Gå til innhold

Kjøpe..Men hvilken da?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Nå har cd-spilleren min omsider tatt helt kvelden, og det skulle i grunn bare mangle, lang og tro tjeneste osv.. Har bare hatt en sånn vanlig litt stor boombox,og var i grunnen godt fornøyd med den.

Men, noe lyd må man ha. Bør jeg kjøpe:

1. Ny boombox med garanti?

2. Minianlegget til en litt tvilsom venn?

Jeg har max tusenkroner å avsette på dette. Klart miniannlegget i utgangspunket er en bedre deal, men altså, liksom..

tredveåringer med musikkintresse bør kanskje ha noe litt fetere enn en boombox?

Kjøpetips, anyone?

:-)

Skrevet

Hva er en boombox?

Jeg bruker dvd-spilleren min som stasjonær cd-spiller jeg. Kosta 699,- (el. 799,-?) på HiFi-klubben. Holder i lange baner for meg, men så er det mange år siden jeg var HiFi-freak. :o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

tvilsomme venner er sjelden lurt

Skrevet

Hva er en boombox?

Jeg bruker dvd-spilleren min som stasjonær cd-spiller jeg. Kosta 699,- (el. 799,-?) på HiFi-klubben. Holder i lange baner for meg, men så er det mange år siden jeg var HiFi-freak. :o)

Det er en slepebrøler. Altså en sånn dings med innebygget cd-spiller, forsterker og høyttalere, med håndtak så man kan bære rundt på den.

Gjest Sniff
Skrevet

Det er en slepebrøler. Altså en sånn dings med innebygget cd-spiller, forsterker og høyttalere, med håndtak så man kan bære rundt på den.

Ghettoblaster?

Skrevet

Ghettoblaster?

Ja, det kalles det vel også.

Skrevet

*LOL* ... slepebrøler...

Skrevet

*LOL* ... slepebrøler...

Det heter det her. Har brukt det ordet de siste ti åra i alle fall :) Jeg tror ikke jeg har hørt noe annet norsk ord for en slik boks, faktisk. "Bærbar CD-spiller" brukes jo vanligvis om de små med øreplugger.

Skrevet

Det heter det her. Har brukt det ordet de siste ti åra i alle fall :) Jeg tror ikke jeg har hørt noe annet norsk ord for en slik boks, faktisk. "Bærbar CD-spiller" brukes jo vanligvis om de små med øreplugger.

discman? mp3spiller?

Skrevet

"Det heter det her." =hvor da?

laguna1365380434
Skrevet

Hva er en boombox?

Fant en fin en til 800 kr som jeg tror duger fint.. Den blir det! I morgen, den dag.

Ser du har fått utfyllende svar på "boombox" og tilføyer derfor intet.

laguna1365380434
Skrevet

tvilsomme venner er sjelden lurt

Kom frem til det etterhvert jeg også..:-) Også så jeg en jeg tror duger til 800, så jeg kjøper nok den i morgen..

Skrevet

discman? mp3spiller?

Nei, disse er jo nettopp ikke det samme som slepebrøler. En slepebrøler har innebygd forsterker og høyttalere.

Skrevet

Fant en fin en til 800 kr som jeg tror duger fint.. Den blir det! I morgen, den dag.

Ser du har fått utfyllende svar på "boombox" og tilføyer derfor intet.

"Boom boom boom, everybody say wheeeoooo, wheoooooooooooooo!!!"

Måtte bare få det ut.

laguna1365380434
Skrevet

"Boom boom boom, everybody say wheeeoooo, wheoooooooooooooo!!!"

Måtte bare få det ut.

*lol*

Skrevet

Nei, disse er jo nettopp ikke det samme som slepebrøler. En slepebrøler har innebygd forsterker og høyttalere.

ja det skjønte jeg. Lurte på:""Bærbar CD-spiller" brukes jo vanligvis om de små med øreplugger." -hvaslags type du tenkte på her

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...