Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 morsom, du *S* men det var sikkert ikke meningen... helt i orden at du ikke ønsker å vite om disse tingene... Har du riktig link til den svenske siden? 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Har du riktig link til den svenske siden? Fant ikke den svenske siden sånn umiddelbart, men jeg fant en norsk en som er bra informativ: http://www.astrologi.as skal lete mer for deg, jeg... :-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Fant ikke den svenske siden sånn umiddelbart, men jeg fant en norsk en som er bra informativ: http://www.astrologi.as skal lete mer for deg, jeg... :-) Hvis du gidder, så ) Synes det er interessant, jeg. 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Hvis du gidder, så ) Synes det er interessant, jeg. Jeg fant ikke den svenske siden jeg tenkte på, men det finnes mange andre både svenske, danske, engelske og norske. Denne her ser også bra ut: http://www.horoskopet.com/ Ellers kan du gå inn på http://www.world-of-wisdom.com tror den linken skal funke. Via den siden kan du komme inn på den danske, der er det også endel å lese og også program du kan laste ned på dataen hvis du vil. Har egentlig tatt bittelitt pause fra astrologi da jeg har tatt fra Tarotkortene mine igjen og konsentrerer meg litt om det... 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hva med oss, da? jeg er soltegn (løve) han er jordtegn (?), Jomfru? Vi skal visstnok ikke passe så godt sammen? Denne kvinnens konstante behov for smiger kan være utilfredsstilt på det tidspunkt hun møter denne mannen. Mens hun gjennomgår en sjelden fase med mindreverdighetsfølelse, kan hun bli tiltrukket av egenskaper som vanligvis ikke appellerer til henne. Den mannlige Jomfruen liker å hjelpe alle som er i vanskeligheter, men når hun har gjenvunnet sin selvtillit, møter han en totalt forandret kvinne. Deres innstilling til penger er vesensforskjellige; han opererer med strenge budsjetter, sparer og forbruker motvillig og krenker dermed den kvinnelige Løvens generøsitet. Hennes holdning er at pengene skal brukes og at sorgene ikke skal tas på forskudd. Når hun kjøper dyre klær for å styrke sin moral, vil hans kjølige reaksjon og skarpe tunge kunne såre henne dypt. Forskjellige holdninger til avkobling kan også forårsake friksjoner. For ham er avslapning bortkastet tid, mens det for henne er en viktig del av livet. For i det hele tatt å få dette forholdet til å fungere, er toleranse viktig på begge sider. Han må lære seg å bli mer åpen og få et større syn på tingene, og hun må innse at han er perfeksjonist som bare prøver å gjøre sitt beste til felles fordel. På det seksuelle området kan hun vente seg skuffelser, for henne varme og kjærlighet må til stadighet komme til uttrykk, noe han neppe vil sette tilstrekkelig pris på. Hans egne behov blir tilfredsstilt ved arbeid, og derfor vil hennes krav bli upåaktet. Den kvinnelige løven er generøs når det gjelder kjærlighet; hun vil gi og gi, men vil etterhvert vente å få noe igjen. På sin side finner den mannlige jomfruen det vanskelig å gi uttrykk for sine behov eller å verdsette hennes anstrengelser. Denne kvinnen, som normalt er sterk utenfor sengen, venter å bli dominert i kjærlighetslivet, men det er vanskelig for jomfruen å tilfredsstille hennes behov. Et vanskelig og lite anbefalelsesverdig forhold. 