Gjest bønder i byen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvor langt er det fra Oslo S til Frognerparken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ca. 3 min. med T-banen. Ca. 30 min. å gå. "............................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Big Mac Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ca. 3 min. med T-banen. Ca. 30 min. å gå. "............................" *swish* Hva var det? Var det en fugl? Var det et fly? Neida, det var bare Prozak på vei til frognerparken.... ;-) (T-banen til majorstua tar 6 min, derfra er det ca 5 min å gå. Tror du bør beregne nærmere 45 min på å gå fra Oslo S til frognerparken.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 *swish* Hva var det? Var det en fugl? Var det et fly? Neida, det var bare Prozak på vei til frognerparken.... ;-) (T-banen til majorstua tar 6 min, derfra er det ca 5 min å gå. Tror du bør beregne nærmere 45 min på å gå fra Oslo S til frognerparken.) Ok, jeg er kanskje litt rask. Hvis man tar tiden jeg bruker, og ganger den med to, så har man sansynligvis noe som stemmer for vanlige dødlige. "........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 *swish* Hva var det? Var det en fugl? Var det et fly? Neida, det var bare Prozak på vei til frognerparken.... ;-) (T-banen til majorstua tar 6 min, derfra er det ca 5 min å gå. Tror du bør beregne nærmere 45 min på å gå fra Oslo S til frognerparken.) 45 minutter? Kan vel ikke ta så lang tid vel? Spist for mye Big Mac? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Big Mac Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 45 minutter? Kan vel ikke ta så lang tid vel? Spist for mye Big Mac? (Sorry jeg svarer så sent, har nettopp vært ute og løpt maraton . Synes ikke 45 var så ille? Det tar hvertfall 10 min fra sentralbanestasjonen til nationalteateret stasjon. (Og det er en tidlig søndagsmorgen hvor det kun er japanske turister med jetlag ute i gatene.) Hvis du ikke er kjent går du gjerne opp til majorstua, det tar 25-30 min. Så går du ned til frognerparken, hvertfall 5 min. Alternativt går de opp frognerveien, det tar også en drøy halvtime. Du kan kanskje spare 5-10 min på å gå uranienborgveien til professor dahls gate, men da skal du være kjent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.