Gjest trenger søvn og Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg brukte Cipramil før som gjorde meg trøtt på dagen(når jeg tok morgendose). Men ellers virket den fint. Nå vil jeg prøve Cipralex og psyken ba meg ta den om morgenen siden den kunne gi søvnproblemer. Helst ville jeg ta den på kvelden for å unngå å bli trøtt på dagen. (sammenlikner med Cipramil) Det er sikkert individuelt som så mye annet, men jeg tar sjansen på å spørre. Er den annerledes enn Cipramil på dette området. Blir man trøtt om dagen av den slik at man bør ta en kveldsdose istedet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge1365380662 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Da vil jeg si som psykiateren min sier;prøv deg frem og se hvordan det fungerer på deg.Selv tar jeg den ca.klokka 8 om kvelden.Vennlig hilsen bugge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ompaompa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg tok en dose morgen, en dose kveld, og hadde aldri problem med søvn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.