Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For iom at dere ikke har erfaring med menn på ryggen, hva da med magen?

Hvordan er det å kysse en hårete mage/brystkasse?

Man kan jo ikke la tunga gli sensuelt over huda da akkurat. Er det ikke et lite savn? Eller?

Og, et merkelig spørsmål kanskje. Men, jeg har sett et par tilfeller av skikkelige sår på kvinners hake, etter at de har kyssa menn med harde hårstumper rundt munnen. Du som til daglig kysser mer eller mindre ubarberte menn, blir ikke huden din litt "hard" på det området, eller er det så lite at det ikke merkes?

På samme måte som at man får litt hardere hud på fingrene når man spiller gitar... :)

Skrevet

Mine kjærester har heller ikke hatt særlig med hår på magen, men litt har de jo hatt på brystkassa, og kukksti ned mot pikken.. ;) sexy...

Nå må du huske at vi heterofile jenter tenner på menn da, og for meg hvertfall så er det sensuelt å slikke ham nedover magen selv om det skulle være hår på ham.. Det er slik menn er og slik vi tenner på..

For meg ville det vært direkte turn-off med jentehud liksom...

Helt korte skjeggstubber kan stike litt ja, og hvis en kliner veldig intenst og hakene veldig sammen kan det bli litt rødt, men som regel er han jo nybarbert, eller stubbene er så lange at de har blit myke. Ingen fare med å få herdet hud hvertfall.

Skrevet

Mine kjærester har heller ikke hatt særlig med hår på magen, men litt har de jo hatt på brystkassa, og kukksti ned mot pikken.. ;) sexy...

Nå må du huske at vi heterofile jenter tenner på menn da, og for meg hvertfall så er det sensuelt å slikke ham nedover magen selv om det skulle være hår på ham.. Det er slik menn er og slik vi tenner på..

For meg ville det vært direkte turn-off med jentehud liksom...

Helt korte skjeggstubber kan stike litt ja, og hvis en kliner veldig intenst og hakene veldig sammen kan det bli litt rødt, men som regel er han jo nybarbert, eller stubbene er så lange at de har blit myke. Ingen fare med å få herdet hud hvertfall.

Forstår jo godt at dere tenner på det, liker det :) Men jeg lurer altså på hvordan det er i praksis. Er ikke hårene litt i vegen for tunga, den glir vel ikke særlig lett når det er fullt av hår mellom hud og tunge?

Gjest Pricilla
Skrevet

Selvfølgelig kan vi kysse og slikke på dem like mye som på jenter! ; ) Litt hår er da ikke noe problem.. Og det er ikke noe savn nei. : )

Men som sagt er ikke sambisen min veldig hårete, han har veiveiser, litt hår på brystet.. Og de hårene er myke og deilige de, ikke som kjønnshår.

Skrevet

Forstår jo godt at dere tenner på det, liker det :) Men jeg lurer altså på hvordan det er i praksis. Er ikke hårene litt i vegen for tunga, den glir vel ikke særlig lett når det er fullt av hår mellom hud og tunge?

Har du aldri prøvd å slikke på et damekjønn med hår på da? Hvis ikke kan du jo la dama di spare igjen en flekk så kan du prøveslikke den? ;)

Gjest Pricilla
Skrevet

Prøv å sleik deg på arken, så finner du ut hvordan en medium hårete mannemage er å slikke på! ; ) Kommer ikke noe hår i veien.. Og jenter har da også hår på hele kroppen.. Men heldigvis ikke så mye! ; )

Skrevet

Har du aldri prøvd å slikke på et damekjønn med hår på da? Hvis ikke kan du jo la dama di spare igjen en flekk så kan du prøveslikke den? ;)

Dét er noe annet :)

Skrevet

Nei, det gjør den jo ikke som den sikkert gjør på glatt jentehud. Men det er likevel ikke noe problem. Jeg småkysser heller enn ren slikking på slike hårbelagte områder.

Og haken blir ikke herdet, huden blir like rød hver gang.

Skrevet

Prøv å sleik deg på arken, så finner du ut hvordan en medium hårete mannemage er å slikke på! ; ) Kommer ikke noe hår i veien.. Og jenter har da også hår på hele kroppen.. Men heldigvis ikke så mye! ; )

Armen? En medium hårete mann har vel litt mer hår enn det? Eller er det jeg som har veldig lite hår på armene, mon tro.

