snutte1365380601 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Skal igang med søskenforsøk.Beg med spray den 31 mai.Noen flere som skal igang nu?Var på ultralyd i dag,hadde en syste på 17mm og må derfor på ny ultralyd den 14 juni(er nok i forbindelse med eggløsning??)Skal beg med puregon penn,har aldri brukt den.Er den lettere i bruk enn sprøytene?Legen tok kreftprøve + bakterie prøve og da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg blødde litt,er det normalt?Ønsker alle prøvere lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septus Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Vil bare ønske deg lykke til. Har selv ikke prøvt Puregon penn, men etter hva jeg har hørt er det noe enklere en disse sprøytene. Jeg er selv igang med søskenforsøk og satt inn egg for 7 dager siden så dette er ulidelig spennende. Så nok en gang lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demeter1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei snutte! Jeg har ikke prøvd sprøytene, men kan iallfall si at puregonpenna er kjempelett å bruke. At ei klumse som jeg klarte å stikke på egenhånd er et bevis på det! Lykke til med forsøket, hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla1234 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei! Puregon pennnen er veldig enkel og grei å bruke. Godt å være i gang snart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.