Gå til innhold

Kan det være hermorrider?

Anbefalte innlegg

Gjest Vondt i sitten
Skrevet

Jeg kan sette meg i en stol og kjenner noe, men det er ikke vondt. Det er akkurat som om jeg skulle være øm i halebeinet. Smerten kommer først når jeg reiser meg, da er det forferdelig vondt når trykket letter, det er akkurat som om jeg ikke tåler at rumpa faller(!) på plass.

Jeg kan ikke klare å kjenne noen hermorrider der jeg kommer til, men kan det være det jeg har likevel, litt lenger inn? Jeg har av og til litt blødning fraytterst i endetarmsåpningen, men tror ikke denne smerten har sammenheng med dette.

Skrevet

Det skrives i tilfelle hemoroider...

Men for meg høres det mer ut som om du skulle ha skadet halebenet på en eller annen måte. Det gjør skikkelig vondt, og kan ta tid før det går over.

Men det at du blør iblant, kan jo komme av hemoroider.

Jeg syns du burde ta deg en tur til legen din og spørre. Ikke vær flau, de er helt vant til sånt!

Lykke til!

Skrevet

det kan det være... men det kan å være en tvilling/cyste ved halebeinet... kjenner du noen kuler der halebeinet er? det gjør grusomt vondt å sitte og stå...

lykke til

Gjest Vondt i sitten
Skrevet

det kan det være... men det kan å være en tvilling/cyste ved halebeinet... kjenner du noen kuler der halebeinet er? det gjør grusomt vondt å sitte og stå...

lykke til

Kjenner ingen kuler, men hvis jeg trykker litt mot enden av halebeinet er det vondt.

Får vel bestille meg en legetime, er jo uholdbart å ha vondt hver gang en sitter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...