være blodappelsin? Synes den er god, datra og jeg synes den smaker en blanding av rød appelsin og grapefrukt, men er ikke bitter. 2 Siter
Vendi Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar Etter så mange gode tilbakemeldinger fikk jeg veldig lyst til å prøve 2 Siter
stjernestøv Skrevet 21. februar Forfatter Skrevet 21. februar Vendi skrev (Akkurat nå): Etter så mange gode tilbakemeldinger fikk jeg veldig lyst til å prøve Ja det må du gjøre, jeg drakk i dag 2 Siter
Sakura Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar Krisebærblomsten skrev (22 timer siden): Har ikke smakt den ennå🧃skal en dag. Smakte den i dag kan anbefales🙂smaken minet meg om påske. 0 Siter
Sakura Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar (endret) 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (På 17.2.2026 den 19.12): Har tenkt til å smake på den, men har ikke funnet den enda. Men lurer litt på, var den bitter? Skal det være blodappelsin? Nei, den er ikke bitter smaker blodappelsin ja. Er uten sukker noen jeg likte godt drikker ikke sukker brus. Endret 21. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.