Gå til innhold

Nytt kles-spørsmål

Gjest gubbe-gubbe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Ja.

nei... Det bruker ikke engang jeg..og jeg er 26..Synes det er fjortis og harry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Så sant du ikke har ølmage, men har en stil og kropp som passer, så er det ok :)

Kunne ikke sagt det bedre sjøl. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Ingen bør ha slike bukser. Noe så stygt skal man lete lenge etter.

enig! Mye kulere med vanlig dongeri. men får du ikke tak i noe annet, så.... *gremmes*

..(men: aldersuavhengig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Nei, det synes ikke jeg. Voksne mennesker bør ikke bruke typiske ungdomsklær. Med mindre man ER i midtlivskrisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustaberta

Hørtes ikke helt bra ut spør du meg.

Nå er du mann, men det verste jeg ser er sånne "fjortis-mødre" Altså mødre som kler seg like barnslig som fjortisdøtrene sine og sprader sammen med dem rundt på byen. Man ser nesten ikke forskjell før man ser dem forfra. Til å grine av. Merkelig at de ikke skjønner hvor dumme de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke helt bra ut spør du meg.

Nå er du mann, men det verste jeg ser er sånne "fjortis-mødre" Altså mødre som kler seg like barnslig som fjortisdøtrene sine og sprader sammen med dem rundt på byen. Man ser nesten ikke forskjell før man ser dem forfra. Til å grine av. Merkelig at de ikke skjønner hvor dumme de ser ut.

Ser det mindre dumt ut å kle seg kjerringaktig?

Det er en del av dem også, som kler seg som om de skulle være ti år eldre enn de er.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustaberta

Ser det mindre dumt ut å kle seg kjerringaktig?

Det er en del av dem også, som kler seg som om de skulle være ti år eldre enn de er.

;)

Nei, det er jo forsåvidt heller ikke bra. Det var det med den gyldne middelveien da.

Greit å være ungdommelig kledd, men trenger ikke akkurat "konkurrere" med fjortisen. Noen mødre ser nemlig ut som om de prøver å konkurrere i alder med fjortisbarnet sitt ...hjelper lite med klær når rynkene i det solariesvidde trynet tyter ut over alt. Det finnes mange desperate der ute ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er jo forsåvidt heller ikke bra. Det var det med den gyldne middelveien da.

Greit å være ungdommelig kledd, men trenger ikke akkurat "konkurrere" med fjortisen. Noen mødre ser nemlig ut som om de prøver å konkurrere i alder med fjortisbarnet sitt ...hjelper lite med klær når rynkene i det solariesvidde trynet tyter ut over alt. Det finnes mange desperate der ute ; )

christ! Kan ikke folk bare SE seg i speilet -- og hvis de ikke klarer det, få ei venninne til å si ærlig og oppriktig .. osv..??

Til h##vete m. regler - bruk øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gylne middelvei er bra :)

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

He he... Miss Sixty Jeans, er noe av det styggeste jeg ser på de som har passert 35. Med mindre de har en usedvanlig velformet bakende og ser unge ut forøvring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Mac

Selvsagt! Du er ikke dømt til å gå i 80-tallets trange svarte 501s selv om du opplevde tiåret.

Dessuten er det ikke lett å finne jeans som hverken er stylet litt, eller ser helt gubbe ut.

Derimot ville jeg vært litt varsom med levis sitt anti-fit-konsept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! Du er ikke dømt til å gå i 80-tallets trange svarte 501s selv om du opplevde tiåret.

Dessuten er det ikke lett å finne jeans som hverken er stylet litt, eller ser helt gubbe ut.

Derimot ville jeg vært litt varsom med levis sitt anti-fit-konsept.

hva er "levis sitt anti-fit-konsept"?

Og hva

synes du, 'gubbe-gubbe', om svarene du har fått? Vil du kjøpe/ikke kjøpe sånn bukse. Har du lyst på sånn bukse, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...