Gå til innhold

sex med eksen

Gjest oslojenta24

Anbefalte innlegg

Gjest oslojenta24

Min ekskjæreste vil ha sex med meg, men ikke forhold. Hvordan takle det? Det er 6 mnd siden det ble slutt, jeg er imidertid veldig glad i ham fortsatt, og vil jo ha sex med han, liker imidlertid ikke å bli brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke gjør det

Jeg har vært oppe i samme problemsatikken, og da ble jeg helt sikker på at jeg gjorde rett da jeg slo opp med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke gjør det

Jeg har vært oppe i samme problemsatikken, og da ble jeg helt sikker på at jeg gjorde rett da jeg slo opp med ham.

problematikken skulle det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oslojenta24

Det var han som gjorde det slutt, jeg vil egentlig ha han tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke gjør det

problematikken skulle det være.

Jeg var veldig glad i min eks fremdeles , jeg også. Og egentlig ville jeg ikke slå opp med ham- men mener han var utro.

Etter at vårt forhold var slutt, viste han seg sammen med den jenta jeg mente han hadde på si.

Og senere kom han til meg igjen , da. Men noe fast forhold ville han ikke ha. FY og FY.

Jeg synes fremdeles at du er for god til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom_21

det er endel xer som har sex etter bruddet, de er fucking good friends som vi sier...

Dette forutsetter at begge har de samme følelsene for hverandre, dvs. at begge har kommet over den andre. dersom du vil ha han tilbake tror jeg ikke det er en lur ide, for det vil bare gjøre ting verre for deg.

Det beste er nok å komme over han og finne en annen å ha sex med :)

Jeg har vert i den samme situasjonen selv, og jeg angrer på at jeg hadde sex med xen etter bruddet for jeg hadde enda følelser for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det spørs om ikke det er den følelsen du vil sitte igjen med etterpå isåfall...brukt.

Om han ikke vil ha forhold med deg skal han heller ikke ha "godene", det er du for bra for.

Takk nei, og finn deg en kjæreste som vet å sette pris på alle sidene ved deg.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil fraråde deg til å ha sex med ham. Jeg har selv gått i den fellen, og det er ikke noe god følelse. I og med at du fortsatt har følelser for han, vil det gjøre det vanskelig å takle sexen, når han ikke vil ha et forhold til deg utenom. Jeg trodde det gikk fint, men det tar på kreftene, og det gjør ondt.

Hvis han bare vil ha sex med deg, og ikke noe annet, er han ikke verdt å kaste bort tid på. Finn deg en som setter pris på deg, og ikke bare sexen.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabio1365380666

la meg bare stille deg ett spørsmål: er det akkuratt han du vil ha sex med, eller er det behovet for nærhet og ømhet du savner. slik jeg ser det kan du enten ha sex med han og ikke noe mer, eller glemme han og finne en som setter pris på deg for alt du er og også nyte sexen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Eksen vil ha sex med deg men ikke et forhold. BOMBE!

Det der er jo en klassiker.

Prøv å stå i mot du, jenta. Hvorfor gjøre det mer behagelig for han enn det bør være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen vil ha sex med deg men ikke et forhold. BOMBE!

Det der er jo en klassiker.

Prøv å stå i mot du, jenta. Hvorfor gjøre det mer behagelig for han enn det bør være..

han vil ikke da deg som kjæreste.

lukk døra, og fortsett med ditt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Pøh. Du liker veldig godt å bli brukt!

Hjelp... er det det dere rasjonaliserer det med, når dere utnytter eksen? At hun liker det?

På tide med et alvorsord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du svarer jo på det sjøl, du liker ikke å bli brukt. Hvorfor da velge å ha sex med x-en? Du vet jo at du ikke får han tilbake på den måten.

Bruk heller tid og energi på å komme over han, og evt. finne deg en ny kjæreste, evt. en elsker. En elsker man ikke har noen "historie" - og hvor begge er innstilt på at dette kun er et seksuelt forhold - der stiller jo begge på lik linje.

Men for all del, hold deg langt unna en x som bare vil ha deg for sexens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det?

Har du lyst på jordbær, så spiser du jordbær. Kvitt deg med den latterlige skyldfølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Det var han som gjorde det slutt, jeg vil egentlig ha han tilbake.

Nok en grunn til å ikke gjøre det. Han vil ikke være kjæreste med deg, men vil ha sex.

Nei, behold selvrespekten og kom over han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...