Gjest en kald verden Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 huff i dag har jeg det helt jævlig. klarer så vidt og komme meg gjennom jobben og sånn har det ikke vert før... vurderer og gå til legen min, men han er ikke min type og han forstår meg sikker ikke alike vel. har så nerver. det er jævlig!!! men vet på en måte ikke hvorfor jeg har det. har ikke hendt noe spes. nå. vet jo at før var det pga pappa mye, men ikke denne gangen. smerten er så intens. har bare lyst og gråte det ut... uæææææææææææ driiittt altså. sorry, måtte bare skrive noen ord... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trassasa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ingenting å beklage. Føler med deg. Gi deg selv en varm mental klem. Du har plaget deg selv nok nå. Du fortjener en pause. Håper du sover godt og at alt er bedre i morgen. Lykkehilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.