Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei har vært her inne tidligere og spurt om medisin å det gjelder nu også. Har prøvd en masse medisiner som legen min kan skrive ut og de har virket en stund men så slutter de og virke den siste var anafranil. I tillegg har jeg spist en del vival. Både vival og anafranil har jeg sluttet med anafranil p.g.a den ikke hjalp og vival fordi man blir avhengig av den. Fastlegen min har skrevet til psykiatrisk poliklinikk her og spurt om jeg kan få en time for om det er en annen medisin jeg kan få hoss dem, men der var det 4 mnd ventetid sa de, kan det virkelig gå så lang tid bare for å få en medisin holder på å bli gal allerede å enda skal jeg gå i 4 mnd før det skjer noe. Har fått en annen type medisin hoss legen min som liksom skal virke noe lignende som vival (Atarax) men de kjenner jeg ingen ting til. Er det noen som har noen råd om medisiner som jeg kan bruke til jeg kommer til psykiateren

Holder på å klikke klarer ikke hverdagen nesten når jeg går slik det er grusomt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148026-ang-medisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...