ennariam Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har brystvorter som vender innover. Hvis jeg blir kald eller noen kiler meg titter de fram og blir stive, men til vanlig - og til og med når jeg er opphissa - forblir de vendt innover. Jeg er litt hemmet av dette. Jeg har ganske store, faste bryster, og jeg får mange komplimenter for dem, men jeg har alltid vært lei meg for at jeg ikke har brystvorter som synes bedre. Dessuten er det ikke noen erogen sone for meg. Flere har prøvd å suge og slikke på brystvortene mine, men jeg føler ingenting. Jeg er også litt urolig for hvordan jeg skal klare å amme når jeg får barn. Noen som har noen tanker, råd eller tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammehjelpen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ethvert kvinnebryst er egnet til amming, ikke bekymre deg om det, du er ikke den første med lite definerte brystvorter som får barn. Dessuten kommer de garantert til å strutte av ammingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Ethvert kvinnebryst er egnet til amming, ikke bekymre deg om det, du er ikke den første med lite definerte brystvorter som får barn. Dessuten kommer de garantert til å strutte av ammingen. Ja, det er bra å høre ) Men jeg har ikke tenkt ti lå få barn på flere år ennå, er det ikke noe jeg kan gjøre for å få de fram? Ha en fin dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammehjelpen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, det er bra å høre ) Men jeg har ikke tenkt ti lå få barn på flere år ennå, er det ikke noe jeg kan gjøre for å få de fram? Ha en fin dag! Hvis du gjør søk på nettet, får du sikkert opp tips om øvelser som går ut på at du tar tak i dem så godt du kan, drar og ruller mellom fingrene. Ikke tenk på operasjon ihvertfall. Gled deg heller over at de er faste og fine, som du sier :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fodrian Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har en kompis som hadde noe på gang et par uker med ei jente. Han avsluttet forholdet nå nylig. Grunnen han anga, var at hun i tillegg til vond lukt nedentil, hadde innadvendte brystvorter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Har en kompis som hadde noe på gang et par uker med ei jente. Han avsluttet forholdet nå nylig. Grunnen han anga, var at hun i tillegg til vond lukt nedentil, hadde innadvendte brystvorter. ...og hvordan skulle så det hjelpe meg?? Tosk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fodrian Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ...og hvordan skulle så det hjelpe meg?? Tosk. Lukter du vondt nedentil'a? Ærlig talt, jeg syns innlegget ditt var så dumt, at det fortjente et dumt svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også innover Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Heisann! Jeg har samme problem som deg, og det plager meg virkelig! De skal visstnok kanskje komme ut når man får barn, men ikke hos alle. Så noen må faktisk bruke hjelpeutstyr til amminga. Jeg har vurdert å ta operasjon, men tør ikke. En operasjon kan gjøre slik at du ikke kan amme når den tid kommer, og det vil jeg jo. Jeg har en brystvorte som lever sitt eget liv, av og til ute, men mest inne, den andre er så å si aldri ute, bare hvis jeg fryser Veldig! Har akkurat fått en ny elsker, og han elsker puppene mine. Han syns det er sjarmerende med så unike pupper... Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Menn liker pupper uansett! Bedre at dem er faste og fine med innover vorter, en flate og hengende med fine vorter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Lukter du vondt nedentil'a? Ærlig talt, jeg syns innlegget ditt var så dumt, at det fortjente et dumt svar. Hva med innlegget mitt var det som var så dumt, egentlig? Det er faktisk mange jenter som sliter med samme problem. Og det er mye pga. slike kommentarer som du kommer med. Og pga. slike kamerater du omgir deg med. Hadde han virkelig likt jenta hadde de kunnet løse problemet med vondt lukt, og puppene hennes hadde sikkert vært de fineste han hadde sett. P.S. Tar det for gitt at du er gutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandex Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hva med innlegget mitt var det som var så dumt, egentlig? Det er faktisk mange jenter som sliter med samme problem. Og det er mye pga. slike kommentarer som du kommer med. Og pga. slike kamerater du omgir deg med. Hadde han virkelig likt jenta hadde de kunnet løse problemet med vondt lukt, og puppene hennes hadde sikkert vært de fineste han hadde sett. P.S. Tar det for gitt at du er gutt. Heisann! Et lite tips: Dette innlegget fra fodrian er nok bare lagt inn for å provoser deg ! Har vært en del provokatører her i det siste, så bare ikke bry deg Og - er han ikke provokatør, så er han rett og slett stokk dum ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Heisann! Et lite tips: Dette innlegget fra fodrian er nok bare lagt inn for å provoser deg ! Har vært en del provokatører her i det siste, så bare ikke bry deg Og - er han ikke provokatør, så er han