Gå til innhold

Seroquel - hjelp!!!


notthathappy

Anbefalte innlegg

notthathappy

Jeg har nå gått på 400 mg Seroquel i over ett år. Dette er mot tvangstanker og "tankekjør".

De siste mnd. har både tvangstanker, depresjon og angst vært mye svakere, jeg har fått meg jobb og har foreløpig taklet dette veldig bra.

For noen uker siden har en av legene mine sagt at jeg bør begynne å trappe ned på dosen, fordi det ikke er bra å gå på denne typen medisin så lenge, og fordi jeg er så mye bedre enn før, så nå er jeg nede i 200 mg.

Men nå synes jeg at tvangstankene og angsten har kommet tilbake for fullt, men kan jeg være sikker på at det er pga. nedtrappingen? Eller er det bare en reaksjon på nedtrappingen? Vil humør og tanker stabilisere seg etter hvert?

De siste mnd. har jeg også hatt en trang til å skade meg selv, noe jeg gjorde en del før, og jeg føler meg helt svart innvendig. Tidligere når jeg skadet meg (før den gode perioden) var det bare litt lett risping og sånt, men nå går jeg mye lengre... Har blant annet kjørt av veien med vilje, men ombestemte meg like før jeg traff en stolpe og havnet i grøfta. Dette var vel egentlig et rop om hjelp. Men alt som skjedde var at jeg gjorde alle triste.

Det var veldig vanskelig for meg å skrive ned alt dette, er ikke særlig glad i å snakke om sånt. Bør kanskje også nevne at jeg går på Zoloft, har nå trappet ned fra 150 mg til 100 mg. Har gått hos både psykiater og flere psykologer, men synes ikke det hjelper så mye.

Bør jeg øke dosene på medisinene, eller hva? Synes ikke alltid at legene har helt peiling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Labamba

Det sier seg vel selv at du bør trappe opp medisinen igjen. Tull at du ikke kan stå på den lenge. Folk med schizofreni må jo bruke den resten av livet. Da kan jo du også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...