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Du kan ikke skrive om Løve (hun) og Skytt (han)? Og hvem løvinner passer sammen med? I dette forholdet ser det ut til at den kvinnelige Løven har funnet den rette mann og gi all sin varme til, for han vet å verdsette og gjengjelde den. Hva hun imidlertid kanskje ikke er helt klar over, er at han gir til alle, men ikke nødvendigvis lenge ad gangen. Hennes gode hjerte kan bli alvorlig såret når han forklarer sitt syn på individuell frihet og behovet for harmløs flørt. Han vil sette pris på den støtte hun gir ham når han tar ville sjanser for henne kjærlighet i stedet for bebreidelser. Deres interesser kan være vidt forskjellige, for han er friluftsentusiast, mens hun foretrekker det søte, komfortable liv. Likevel skulle det ikke være vanskelig for dem å enes uten at noen av dem har følelsen av å være ettergivende. Skulle hun foretrekke å konsentrere seg om en karriere i stedet for utelukkende om ham, vil han oppmuntre og egge henne, siden han av natur ikke finnes sjalu og mener at ingen person bør være avhengig av en annen. På det seksuelle området burde hun ikke gjøre noe forsøk på å temme ham. Hvis hun kan lære seg å godta hans sjeldne sidesprang, vil han alltid komme tilbake til henne, og med tiden kan han erkjenne at det ikke er noen grunn til å finne kvinnelig selskap andre steder. Hun bør ikke sette tommelen ned for hans ønske om å eksperimentere eller bringe andre inn i deres seksuelle aktiviteter; om hun er klok, kan hun få ham til å tro at hun en eller annen gang vil gå med på det. På den måten kan hun beholde hans interesse uten at det virker som om hun legger bånd på ham på noen måte. Et givende forhold. 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Du kan ikke skrive om Løve (hun) og Skytt (han)? Og hvem løvinner passer sammen med? ja og glemte en ting: Seksuelt passer du sammen med Tvillingene, Løven, Jomfruen, Skorpionen og Fiskene I kjærlighet og ekteskap passer du med Væren, Tvillingene og Skytten. Yrkesmessig: Væren, Tvillingene, Løven, Skytten og Steinbukken. Venner (uansett kjønn): Væren, Tvillingene, Løven, Vekten og Skytten. 0 Siter
damedame Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 I dette forholdet ser det ut til at den kvinnelige Løven har funnet den rette mann og gi all sin varme til, for han vet å verdsette og gjengjelde den. Hva hun imidlertid kanskje ikke er helt klar over, er at han gir til alle, men ikke nødvendigvis lenge ad gangen. Hennes gode hjerte kan bli alvorlig såret når han forklarer sitt syn på individuell frihet og behovet for harmløs flørt. Han vil sette pris på den støtte hun gir ham når han tar ville sjanser for henne kjærlighet i stedet for bebreidelser. Deres interesser kan være vidt forskjellige, for han er friluftsentusiast, mens hun foretrekker det søte, komfortable liv. Likevel skulle det ikke være vanskelig for dem å enes uten at noen av dem har følelsen av å være ettergivende. Skulle hun foretrekke å konsentrere seg om en karriere i stedet for utelukkende om ham, vil han oppmuntre og egge henne, siden han av natur ikke finnes sjalu og mener at ingen person bør være avhengig av en annen. På det seksuelle området burde hun ikke gjøre noe forsøk på å temme ham. Hvis hun kan lære seg å godta hans sjeldne sidesprang, vil han alltid komme tilbake til henne, og med tiden kan han erkjenne at det ikke er noen grunn til å finne kvinnelig selskap andre steder. Hun bør ikke sette tommelen ned for hans ønske om å eksperimentere eller bringe andre inn i deres seksuelle aktiviteter; om hun er klok, kan hun få ham til å tro at hun en eller annen gang vil gå med på det. På den måten kan hun beholde hans interesse uten at det virker som om hun legger bånd på ham på noen måte. Et givende forhold. Kan jeg stille et spørsmål? Hva med en kreps og vannmann? Kvinner begge to, og født i midten av måneden. