Gå til innhold

Innleggelse


Gjest Lotus-Or.

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus-Or.

Er veldig plaget av selvmordstanker/ønsker for tiden. Har fortalt det til psykologen, som har nevnt muligheten for innleggelse. Det har jeg over hodet ikke lyst til. Hva skal jeg gøre? På hvilken måte kan en innleggelse hjelpe meg?

Merker også at jeg blir mer og mer innesluttet, orker ikke være i nærheten av andre mennesker, snakke med noen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Håper på noen gode råd.

Beklager rotet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare en

Det eneste en innleggelse gjør for deg er å holde deg i live. Innleggelse gjør ikke ting bedre. Det er i poliklinisk behandling ting går fremover.

Lykke til med behandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Siden du har det så vondt som du beskriver,og går til en psykolog,så er det første jeg lurer på om du får hjelp av medisiner mot depresjonen og selvmordstankene? Gjør du ikke det,ville jeg absolutt startet med det før en vurderer innleggelse.Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hershel1365380410

Ta imot tilbudet om innleggelse! Det er ikke verdens undergang å måtte trenge det. Det som er værre er hvis du ikke tar imot tilbudet, og det går for langt uten at du får hjelp. Under en innleggesle kan du få hjelp til å finne de rette medisinene som kan ta vekk selvmordstankene. Du kan også få noen å snakke med som kan litt om det du strever med. Det finnes mange flinke folk som jobber på akuttposter. Du kan også møte andre folk som er i samme situasjon som deg, og som kanskje har et par råd å gi deg. Dessuten får du oppfølging når du er innlagt. Sjekking av medisiner og slikt samt gruppesamtaler. Jeg tror du kan få det mye bedre hvis du tar imot litt hjelp. Og du kan føle deg trygg på et slikt sted. Der er det folk som kun vil hjelpe deg ut av krisen. Har truffet mange som synes det har vært god hjelp med en innleggelse. –Det gjør mer enn å bare holde deg i live!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...