Gå til innhold

Jævla idiot!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Noen har knust ruta på bilen!!! Og ikke stjålet noe. Bare ren, skjær herverk!

Sikkert en som er sur på meg. Jeg har nemlig en som er sur på meg (som jeg vet om - kan jo være flere), og som virker som en JÆVLA IDIOT.

Grrrr!

laguna1365380434
Skrevet

Så kjipt! for en dust`a! :-/

Ingen naboer som har sett noe?

Skrevet

Var det DIN bil? Fan, jæ trudde det var sør sin....

*dukker*

Gjest Daisy
Skrevet

Så kjipt! for en dust`a! :-/

Ingen naboer som har sett noe?

Tror ikke det. Står ikke sånn til... Spurte en mann som gikk forbi med hunden om han hadde lagt merke til hvor lenge det var siden ca. Men det er ingen hus/vinduer som vender ut akkurat dit.

KAN jo selvsagt gå å ringe på, men jeg regner igrunn med at hvis noen hadde sett noe hadde de ringt politiet.

Gjest Daisy
Skrevet

Var det DIN bil? Fan, jæ trudde det var sør sin....

*dukker*

*s* Nei, ikke min. Men det var nok heller ikke Sør sin. Kanskje noen tok feil og trodde det var hans?

Broren min sin bil, men jeg har lånt den det siste året ca.

laguna1365380434
Skrevet

Tror ikke det. Står ikke sånn til... Spurte en mann som gikk forbi med hunden om han hadde lagt merke til hvor lenge det var siden ca. Men det er ingen hus/vinduer som vender ut akkurat dit.

KAN jo selvsagt gå å ringe på, men jeg regner igrunn med at hvis noen hadde sett noe hadde de ringt politiet.

Ring på du! Folk har en forbausende mangel på initiativ!

Og lykke til! Blir det dekket?

Gjest Daisy
Skrevet

Ring på du! Folk har en forbausende mangel på initiativ!

Og lykke til! Blir det dekket?

Blir neppe dekket. Det er en bil som er eldre enn meg, med minimum av forsikring på.

Det stoppet en politimann når jeg sto der og styrte, og han sa jeg burde anmelde det for registreringens skyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...