Gå til innhold

flate brystvorter - liker ikke vise meg fram

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ennariam

9

• cecily

7

• Lucretia

2

• maiken76

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest fodrian

Kanskje du heller skulle fokusere litt på din egen personlighet. Høres ikke ut som noe en jente ville falle for, slik du uttaler deg i denne tråden.

Det er menn som bærer en naturlig selvsikkerhet, med fokus på andre ting enn sitt utseende, som jenter ofte faller for.

Gjest bjelke

Det er menn som bærer en naturlig selvsikkerhet, med fokus på andre ting enn sitt utseende, som jenter ofte faller for.

Jada, men foruten å ha selvtillit så må han helst være sympatisk i tillegg.

Det holder ikke å ha selvtillit nok til å fortelle andre hvor dumme de er.

Gjest tjohooo

Ærlighet heter det. Den har historisk sett skapt mange flere kvalitative og ressurssterke mennesker enn utidig empati.

Du tror det svaret ditt hjalp? :D

Hadde du til sammenligning vært litt annerledes "der nede", ville det hjulpet deg om vi hadde sagt det samme som deg?

Gjest fodrian

Jada, men foruten å ha selvtillit så må han helst være sympatisk i tillegg.

Det holder ikke å ha selvtillit nok til å fortelle andre hvor dumme de er.

En "naturlig selvtillit", har ikke lett å oppdage hos en usympatisk person.

Å være ærlig, er ikke synonymt med å være usympatisk.

Annonse

Må bare si takktakk til dere av jentene som deler min frustrasjon :o)

Dessuten, en spesiell takk til mrxx for nydelig oppmuntring og til bjelke for hans intelligente irettesettelse.

Går nå sommeren blidt i møte, og skal bruke mine fortrinn som best er ;o)

Gjest januarpiken

Nei, jeg ser det. Og jeg mener ikke å trø på tær. Men jeg klarer bare ikke å se det for meg.

Sorry.

Tenk deg at den delen av vorten som vanligvis stikker ut, istedet har en "bul" innover, eller at den er falt så det ikke stikker noe ut..

Kan det være så vanskelig å se for seg da?

Tenk deg at den delen av vorten som vanligvis stikker ut, istedet har en "bul" innover, eller at den er falt så det ikke stikker noe ut..

Kan det være så vanskelig å se for seg da?

Jo, egentlig. Om det ikke kun menes at brystvortene ikke er harde,da? Jeg kan ikke se form meg at de peker innover, men ustive brystvorter har vel alle innimellom i tilfelle?

Men pytt,pytt. Jeg avslører meg vel som uvitende nå.

mil1365380270

Jo, egentlig. Om det ikke kun menes at brystvortene ikke er harde,da? Jeg kan ikke se form meg at de peker innover, men ustive brystvorter har vel alle innimellom i tilfelle?

Dette har jeg les:

Brystvortene sitter dypere i brystet, de peker ikke innover, sånn sett. Man kan snitte opp festene, slik at de kan bevege seg utover.

Annonse

Gjest januarpiken

Jepp, det gjør du..

Jeg er gutt, ja, og er drit lei av jenter som bare går rundt med fokus på sitt utseende, og glemmer å være en PERSONLIGHET, som vi gutter faller for.

Siterer deg:

"Han avsluttet forholdet nå nylig. Grunnen han anga, var at hun i tillegg til vond lukt nedentil, hadde innadvendte brystvorter."

og:

"Jeg er gutt, ja, og er drit lei av jenter som bare går rundt med fokus på sitt utseende, og glemmer å være en PERSONLIGHET, som vi gutter faller for."

Akkurat det kameraten din faller for, ja?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...