rett og slett stokk dum ) Takk ) Lett og la seg provosere, ja, særlig når man samtidig blir såra. Ha en fin dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandex Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Takk ) Lett og la seg provosere, ja, særlig når man samtidig blir såra. Ha en fin dag! Det skjønner jeg VELDIG godt !! Riktig god dag til deg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg skjønner at det er et problem for deg. Men det fine er at gutter nok ikke legger merke til sånt nesten engang. Pupper er pupper, og er de store og faste synes de sikkert de er helt topp å leke med.. Prøv å ikke bekymre deg, selv om jeg vet det ikke er så lett. Tror det finnes en greie som kan "forme" vortene litt, ved et slags sug i en liten plastgreie, men vet ikke noe mer.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Heisann! Jeg har samme problem som deg, og det plager meg virkelig! De skal visstnok kanskje komme ut når man får barn, men ikke hos alle. Så noen må faktisk bruke hjelpeutstyr til amminga. Jeg har vurdert å ta operasjon, men tør ikke. En operasjon kan gjøre slik at du ikke kan amme når den tid kommer, og det vil jeg jo. Jeg har en brystvorte som lever sitt eget liv, av og til ute, men mest inne, den andre er så å si aldri ute, bare hvis jeg fryser Veldig! Har akkurat fått en ny elsker, og han elsker puppene mine. Han syns det er sjarmerende med så unike pupper... Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Menn liker pupper uansett! Bedre at dem er faste og fine med innover vorter, en flate og hengende med fine vorter.. Hei og takk for fint innlegg! Typen din høres ut som en voksen og fornuftig mann, ta godt vare på ham ) Vi får som du skriver tenke på det vi har som er bra, i stedet for å uroe oss over kjipe vorter.. Selv om det ikke er lett bestandig. Ha en fin dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fodrian Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hva med innlegget mitt var det som var så dumt, egentlig? Det er faktisk mange jenter som sliter med samme problem. Og det er mye pga. slike kommentarer som du kommer med. Og pga. slike kamerater du omgir deg med. Hadde han virkelig likt jenta hadde de kunnet løse problemet med vondt lukt, og puppene hennes hadde sikkert vært de fineste han hadde sett. P.S. Tar det for gitt at du er gutt. Jeg er gutt, ja, og er drit lei av jenter som bare går rundt med fokus på sitt utseende, og glemmer å være en PERSONLIGHET, som vi gutter faller for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg er gutt, ja, og er drit lei av jenter som bare går rundt med fokus på sitt utseende, og glemmer å være en PERSONLIGHET, som vi gutter faller for. Å herregud, akkurat som om du ikke har et eller annet ved deg selv som du ikke er 100% fornøyd med?? Dessuten, dette er ikke kun overflatisk, men muligens et stort problem når jeg engang skal amme. Plukk heller ut noen andre jenter du kan "disse" - nå gidder jeg ikke la meg provosere mer av deg. Ha en fin dag. Hilsen jente på 28 med mer personlighet og selvtillit enn de fleste!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Lukter du vondt nedentil'a? Ærlig talt, jeg syns innlegget ditt var så dumt, at det fortjente et dumt svar. Er det mulig? Brist i empatien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Herre-min-jesus jente, dette synes jeg hørtes meget flott ut. 28 år, store og faste bryster:-)) Vi menn hadde nok ikke hengt oss opp i brystvortene dine, du kan trygt kle av deg og vise deg frem:-)) Gutta kommer til å sikle med tunga ute og med store våte og bedene øyne, som en sulten St.bernads hund, hvis de fikk ett blikk av disse:-) Har ingen tro på at amming vil være ett problem. Vil du ha det bekreftet kan du kontakte en lege som vil si noe om dette for å berolige deg. Lykke til og bær de flotte puppene dine med stothet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syns og det er plagsomt Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har også hatt dette problemet,og når jeg fikk barn retta det seg på den ene puppen,den andre ville h*n ikke ta,fikk ikke tak nok der liksom,selv om de sier at det er jo ikk brystvorta de skal henge i da:o) Men jeg brukte sånne oppsamlinskopper påbrystene mine fordi de rant så mye melk,og da kom vortene frem.Og den ene er fremme enda,den andre er flat:o/ Hør på apoteket om de har noen skjold du kan bruke i bhn for å fremme vortene,lurer på om det ikke finnes,om ikke kan du sikkert bruk oppsamlingsskjoldene ,og prøve å få de ut med de. Typen min liker faktisk best det "vortebrystet",og bryr seg skjelden (til min IRRITASJON) om det andre...grrrr.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjelke Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg er gutt, ja, og er drit lei av jenter som bare går rundt med fokus på sitt utseende, og glemmer å være en PERSONLIGHET, som vi gutter faller for. Kanskje du heller skulle fokusere litt på din egen personlighet. Høres ikke ut som noe en jente ville falle for, slik du uttaler deg i denne tråden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.