Gå til innhold

venter på prøverørsbehandling..

Gjest mamma 26 år

Anbefalte innlegg

Gjest mamma 26 år

hei!

Venter på brev i posten fra sykehuset for når jeg kan starte behandling.Skulle innkalles i mai - juni - nå er mai snart over men ingen brev er kommet.Hva går dette ut på - hvor stor er sjansene - noen som vet hvor mye det ca koster og evt hvor lang tid det tar med behandling før egg skal hentes ut? jeg har sjelden mestruasjon og har tette eggledere - men skal så sies jeg er så heldig å ha en gutt på 7 år som jeg fikk på normal måte . Noen som kan hjelpe meg - mor 77 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Ja, du har iallefall kommet til det rette foraet for å få mange svar på det en lurer på i forbindelse med prøverørsbehandling. Gjennom prosessen vil du nok som alle oss andre ha endel spørsmål. Vi er selvsagt ikke leger, men kan vel etterhvert si at vi sammen har fått endel erfaring og ikke minst gleder og sorger.

I mine forsøk har behandlingen tatt ca. 1 mnd. fra jeg starter med medisin til jeg kan evt. sette inn egg, men dette varierer selvsagt.

Håper du snart kommer til !!!

Lykke til med forsøket, og som sagt her "inne" er vi i samme kurven hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linjo

Jeg gikk på nesespray i 4 uker før jeg startet med sprøyter. De har jeg gått på nå i 14 dager (ble noen dager ekstra grunnet små egg). Så i morra er dagen for uttak av egg:)

Du får ringe over pinse og høre, det hadde jeg gjort:)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på nesespray i 4 uker før jeg startet med sprøyter. De har jeg gått på nå i 14 dager (ble noen dager ekstra grunnet små egg). Så i morra er dagen for uttak av egg:)

Du får ringe over pinse og høre, det hadde jeg gjort:)

Lykke til.

takker for svarene - det virker som om dere er en samlet gjeng og vet mye. Det er godt å vite og dele erfaringer med dere andre. Men 1 mnd tid er ikke så ille da vet jeg at i løpet av sommeren så er det gjort. Så får en bare håpe dette lykkes - ellers så får jeg prise meg lykkelig over å vært heldig å få oppleve et barn. Takker for støtte og raske svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart mamma til to

Hei lykke til med behandlingen.

Jeg ble gravid på første forsjøk for 7 år siden da sa legene at jeg kunne få tre forsjøk for de trodde ikke det gikk.Men jeg ble gravid så legene hadde ikke rett. For tre år siden begynt vi å prøve på nytt, men med tre forsøk her i norge og to forsøk i danmark uten å lykkes orker jeg ikke mer selv om legen i danmark sier at det ser veldig bra ut til neste gang ,men jeg vet at kroppen min ikke tåler mere medesiner OG følesemesige opp og nedturer. Så vi har startet med adopsjon og jeg blir forhåpentig mamma til to i 2006.

Men et tips før prøverør for å få best mulig forhold til eggen prøv akepuntur det hjelpt meg til å få finere og større egg. Fra to små egg før akepuntur til åtte store og fine egg etter. LYKKE TIL FRA NOEN SOM HAR PRØVD MED VALGT ET ANNET ALTERNATIV OG ER KJEMPEFORNØYD MED DET VALGET!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...