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 I dette forholdet ser det ut til at den kvinnelige Løven har funnet den rette mann og gi all sin varme til, for han vet å verdsette og gjengjelde den. Hva hun imidlertid kanskje ikke er helt klar over, er at han gir til alle, men ikke nødvendigvis lenge ad gangen. Hennes gode hjerte kan bli alvorlig såret når han forklarer sitt syn på individuell frihet og behovet for harmløs flørt. Han vil sette pris på den støtte hun gir ham når han tar ville sjanser for henne kjærlighet i stedet for bebreidelser. Deres interesser kan være vidt forskjellige, for han er friluftsentusiast, mens hun foretrekker det søte, komfortable liv. Likevel skulle det ikke være vanskelig for dem å enes uten at noen av dem har følelsen av å være ettergivende. Skulle hun foretrekke å konsentrere seg om en karriere i stedet for utelukkende om ham, vil han oppmuntre og egge henne, siden han av natur ikke finnes sjalu og mener at ingen person bør være avhengig av en annen. På det seksuelle området burde hun ikke gjøre noe forsøk på å temme ham. Hvis hun kan lære seg å godta hans sjeldne sidesprang, vil han alltid komme tilbake til henne, og med tiden kan han erkjenne at det ikke er noen grunn til å finne kvinnelig selskap andre steder. Hun bør ikke sette tommelen ned for hans ønske om å eksperimentere eller bringe andre inn i deres seksuelle aktiviteter; om hun er klok, kan hun få ham til å tro at hun en eller annen gang vil gå med på det. På den måten kan hun beholde hans interesse uten at det virker som om hun legger bånd på ham på noen måte. Et givende forhold. Var det løve og skytte? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 ja og glemte en ting: Seksuelt passer du sammen med Tvillingene, Løven, Jomfruen, Skorpionen og Fiskene I kjærlighet og ekteskap passer du med Væren, Tvillingene og Skytten. Yrkesmessig: Væren, Tvillingene, Løven, Skytten og Steinbukken. Venner (uansett kjønn): Væren, Tvillingene, Løven, Vekten og Skytten. Tusen takk skal du ha. 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Kan jeg stille et spørsmål? Hva med en kreps og vannmann? Kvinner begge to, og født i midten av måneden. Kjærlighetsforhold mellom to kvinner står det ikke noe om i boka mi. Men kreps og vannmann er generelt ingen god match.. 0 Siter
damedame Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Kjærlighetsforhold mellom to kvinner står det ikke noe om i boka mi. Men kreps og vannmann er generelt ingen god match.. Da satser vi på at det ikke er en god kombinasjon kun når det kommer til mann/kvinne. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 ja og glemte en ting: Seksuelt passer du sammen med Tvillingene, Løven, Jomfruen, Skorpionen og Fiskene I kjærlighet og ekteskap passer du med Væren, Tvillingene og Skytten. Yrkesmessig: Væren, Tvillingene, Løven, Skytten og Steinbukken. Venner (uansett kjønn): Væren, Tvillingene, Løven, Vekten og Skytten. Hva med krepser? Passer jeg overhodet ikke sammen med de? 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hva med krepser? Passer jeg overhodet ikke sammen med de? Nei du passer overhodet ikke sammen med krepser... Hehe. Rart det der.. jeg er kreps. Kusina mi er løve, og vi har begynt å "henge" en del sammen de siste årene, da vi har endel felles interesser, felles musikksmak/klesstil som skiller seg ut fra resten av slekta.. Men merker at det er et litt anstrengt forhold, selv om vi har kjent hverandre hele livet. Vet jo ikke om det er pga stjernetegnene våre, da.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Nei du passer overhodet ikke sammen med krepser... Hehe. Rart det der.. jeg er kreps. Kusina mi er løve, og vi har begynt å "henge" en del sammen de siste årene, da vi har endel felles interesser, felles musikksmak/klesstil som skiller seg ut fra resten av slekta.. Men merker at det er et litt anstrengt forhold, selv om vi har kjent hverandre hele livet. Vet jo ikke om det er pga stjernetegnene våre, da.. Begge mine søsken er krepser. Begge er veldig forskjellige, og egentlig ganske forskjellige fra meg begge to. Men jeg går godt med begge. Så jeg skal styre unna krepser, da. He, he. Neida. Har vel aldri hatt noe på gang med en kreps. Likte en på ungdomsskolen, men det ble aldri noe av. Vi går godt som venner da Sånn egentlig. Har gjort, kunne ha gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.