Gå til innhold

flate brystvorter - liker ikke vise meg fram

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ennariam

9

• cecily

7

• Lucretia

2

• maiken76

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest fodrian

Siterer deg:

"Han avsluttet forholdet nå nylig. Grunnen han anga, var at hun i tillegg til vond lukt nedentil, hadde innadvendte brystvorter."

og:

"Jeg er gutt, ja, og er drit lei av jenter som bare går rundt med fokus på sitt utseende, og glemmer å være en PERSONLIGHET, som vi gutter faller for."

Akkurat det kameraten din faller for, ja?

Du driter deg ut, når du ikke ser at "kameraten" ble tatt fram til sarkasme-bruk.

Gjest bjelke

Siterer deg:

"Han avsluttet forholdet nå nylig. Grunnen han anga, var at hun i tillegg til vond lukt nedentil, hadde innadvendte brystvorter."

og:

"Jeg er gutt, ja, og er drit lei av jenter som bare går rundt med fokus på sitt utseende, og glemmer å være en PERSONLIGHET, som vi gutter faller for."

Akkurat det kameraten din faller for, ja?

Bare nok en provokatør.

Jeg ser du har fått mange svar, jeg har ikke lest alle men vil likevel komme med min erfaring.

Jeg har/hadde også innovervente brystvorter. Og akkurat som deg ble de av og til stive, men ikke bestandig.

Da jeg ble gravid var jeg spent på hvordan det skulle gå med ammingen, men det gikk helt greit. Litt startproblemer var det, men det var ikke pga brystvortene men med litt samarbeidsproblemer mellom mor og barn. Og det er helt vanlig!

Etter å ha ammet 1 barn begynte brystvortene å stå mer ut, og etter å ha ammet 2 sto de mer ut. Nå er det 2 år siden jeg ammet og brystvortene vender seg mer innover igjen, men ikke så mye som før jeg fikk barna.

Når det gjelder gutter så må jeg bare si at jeg har hatt nærkontakt med flere og ingen har kommentert brystvortene. Har heller ikke følt at det har vært noe tema for dem. Tror gutter stort sett er kjempeglad for å få lov til å ta på og se på puppene våre jeg - uansett hvordan de ser ut!

Gjest terri the one

Jeg hadde samme problem. Det var ikke noe problem å amme. Mener å ha hørt at det finnes en maskin som man kan bruke under graviditeten for å få brystvorten ut, den kan du sikkert bruke nå. Men du må sikkert bruke den mye for at den skal hjelpe vil jeg tro. Sjekk godt utstyrte babyforretninger.

Jeg har aldri gremmet meg mye over det. De kommer jo ut når man har sex og noen kysser og suger på brystvorten. Men klart av og til kunne en tenkt seg skikkelige struttevorter.

Gjest terri the one

Jeg hadde samme problem. Det var ikke noe problem å amme. Mener å ha hørt at det finnes en maskin som man kan bruke under graviditeten for å få brystvorten ut, den kan du sikkert bruke nå. Men du må sikkert bruke den mye for at den skal hjelpe vil jeg tro. Sjekk godt utstyrte babyforretninger.

Jeg har aldri gremmet meg mye over det. De kommer jo ut når man har sex og noen kysser og suger på brystvorten. Men klart av og til kunne en tenkt seg skikkelige struttevorter.

http://www.aventbaby.com/uk/products/general_info/intro_niplette.html

På lommelegen fant jeg en artikkel som mente at det ikke hjalp men du kan jo prøve, en mannlig lege har neppe forsøkt det selv.

Det er kanskje ikke en maskin men vakum?

Annonse

Gjest innover

du er heldig som får dem ut når noen kysser og suger. Noen av oss får ikke ut da heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...