Gjest Lamic Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Er det noen som har fått hjelp med sin bipolare lidelse med lamictal? Hvilke bivirkninger har det? 0 Siter
Gjest pomona Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Ja, har hatt god effekt. Er nå på 250 mg. Ikke deprimert lengre, i hvertfall ikke i så stor grad som før. Fått litt "hardere hud" så jeg tåler litt.. Bivirkninger: Er trøtt på dagtid, har begynt med fysisk aktivitet hver dag for å se om det hjelper. Ellers ingen bivirkninger hos meg. Lykke til. 0 Siter
Gjest Lamic Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Ja, har hatt god effekt. Er nå på 250 mg. Ikke deprimert lengre, i hvertfall ikke i så stor grad som før. Fått litt "hardere hud" så jeg tåler litt.. Bivirkninger: Er trøtt på dagtid, har begynt med fysisk aktivitet hver dag for å se om det hjelper. Ellers ingen bivirkninger hos meg. Lykke til. Takk for ditt svar: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.