Gå til innhold

Modum


Gjest kdu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ingen egne erfaringer, men de få jeg kjenner som har vært der har gitt positive tilbakemelding.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Jeg har ingen egne erfaringer, men de få jeg kjenner som har vært der har gitt positive tilbakemelding.

mvh

Jeg har og hørt bare positive tilbakemeldinger,men det hadde sevsagt vært bedre for deg med svar fra noen som hadde vært der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zapp1365380584

Jeg har og hørt bare positive tilbakemeldinger,men det hadde sevsagt vært bedre for deg med svar fra noen som hadde vært der selv.

Jeg var der i 2000 på kobbergruppa, altså gruppa for de som har vært utsatt for overgrep. Det var knalltøft, de kjørte meg til bristepunktet hele tida. Og det ble kjemperesultat.

Det er ingenting for den som venter at det skal komme noen og ordne opp for deg, men om du er villig til å jobbe maksimalt og ikke er så redd for at det kan gjøre vondt en stund, så er modum tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i 2000 på kobbergruppa, altså gruppa for de som har vært utsatt for overgrep. Det var knalltøft, de kjørte meg til bristepunktet hele tida. Og det ble kjemperesultat.

Det er ingenting for den som venter at det skal komme noen og ordne opp for deg, men om du er villig til å jobbe maksimalt og ikke er så redd for at det kan gjøre vondt en stund, så er modum tingen.

Snakker du nå om Modum bad generelt eller om Institutt for sjelesorg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vombat

Snakker du nå om Modum bad generelt eller om Institutt for sjelesorg?

kobbergruppa har ingen til med 'sjelesorgen' (som vi innfødte pleide å kalle det) å gjøre, så hun snakker nok om 'Badet' generelt.

Jeg har vært flere ganger på sjelesorgen, men aldri som klient,beboer,'besøkende',pasient eller hva de nå kaller det, så jeg kan dessverre heller ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kobbergruppa har ingen til med 'sjelesorgen' (som vi innfødte pleide å kalle det) å gjøre, så hun snakker nok om 'Badet' generelt.

Jeg har vært flere ganger på sjelesorgen, men aldri som klient,beboer,'besøkende',pasient eller hva de nå kaller det, så jeg kan dessverre heller ikke hjelpe deg.

Har du bare vært innom der eller jobbet der eller hvorfor har du vært der? Ble nysgjerrig nå :o) Ser det like fint ut der som det virker på bildene? http://www.sjelesorg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vombat

Har du bare vært innom der eller jobbet der eller hvorfor har du vært der? Ble nysgjerrig nå :o) Ser det like fint ut der som det virker på bildene? http://www.sjelesorg.no/

Bodd på 'Badet' i neste hele barndommen og ungdommen. Pleide å feire nyttårsaften og slikt på sjelesorgen. Og så har jeg jobba litt på Badet og da var jeg noen turer innom sjelesorgen også...

Det er vakkert der, ja. Det er det. Sikkert et flott sted også. Jeg har ikke jobba der sånn behandlingsmessig altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er sjelesorg for noe??

Ordet "Sjelesorg" brukes om en personlig samtale med f.eks. en prest. Det dreier seg altså om en samtale på kristent grunnlag, men temaer som taes opp trenger ikke nødvendigvis bare være åndelige - alt kan drøftes med den en samtaler med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...