Gjest celluitten Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 jeg har noen celluitter på lårene og rumpa. Synes det er stygt når jeg går i bikini. Kort skjørt eller shorts unngår jeg. Hvordan få de vekk eller få de mindre synlig? Jeg har et massasjeapparat med vibrering til ryggen, er knotter på og vibrerer skikkelig. Kan det hjelpe og bruke dette apparatet på baksiden av lårene hver dag? Hva kommer celluitter av? Er ikke normalvektig. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=cellulitter 0 Siter
Gjest kamuflasje6 Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Selv om tynne også får cellulitt vil det synes mye bedre hos en overvektig. Selv er jeg vel normalvektig med litt cellulitt, og når jeg begynte å trene og gikk litt nedi vekt, så ble de mindre synlige. Sikkert kombinasjonen trening, bedre sirkulason og mindre fett i cellene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.