Skrevet

Nå er jo ikke hårene på brystkassen akkurat stålull, heller, da!

Går kjempefint å kysse, og la tunga gli sensuelt over en hårete (normalt hårete, i alle fall) brystkasse.

Hårene er mye og føles ikke i veien på noen måte, faktisk.

Og nei, har aldri blitt verken sår eller rød av dette. Derimot KAN jeg bli sår på haka av å kline med gubben når han har todagerskjegg (for DET kan være spisst!)

mil1365380270
Skrevet

Morsom du! :-)

Er ikke vant til så hårete menn, men det er jo helt klart, damer er mykere og penere.

Og hår i munnen, eller som kiler i nesa, blir ikke bedre om de er mannehår.

Har aldri fått træler rundt munnen, nei, kun sår ;-)

Skrevet

Hvorfor det?

Advarsel til sarte sjeler: tåler du ikke detaljer så hopp til neste tråd med en gang.

Jo, altså. Jeg personlig slikker ikke så mye på den friserte trekanten, og alt annet hår er fjernet rundt m*sa. Kan leke/smake litt på håret, men det er jo hvis jeg velger det selv. Ville synes at håret var i vegen andre steder på kroppen. Blir mindre rom for sensuell lek med tunge.

Skrevet

Morsom du! :-)

Er ikke vant til så hårete menn, men det er jo helt klart, damer er mykere og penere.

Og hår i munnen, eller som kiler i nesa, blir ikke bedre om de er mannehår.

Har aldri fått træler rundt munnen, nei, kun sår ;-)

Penere?

Nå tror jeg jammen at jeg må starte en tråd til...! :)

Gjest Big Mac
Skrevet

Nyskjerrighet er en naturlig del av seksualiteten.

Tror jammen du er klar for å konvertere, jeg!

Skrevet

Advarsel til sarte sjeler: tåler du ikke detaljer så hopp til neste tråd med en gang.

Jo, altså. Jeg personlig slikker ikke så mye på den friserte trekanten, og alt annet hår er fjernet rundt m*sa. Kan leke/smake litt på håret, men det er jo hvis jeg velger det selv. Ville synes at håret var i vegen andre steder på kroppen. Blir mindre rom for sensuell lek med tunge.

Jeg bare tenkte at hvis du prøvde å slikke der så ville du få en formening om hvordan det er å slikke på en hårete mann. Selv om håret hun har nok er tettere enn menn generelt har på kroppen.

Jeg har aldri synes håret har vært til noen hindring, men så har jeg vel ikk for vane å slikke hele mannen heller, mer kysse og kjæle..

Skrevet

Nyskjerrighet er en naturlig del av seksualiteten.

Tror jammen du er klar for å konvertere, jeg!

Ventet bare på at noen skulle tolke det dithen. På samme måte som at når jeg kikker en mann dypt inn i øynene så mener han å kunne påstå at jeg er bifil.

Nei, gutt. Jeg er ikke klar for å konventere. Men om det så skulle skje, så skal jeg logge på dol og gi deg beskjed.

Ha en flott dag!

Gjest Big Mac
Skrevet

Ventet bare på at noen skulle tolke det dithen. På samme måte som at når jeg kikker en mann dypt inn i øynene så mener han å kunne påstå at jeg er bifil.

Nei, gutt. Jeg er ikke klar for å konventere. Men om det så skulle skje, så skal jeg logge på dol og gi deg beskjed.

Ha en flott dag!

The lady doth protest too much, methinks.

;-)

Skrevet

The lady doth protest too much, methinks.

;-)

haha, ja, du... Du får stille deg i rekka av menn som tror at jeg vil noe annet en det jeg selv vet og daglig erfarer at jeg vil og ønsker.

Men, for all del, du må gjerne leve i troen ;)

Gjest Pricilla
Skrevet

Armen? En medium hårete mann har vel litt mer hår enn det? Eller er det jeg som har veldig lite hår på armene, mon tro.

Joa.. er nok sant det. jeg har så vidt noe hår i det hele tatt + at de er lyse...

men merker ikke særlig forskjell. Ikke det at jeg ofte sleiker meg p armen da.. Eller magen hans for den saks skyld! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...