Gå til innhold

Blander medisiner


Gjest liljami

Anbefalte innlegg

Gjest liljami

Jeg har vært både hos psykolog og lege denne uken.Har prøvd å forklare dem hvor dårlig jeg føler meg nå.Jeg har så mye angst at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal klare neste dag, og neste, og neste.....

Jeg trenger å få hvilt meg litt fra angsten, få en pause.Medisinen jeg tar kan vel ikke virke? Jeg er så sliten av å kjenne dette vonde i meg døgnet rundt.Jeg har det jo så vondt.Hvorfor er det ingen som ser det ? Jeg får beskjed om å ringe legen hvis det er noe.Er det unormalt av meg å tenke at det hadde vært godt å slippe unna dette livet nå.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liljami

unnskyld, jeg glemte selvsagt spørsmålet mitt....

i går så blandet jeg efexor og mianserin og noen allergitabletter.Jeg trengte å få sove.Men jeg fikk først en slgs krampe i bena, jeg lå å sparket og kjente en kjempe uro i kroppen.Men sovnet senere.Er dette farlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

jeg har ikke kunnskap nok til å svare deg på om det er en farlig kombinasjon, men jeg tviler på det. derimot synes jeg at, dersom angsten oppleves så smertefull som det den åpnebart gjør for deg nå, burde du kanskje forhøre deg med din lege ang. noe som kan virke beroligende. slik at du kan få en liten pause og få hvile, -før du igjen tar fatt og forsøker å bekjempe problemene du måtte ha -sammen med din terapeut.

gode tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

unnskyld, jeg glemte selvsagt spørsmålet mitt....

i går så blandet jeg efexor og mianserin og noen allergitabletter.Jeg trengte å få sove.Men jeg fikk først en slgs krampe i bena, jeg lå å sparket og kjente en kjempe uro i kroppen.Men sovnet senere.Er dette farlig ?

Krampe i bena kan være en bivirkning av efexor,så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...